فروش ویژه گوشی های نوکیا در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

یک‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها با تعدد فروشگاه‌های اینترنتی، قیمت به عاملی تأثیرگذار برای جلب نظر مخاطبان تبدیل شده است. کالاتیک فروشگاهی است که با ارزان‌ترین قیمت در حال فعالیت است.
تبلیغات

با گسترش روزافزون نفوذ اینترنت در کشور و همه‌گیرشدن فرهنگ خرید اینترنتی، شاهد فعالیت فروشگاه‌های متعددی برای عرضه‌ی محصولات هستیم. در‌این‌بین، محصولات الکترونیک نظیر گجت‌های دیجیتال به‌دلیل مخاطبانش سهم بیشتری ازنظر فروش محصولات الکترونیک داشته و همین موضوع باعث شده تعداد فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده‌ی محصولات الکترونیک بسیار زیاد باشد. درنتیجه رقبا برای جذب هر‌چه‌بیشتر کاربران به سراغ قیمت می‌روند و سعی می‌کنند محصولات را تاحدممکن با ارزان‌ترین قیمت بفروشند. در‌این‌میان برخی فروشگاه‌ها فقط به شعار ارزان‌ترین‌بودن اکتفا می‌کنند؛ اما کالاتیک با عمل به شعار «ما ارزان‌ترینیم»، فروشگاهی است که با کمترین قیمت گوشی در حال فعالیت است.

خرید گوشی‌های هوشمند

در بین محصولاتی که کالاتیک برای فروش گذاشته، گوشی‌های هوشمند جزو پرطرفدارترین شاخه‌ی محصولات است که فقط اختصاص به محصولات کمپانی‌هایی چون اپل یا سامسونگ ندارد. در سبد محصولات کالاتیک، می‌توان نام‌های شناخته‌‌شده‌ای چون نوکیا را نیز مشاهده کرد. نوکیا روزگاری بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان به‌شمار می‌رفت؛ اما با ظهور گوشی‌های هوشمند از سال ۲۰۰۷ و غفلت مدیران نوکیا، تخت کیانی از این شرکت فنلاندی گرفته شد. ادغام در مایکروسافت نیز نتوانست آن‌چنان که بایدوشاید، به داد این برند برسد و پس از شکستی دیگر، برند نوکیا احیا شد.

این شرکت حال گوشی‌های هوشمندی مجهز به سیستم‌عامل اندروید وان گوگل را تولید می‌کند. اندروید وان برنامه‌ای است که گوگل برای یکپارچه‌سازی تجربه‌ی کاربری اندروید توسعه داده و در آن شماری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند شرکت کرده‌اند. گوشی‌های هوشمند مبتنی‌بر اندروید وان که تمام گوشی‌های نوکیا را شامل می‌شود، به‌محض انتشار به‌روزرسانی جدید برای اندروید، آن را دریافت می‌کنند که این موضوع برخلاف روال سایر گوشی‌هایی است که نسخه‌های سفارشی‌سازی‌شده‌ی اندروید را دراختیار دارند. خالی از لطف نیست که برای مشاهده‌ی قیمت گوشی نوکیا به کالاتیک سر بزنید.

جدیدترین گوشی‌های نوکیا

نوکیا پس از بازگشت دوباره به دنیای گوشی‌های هوشمند که با اندروید اتفاق افتاد، محصولات متنوع و خوش‌قیمت و در‌عین‌حال باکیفیتی روانه‌ی بازار کرده است. این گوشی‌ها در چند سال گذشته در قالب چند مدل راهی بازار شده‌اند که ازجمله جدیدترین این گوشی‌ها که به‌نوعی پرچم‌دار نوکیا نیز به‌شمار می‌رود، باید به نوکیا ۹ پیورویو اشاره کرد. نوکیا ۹ پیورویو قیمتی بسیار ارزان‌تر از پرچم‌داران سایر شرکت‌ها دارد.

از دیگر گوشی‌های هوشمند نوکیا که در کالاتیک فروخته می‌شوند، باید به نوکیا ۷.۲، نوکیا ۸.۱، نوکیا ۶.۲ و حتی مدل هایی نظیر ۸۱۱۰ اشاره کرد که اندروید را مهمان خاطره‌ای نوستالژیک کرده‌ است.

گوشی‌های نوکیا در فروشگاه کالاتیک

فروشگاه اینترنتی کالاتیک با هدف تسهیل امر خرید اینترنتی محصولات دیجیتال برای تمامی هم‌وطنان عزیز و کاهش سفرهای درون‌شهری و دسترسی آسان کاربران به محصولات دیجیتال بازار ایران با مناسب‌ترین قیمت تأسیس شده است. کالاتیک این امکان را فراهم کرده که خریدار بتواند در هر زمان گوشی هوشمند نوکیا را ارزان‌تر از همه‌جا بخرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات