پیشنهاد شگفت‌انگیز کلیک اول به مدیران سایت‌ها

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کلیک اول به‌عنوان نامی پیشتاز، پیشنهادی ویژه‌ شامل افزایش بازدید سایت، افزایش ورودی گوگل، کاهش رتبه الکسا و افزایش بازدید ویدئو برای مدیران سایت‌ها در نظر گرفته است.
تبلیغات

اگر شما صاحب سایتی هستید که از میزان بازدید روزانه و ورودی گوگل آن رضایت کافی ندارید و حتی نگران حذف شدن آن از گوگل هستید، شرکت کلیک اول تمهیداتی اندیشیده است تا نه‌تنها نگران این افت رتبه نباشید، بلکه شاهد پیشرفت جایگاه سایت خود در گوگل و افزایش ترافیک سایت به‌صورت کاملا طبیعی باشید.

معرفی خدمات وب سایت کلیک اول

مجموعه کلیک اول با استفاده از به‌روزترین سیستم بازدید توانسته است خدمات متنوعی در اختیار مدیران کسب‌و‌کار اینترنتی قرار دهد؛ امکاناتی که علاوه بر کارایی بیشتر وب سایت، باعث بهبود وضعیت سئوی سایت نیز خواهد شد. بازدیدهای ارائه شده توسط سیستم هوشمند کلیک اول، در معتبرترین آمارگیرهای جهانی از جمله گوگل وبمستر تولز و گوگل آنالیتیکس قابل مشاهده و پیگیری است.

افزایش بازدید گوگل در کلیک اول

یکی از مهم‌ترین عواملی که در رابطه با بهبود جایگاه سایت در گوگل نقش بسزایی ایفا می‌کند افزایش ورودی گوگل یعنی بالا رفتن میزان ترافیک ورودی از سایت گوگل است. این امر برای کسانی که جزو صاحبان کسب‌و‌کار به شمار می‌روند، اهمیت ویژه‌ای دارد. روش‌های مختلفی در رابطه با افزایش بازدید گوگل وجود دارد که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها به بهبود رتبه و جایگاه سایت در گوگل دسترسی پیدا کرد. کلیک اول با ارائه سیستم بازدید گوگل این امکان را برای مدیران سایت فراهم کرده است که ورودی گوگل وب سایت خود را افزایش دهند.

افزایش بازدید گوگل

چرا افزایش بازدید سایت اهمیت دارد؟

افزایش بازدید سایت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که هر صاحب سایت یا وب مستری باید نسبت به آن توجه کافی داشته باشد. فرقی نمی‌کند که شما چه نوع خدمات و محصولاتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهید. هر اندازه هم که وب سایت شما خوب و باکیفیت باشد، تا زمانی‌که قادر نباشید ترافیک واقعی برای آن دریافت کنید تلاش‌های شما بی‌نتیجه مانده و سودی در پی نخواهد داشت. از همین رو یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت کسب و کارهای آنلاین، نبود ترافیک کافی برای وب سایت است. سیستم هوشمند کلیک اول می‌تواند این دغدغه را به‌صورت کاملا تضمینی برای شما رفع کند.

افزایش اعتبار کسب‌و‌کار با بهبود رتبه الکسا

هنگامی که سایت شما در سایت الکسا دارای رتبه‌ی مناسبی باشد، کاربران به سایت بیشتر اعتماد خواهند کرد و کسب‌و‌کار اینترنتی شما رونق بهتری به دست می‌آورد. اگر از جایگاه خوبی در الکسا برخوردار باشید، کاربران بیشتر ترغیب خواهند شد تا از خدمات و محصولات شما استفاده کنند. شما می‌توانید با خرید پکیج بهبود رتبه الکسا از وب‌سایت کلیک اول این اطمینان را در کاربران خود ایجاد کنید.

تأثیر افزایش بازدید ویدئو در ترافیک سایت

تولید و انتشار ویدئو از جمله روش‌هایی است که می‌توان از طریق آن کمک شایانی به شناخته شدن برند محصولات یا خدمات شما گردد. افزایش بازدید ویدئو، یکی از خدمات مفید و منحصربه‌فرد کلیک اول است که به کمک آن می‌توانید پس از آپلود ویدئو خود در سرویس‌های اشتراک ویدئو قدرتمندی نظیر آپارات، یوتیوب و اینستاگرام، سفارش افزایش بازدید و لایک برای ویدیوی مدنظر خود ثبت کنید.

همچنین کلیک اول برای مشتریانی که از سمت وب‌سایت زومیت با مجموعه ما آشنا شدند برنامه ویژه‌ای دارد و یک کد تخفیف 15 درصدی را تا پایان آذر ماه برای این عزیزان در نظر گرفته است. بدین منظور کافی است پس از ثبت‌نام و ورود به پنل کاربری سایت، سفارش خود را ثبت کرده و هنگام پرداخت فاکتور از قسمت کدتخفیف، عبارت zoomit98 را اعمال کنید تا از تخفیف 15 درصدی برای تمامی خدمات سایت بهره‌مند شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات