تخفیف جمعه سیاه کسپرسکی در ایران

پنج‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، از ۴ تا ۱۳ آذر در کمپینی ۱۰ روزه با عنوان Kaspersky black Friday تمام محصولات خانگی خود را با ۲۰ درصد تخفیف تقدیم مشتریان خواهد کرد.
تبلیغات

ایدکو، از ۴ تا ۱۳ آذر این فرصت استثنایی را با عنوان Kaspersky black Friday دراختیار مشتریان کسپرسکی آنلاین قرار می‌دهد تا با خرید لایسنس جدید یا تمدید لایسنس خود، از تخفیف ۲۰ درصدی روی تمامی محصولات خانگی‌ کسپرسکی بهره‌مند شوند. شایان ذکر است علاوه‌بر تخفیف ویژه‌ی جمعه‌ی سیاه، مشتریان قدیمی از ۳۰ درصد تخفیف در زمان تمدید نیز بهره­‌مند می­‌شوند.

برای بهره­‌مندی از تخفیف ۲۰ درصدی ویژه‌ی جمعه‌ی سیاه کافی است روی لینک زیر کلیک کنید و تمامی محصولات را با تخفیف ویژه تهیه کنید.

افزایش شیوه‌­های سوء‌استفاده از فضای آنلاین نظیر صفحات فیشینگ، سرقت اطلاعات و... در ماه­‌ها اخیر لزوم استفاده از ابزارهای امنیتی پیشرفته را روی گوشی تلفن‌همراه و رایانه شخصی بیشتر کرده است، تخفیف جمعه‌ی سیاه فرصتی استثنائی است تا بتوانید این نرم‌­افزارها را با قیمتی ارزان تهیه کنید.

Black Friday حراجی استثنائی است که روز ۲۹ نوامبر (۸ آذر) در سراسر جهان برپا می‌شود. این حراجی مهم‌ترین اتفاق در حوزه‌ی خرده‌فروشی جهان است که در بسیاری از کشورهای جهان ازجمله فرانسه، آلمان، انگلستان، هند، چین و مکزیک برگزار می‌شود. ایدکو نیز قصد دارد این حراج استثنائی را با تخفیف‌ ویژه‌ی ۲۰ درصدی برای تمام محصولات خانگی خود اجرا کند تا مردم کشور ما نیز از لذت حضور در این تجربه‌ی جهانی بهره‌مند شوند.

طبق این گزارش، محصولات کسپرسکی که تاکنون با استقبال مشتریان ایرانی مواجه بوده‌ است، همچون گذشته از وب‌سایت رسمی یا فروشگاه‎های آنلاین تمام نمایندگان دردسترس است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کسپرسکی آنلاین و ازطریق این لینک محصولات مددنظر خود را بخرند و از جدیدترین فناوری‌های روز حوزه‌ی امنیت اطلاعات بهره ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات