چگونه می‌توان از تخفیفان بیش‌تر تخفیف گرفت؟

پنج‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
خیلی مواقع شده برای اینکه یک آخر هفته‌ی مفرح داشته باشیم، سری به سایت تخفیفان می‌زنیم، پیشنهادهای مختلف رو بررسی می‌کنیم و نهایتا با دوستان یا خانواده، آخر هفته را به خوشی سپری می‌کنیم.
تبلیغات

کمپین بیش تخفیف تخفیفان نه فقط شما را با مکان‌های تفریحی جدید و جذاب آشنا می‌کند، بلکه قیمت‌ها را به‌طرز باورنکردنی‌ شکسته و تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را برای شما تدارک می‌دهد. شما در ۷ و ۸ آذر می‌توانید به‌راحتی از ۷۰ تا ۹۸ درصد از تخفیفان تخفیف بگیرید.

خرید بلیط تئاتر با ۶ هزار تومان!

تورهای خارج از شهر فقط با ۹ هزار تومان!

گشت‌و‌گذار در باغ گیاه شناسی با ۴ هزار تومان!

رستوران فقط با ۱۰ هزار تومان!

و کلی تخفیف دیگر!

تخفیف‌هایی بیش‌ازپیش 

ما در تخفیفان به این فکر افتادیم که پیشنهادهایی که تخفیفشان بیشتر می‌شود را در یک جای خاص نمایش دهیم تا کار شما راحت‌تر شود. نه اینکه این پیشنهادها در حالت عادی تخفیف نداشته باشند… اتفاقا تخفیف دارند. اما گاهی اوقات برخی چیزها، به تعداد و زمان خیلی محدود، تخفیف‌هایی علاوه بر تخفیف اولیه می‌خورند. مثلا اگر همیشه ۴۰٪ تخفیف داشته‌اند، برای فقط یک روز ۹۰٪ تخفیف می‌خورند. این‌ها را می‌توانید به‌راحتی در صفحه‌ی بیش‌تخفیف سایت تخفیفان ببینید و بخرید. 

یک تشکر ویژه 

مشاهده شده است که برخی از کاربران عزیزتر از دل، این صفحه‌ی سایت تخفیفان را باز نگه می‌دارند و با سرعت زیادی به‌روز‌رسانی (refresh) می‌کنند تا بیش‌تخفیف‌ها از زیر دستشان در نروند. ما به این دسته از کاربران عزیزمان ارادت داریم که این مقدار علاقه و عشق به ما بروز می‌دهند. امیدواریم که با خانواده و دوستان، اوقات خوبی داشته باشید! 

برای مشاهده تخفیف ها به سایت تخفیفان به آدرس www.takhfifan.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات