تخفیف ویژه صدور گواهینامه ایزو شرکت‌ها، سازمان‌ها و اصناف

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در تبلیغات تلویزیونی و روی بسته‌بندی محصولات یا بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت‌های تولیدی یا خدماتی، جمله‌ی دارنده گواهینامه ایزو ذکر شده است که دلیل آن را ایزو سیستم توضیح می‌دهد.
تبلیغات

گواهینامه‌های ایزو قدمت بسیار زیادی در جهان دارند؛ ولی تقریبا از ۲۰ سال پیش روند کسب این گواهینامه‌ها در ایران شروع شد و روند رو‌به‌رشد آن همچنان ادامه دارد. اگر علاقه‌مندید اطلاعاتی جامع درباره‌ی گواهینامه ایزو به‌دست آورید و برای شرکت یا واحد صنفی خود اقدام به اخذ ایزو معتبر کنید، این مطلب را حتما بخوانید.

گواهینامه‌ی ایزو چیست و چه کاربردی دارد؟

گواهینامه‌های ایزو شامل استانداردهای مختلف هستند. در دنیا بیش از ۲۰ هزار استاندارد ایزو داریم؛ اما مواردی که صدور گواهینامه ایزو برای آن‌ها مرسوم است، گواهینامه‌های مدیریتی، به‌ویژه گواهینامه‌های مدیریت کیفیت آن هستند.

شرکت‌ها با کسب گواهینامه‌های ایزو مختلف اعلام می‌کنند در چه زمینه‌ای مزیت دارند؛ مثلا برخی گواهینامه‌های ایزو به موضوع کیفیت، برخی به موضوع رضایتمندی مشتریان، برخی به موضوع ایمنی موادغذایی و برخی به موضوعاتی نظیر محیط‌زیست، ایمنی، سلامت، انرژی، برند، توسعه و رشد و... مربوط هستند.

بهترین شرکت برای گرفتن ایزو معتبر کجاست؟

اینکه از کجا برای گرفتن ایزو معتبر باید اقدام کرد موضوعی مهم و اساسی است.

  • هر زمان خواستید برای دریافت گواهینامه ایزو اقدام کنید، بررسی کنید آیا سازمان ارائه‌دهنده‌ی خدمت به شما پروانه‌ی رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت درزمینه‌ی مدیریت و بهبود کیفیت دارد یا خیر.
  • رزومه شرکت را بررسی کنید و از رضایت مشتریان قبلی مجموعه مطلع شوید .
  • حتما ازطریق شرکتی برای دریافت گواهینامه ایزو اقدام کنید که برای شما فرایند پیاده‌سازی را به‌طور کامل اجرایی و گواهینامه ایزو شما را از مراجع تحت اعتبار IAF و ASCB صادر کند.

اگر به‌دنبال مجموعه‌ای هستید که هر سه گام مذکور را برای شما به‌صورت تضمینی انجام دهد و قیمت صدور آن منطقی و منصفانه باشد، مجموعه‌ی دانش‌بنیان خانه مدیران (ایزوسیستم) آماده‌ی ارائه‌ی خدمات است. ایزوسیستم جدا از اینکه پروانه‌ی رسمی دارد و دقیق کار شما را انجام می‌دهد، آن را وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان واحد برتر فنی مهندسی کشور و رتبه‌ی یک شرکت‌های مشاور مدیریت ایران انتخاب کرده است.

در‌حال‌حاضر، ایزوسیستم برای مشتریان خود تخفیفات ویژه‌ای تا ۴۰درصد در نظر گرفته است که می‌توانید برای دریافت گواهینامه ایزو برای شرکت یا واحد صنفی خود همین حالا با شماره‌های ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۸۴-۰۲۳ تماس بگیرید.

اعتبارات مرکز مشاوره و صدور ایزوسیستم کدام‌اند؟

  • پروانه‌ی رسمی خدمات مشاوره‌ی مدیریت و کیفیت از سازمان صنعت، معدن و تجارت (به شماره‌ی مجوز ۱۲۳/۳۴۰۳۷)
  • جواز رسمی خدمات مشاوره‌ی مدیریت و کیفیت از سازمان صنعت، معدن و تجارت (به شماره‌ی مجوز ۱۲۳/۱۸۶۹۸)
  • واحد برتر فنی مهندسی و رتبه‌ی یک شرکت‌های مشاوره مدیریت به انتخاب وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال) از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال
  • مشاوره‌ی پیاده‌سازی و صدور گواهینامه‌های بین‌المللی ISO و CE با بیش از ۹۰۰ پروژه اجرایی در شرکت‌ها و سازمان‌ها
  • مدیریت یا نمایندگی رسمی برترین مراجع صدور بین‌المللی کانادا، انگلستان، ایتالیا، استرالیا و...
  • صدور گواهینامه‌های بین‌المللی ISO از مراجع رسمی دارای تأییدیه ASCB اتحادیه‌ی اروپا و IAF انجمن جهانی اعتباردهی

برای دریافت ایزو معتبر همین حالا اقدام کنید

ایزوسیستم شرایط پرداخت و تخفیف فوق‌العاده را درکنار کیفیت گواهینامه‌های صادرشده به شما عرضه می‌کند. بنابراین، به شما توصیه می‌کنیم همین حالا برای دریافت ایزو شرکت و سازمان خود اقدام کنید و برای مشاوره‌ی رایگان با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

شماره‌های تماس:

۰۲۳-۳۳۴۴۴۸۱۴

۰۲۳-۳۳۴۴۴۸۱۳

۰۲۳-۳۳۴۴۴۸۸۴

ایزو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات