تعمیر تلویزیون و یخچال توسط متخصصان آچاره

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
ازجمله مهم‌ترین لوازم خانگی منزل، تلویزیون و یخچال فریزر است. درواقع اگر بخواهیم در مورد مهم‌ترین نیازهایمان هم صحبت کنیم، غذاخوردن و تفریح ما به این دو وسیله پیوند خورده است.
تبلیغات

با خودتان فکر کنید اگر یکی از این وسایل خانگی خراب شود، مدت زمان بردن آن به یک تعمیرگاه یا صدماتی که به مواد غذایی شما زده می‌شود، در چه حدی است؟ به هرحال ما دیر یا زود به فکر تعمیر تلویزیون (ال‌جی) و تعمیر یخچال فریزر خود خواهیم افتاد.

آچاره اپلیکیشن انجام ۲۵۶ خدمت به‌صورت آنلاین است و در این مقاله قصد دارد در مورد تعمیرات دو لوازم خانگی توسط این اپلیکیشن، اطلاعاتی را شرح دهد.

در ویدئو زیر یکی از متخصصان آچاره در رابطه با علل مختلف برفک زدن یخچال فریزر صحبت می‌کند. ویدئو زیر را حتما مشاهده کنید.

مشکلات در تعمیر تلویزیون

همان‌طور که اشاره کردیم، قرار است نکاتی را در خصوص تعمیر تلویزیون و تعمیر یخچال شرح دهیم و اولین قسمت این مقاله مربوط به مشکلات احتمالی تلویزیون می‌شود. لازم به ذکر است، در خصوص بعضی از اشکالات موجود باید از متخصصان کمک گرفته شود. متخصصان آچاره برای رفع مشکلات زیر دارای مهارت و بیمه حوادث هستند.

خرابی سیم برق در تعمیر تلویزیون 

قبل از اقدام برای انجام هرگونه کاری، از خرابی سیم تلویزیون یا سیم سیار مطمئن شوید.

مشکلات احتمالی در پنل و نیاز به تعمیر تلویزیون

یکی از شایع ترین مشکلات تلویزیون‌ها، خرابی در قسمت پنل آن‌ها است. این مشکل در اکثر مدل‌ها اتفاق می‌افتد و دلیل خاصی برای آن وجود ندارد. تنها دلیل این مشکل، استفاده طولانی مدت و گرما است؛ که باعث ایجاد یک خط افقی در صفحه تلویزیون می‌شود. برخی از مدل‌ها با استفاده از پنل های بی کیفیت، بیشتر در معرض این اتفاق هستند. لازم به ذکر است، این موضوع معمولا در صفحه کامپیوتر، لپ‌تاپ و تلویزیون افتاده و تنها راه برای رفع آن، تعویض صفحه پنل یا تحمل یک خط آزاردهنده روی صفحه‌نمایش است. اختلال در تصویر و به‌هم‌ریختگی آن از دیگر مشکلاتی است که به تعویض پنل ختم می‌شود.

تاریکی و کم‌نور شدن صفحه

این مشکل مربوط به بخش Backlight پنل است. رفع آن به مهارت تعمیرکار ربط پیدا کرده و در صورتی که بتواند بخش Backlight پنل را تعویض کند، نیازی به تعویض کلی پنل نخواهد بود. البته این مشکل در صورتی به مهارت تعمیرکار وابسته است که قطعات یدکی در دسترس بوده و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

به‌هم‌ریختگی رنگ‌ها یا اضافه‌شدن یک رنگ

این اتفاق به اولین لایه پنل یعنی Liquid بر می‌گردد و نیاز به تعویض پنل دارد. برای رفع این مشکل می‌توانید از متخصصان آچاره برای تعمیر تلویزیون ( سامسونگ )  و سایر لوازم خانگی مانند تعمیر یخچال کمک بگیرید.

گرد و غبار و نیاز به تعمیر تلویزیون

گرد و غبار یکی از علل بزرگ در مشکلات لوازم خانگی است. این مشکل، خرابی‌های زیادی را به وجود می‌آورد و نشستن آن روی قطعات الکترونیکی باعث ایجاد حرارت و اتصال کوتاه می‌شود. مشکلات مربوط به گرد و غبار معمولا در تلویزیون‌هایی که دارای فن هستند می‌افتد و در نهایت نیاز به تعمیرات پیدا می‌کنند.

قطعی تصویر پس از چند ثانیه

این مشکل معمولا در قسمت برد بک لایت و LEDهای داخل پنل رخ می‌دهد، LEDها سازنده نور بک لایت هستند و در این صورت نیاز به بررسی تعمیرکار دارند.

شکستگی و آب‌خوردگی پنل تلویزیون

یکی از رایج ترین مشکلات تلویزیون، شکستگی و آبخوردگی آن است. ضربه ها معمولا یا صفحه‌نمایش را از کار می‌اندازند یا باعث شکستگی دستگاه می‌شوند. همه چیز بستگی به‌شدت ضربه دارد. در مورد آب خوردگی پنل دستگاه دو حالت وجود دارد و این است که یا آب روی آن ریخته است یا بر اثر استفاده طولانی مدت از اسپری های پاک‌کننده باعث آسیب دیدگی پنل می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل، دستگاه خود را با یک دستمال لطیف و کمی مرطوب تمیز کرده و برای درست کردن تلویزیون می‌توانید در اپلیکیشن آچاره، ثبت سفارش کنید.

آچاره

مشکلات موجود در تعمیر یخچال

بعد از صحبت در مورد مشکلات احتمالی تلویزیون، نوبت به آن رسیده است تا در مورد دومین لوازم خانگی مهم یک خانه صحبت کرده و از مشکلات احتمالی آن، نکاتی را یادآور شویم. شما می‌توانید برای رفع هرکدام از مشکلات این وسیله از متخصصان آچاره برای تعمیر یخچال فریزر و سایر لوازم خانگی مانند تعمیر تلویزیون خود کمک گرفته و با کمترین هزینه، بهترین کیفیت را دارا شوید.

دمای یخچال فریزر پایین نمی‌آید، آیا نیاز به تعمیر دارد؟

در مرحله اول، یخچال را از برق بکشید و سپس کویل های کندانسور را با استفاده از جارو تمیز کنید. در مرحله بعدی، اگر اتصالات ترموستات یخ زده است، نیاز به تعویض دارد.

کار نکردن یخ‌ساز یخچال و نیاز آن به تعمیر

در این مشکل، ماژول موتور یخچال ممکن است از کار افتاده و نیاز به تعویض داشته باشد. همچنین برای حل این مشکل، باید گرفتگی دریچه و ورودی آب یخچال فریزر را نیز چک کنیم. یادتان نرود! شیر ورودی آب را ببندید و اطمینان حاصل کنید که سینی یا فیلتر مسدود نشده و مشکل مربوط به مکانیزم یخ‌ساز نباشد.

گرم بودن بدنه دلیلی برای تعمیر یخچال است؟

اگر گرمای بدنه یخچال مربوط به بدنه کنار، ستون میانی و پشت یخچال باشد، کاملا طبیعی است. فاصله‌های اطراف یخچال را کاملا رعایت کنید، چرا که در گرم شدن یخچال بسیار مؤثر است. این فواصل شامل: کناره‌ها ۵ سانتی‌متر، پشت ۱۰ سانتی‌متر و از سقف ۳۰ سانتی‌متر است.

تنظیم دمای یخچال به هم می‌خورد

اگر این تغییرات دما پس از رفتن برق یا کشیدن دوشاخه از پریز رخ داده است، طبیعی بوده و باید مجددا تنظیم شود. توجه کنید که در راه دستگاه‌تان، سیم سیاری وجود نداشته باشد. به‌طور معمول یخچال باید به برق مستقیم وصل شود. بعضی اوقات ممکن است به دلیل اتصال به سه راهی یا جابه‌جایی، اتصال آن قطع و وصل شود و تنظیمات دوباره به حالت اولیه برگشته باشد.

معمولا بعد از تنظیمات دما، قفل کودک را فعال کنید تا این اتفاق نیفتد. در صورتی که در موارد دیگری این مشکل رخ داد، برای تعمیر یخچال فریزر خود اقدام کنید. شما می‌توانید برای رفع هرکدام از مشکلات این وسیله از متخصصان آچاره برای تعمیر یخچال در محل و منزل و سایر لوازم خانگی مانند تعمیر تلویزیون خود کمک گرفته و با کمترین هزینه، بهترین کیفیت را دارا شوید.

فن تبخیرکننده خراب است

پنل عقبی را از داخل فریزر درآورده، پیچ‌های داخل فن را باز کنید و سرپوش فن را روی آن بگذارید. در نهایت خروجی را با ولت- اهم متر خود روی RX1 تنظیم کرده و چک کنید. اگر این میزان از ۵۰ اهم کمتر یا بی‌نهایت بشود، باید فن آن توسط تعمیر کار یخچال فریزر عوض شود.

خدمات آچاره در تعمیر تلویزیون و یخچال

تعمیرکارهای حرفه‌ای، به‌خوبی ایراد لوازم خانگی را تشخیص می‌دهند و برای تعمیر لوازم خانگی شما اقدام می‌کنند. حمل لوازم خانگی برای رساندن آن به تعمیرکار، بسیار سخت است! درنتیجه بهترین راه برای تعمیر لوازم خانگی درخواست سرویس در محل است.

آچاره در راستای راحتی و رفع نیازهای روزمره‌ شما، تعمیر لوازم خانگی در منزل را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای تعمیرات ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن، سفارشتان را ثبت کرده و از تعمیرکارهای مجرب برای نصب و تعمیر لوازم خانگی در اپلیکیشن آچاره استفاده کنید.

در نهایت شما باتوجه به سوابق و امتیازات متخصصان آچاره که در پروفایل آن‌ها موجود است، می‌ توانید متخصص مورد نظرتان را انتخاب کرده و همچنین نظرات خود را در مورد تعمیرکارتان ذکر کنید. همچنین در صورت نیاز به قطعه جدید می‌توانید فاکتور آن‌ را از تعمیرکار درخواست کرده و بررسی کنید.

خدمات آچاره به محصول خاص، برند یا مدلی منحصر‌به‌فردی اختصاص ندارد و شما می‌توانید هر نوع خرابی و مشکل را با خیال راحت به متخصصان آچاره بسپارید؛ تمامی متخصصان دارای بیمه حوادث اعم از موارد مالی و جانی هستند. بعد از اتمام کار، در صورت بروز مشکل می‌توانید از پشتیبانی آچاره بهره‌‌مند شوید.

خدمات تعمیر تلویزیون و یخچال در یک نگاه

این روزها باتوجه به گرانی لوازم خانگی، آچاره مشکلات احتمالی برای تعمیر آن‌ها را ذکر کرده است.

مشکلات تلویزیون شامل: مشکلات سیم برق، خرابی پنل و مشکلات موجود در آن، روشن نشدن، گرد و غبار، وجود خط های افقی و... می‌شود.

مشکلات موجود در یخچال فریزر شامل: بالا رفتن دمای یخچال، کار نکردن یخ‌ساز، گرمای بدنه، خرابی فن تبخیر کننده و... می‌شود.

تعمیرکاران آچاره از مشکلات این دو لوازم خانگی به خوبی آگاه بوده و باتوجه به ثبت سفارش شما در اپلیکیشن آچاره، در محل شما اعزام شده و برای تعمیر دستگاه شما اقدام می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات