ارسال پیامک خدماتی به تمامی افراد با سامانه پیام کوتاه صبانوین

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت صبانوین مفتخر است با استفاده از تیمی‌متشکل از جوانان مستعد و کوشا و باانگیزه و با ارائه‌ی خدمات و پشتیبانی تمام‌وقت، بستری برای اطلاع‌رسانی جامع و کامل و هدفمند ازطریق پیام کوتاه را فراهم آورد.
تبلیغات

صبانوین با ارائه‌ی خطوط خدماتی به تمامی‌ شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مشکل ارسال پیامک‌های خدماتی به فهرست سیاه (BalckList) را بدون دریافت ضمانت حل کرده است.

پیامک خدماتی چیست؟

به‌دلیل رعایت‌نشدن حقوق مشترکان تلفن‌همراه و ارسال فراوان پیامک تبلیغاتی که باعث آزار و اذیت آنان می‌شود، بسیاری از افراد دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند که در اصطلاح، شماره‌ی آن‌ها در فهرست سیاه قرار گرفته است و پیامک‌های ارسالی سامانه‌های پیام کوتاه به‌دست آن‌ها نمی‌رسد. این مشکل باعث شده است افرادی که شماره‌شان در فهرست سیاه است، پیامک‌های خدماتی اطلاع‌رسانی را دریافت نکنند و برای کاربران مشکلاتی ایجاد شود.

پیامک خدماتی چیست؟

در تعریفی ساده، پیامک خدماتی پیامکی است که کاربر منتظر دریافت آن است. نمونه پیامک‌های خدماتی عبارت‌اند از: 

  • پیامک کد عضویت و تأیید حساب کاربری، بازیابی رمزعبور و... در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها؛
  • پیامک دریافت سفارش، ثبت تراکنش‌ها، صدور فاکتور، تأیید پرداخت، کد تخفیف، مراحل آماده‌سازی سفارش، تحویل و ارسال؛
  • پیامک‌های اطلاع‌رسانی در آموزش‌و‌پرورش و مدارس و مراکز آموزشی؛
  • پیام‌های جلسات و مراسم‌های مذهبی؛
  • پیام یاداور اقساط و سررسیدها چک‌ها.

چه افرادی به ارسال با خطوط خدماتی نیاز دارند؟

  • طراحان سایت و اپلیکیشن
  • مدارس و مراکز آموزشی
  • دفاتر بیمه و کارگزاری‌ها
  • ادارات و سازمان‌ها
  • مراکز خدماتی و درمانی
  • فروشگاه‌ها
  • مساجد و مراکز مذهبی
  • دفاتر مسافرتی و گردشگری

صبانوین با ارائه‌ی خطوط خدماتی به تمامی افراد حقیقی و حقوقی مشکل ارسال پیامک‌های خدماتی به فهرست سیاه را حل کرده است و کاربران می‌توانند پیامک‌های خدماتی خود را به‌دست مخاطبان خود برسانند. برای دریافت خط خدماتی می‌توانید در سامانه‌ی صبانوین عضو شوید و اطلاعات را تکمیل و مدارک را ارسال کنید و از منو مدیریت خطوط، درخواست خط اشتراکی و سپس خط اشتراکی خدماتی را انتخاب کنید. حداکثر ۱۵ دقیقه بعد، خط فعال می‌شود و شما می‌توانید به فهرست سیاه پیامک ارسال کنید. برای ثبت‌نام در سامانه و درخواست خط، به لینک sms.sabanovin.com مراجعه کنید یا با شماره‌تلفن ۰۷۱۳۲۹۲۲ تماس بگیرید.

نکته‌ی بسیار مهم که قبل از تهیه‌ی خط خدماتی باید توجه بدان توجه کنید، این است که متأسفانه برخی کاربران محترم دچار سوءتفاهم می‌شوند و هدفشان از خرید خط خدماتی، ارسال تبلیغات است؛ اما بهتر است بدانید در صبانوین پیامک‌ها مانیتور می‌شود و پیامک‌های حاوی تبلیغات رد می‌شود. بنابراین، از خطوط خدماتی صرفا برای اطلاع‌رسانی و پیامک‌های خدماتی می‌توان استفاده کرد که نمونه‌ی آن‌ها در بالا ذکر شده است.

آیا صبانوین نمایندگی هم ارائه می‌دهد؟

بله، سامانه صبانوین نمایندگی هم می‌پذیرد. نمایندگی صبانوین به‌صورت پارک دامنه یا زیردامنه است تا متقاضیان بتوانند با نام تجاری و دامنه اختصاصی یا زیردامنه فعالیت کنند. در این حالت، هیچ نامی‌ از شرکت صبانوین وجود ندارد و نماینده‌ی سامانه‌ی پیامک می‌تواند به‌راحتی با نام تجاری خود فعالیت کند.

در پنل‌ نمایندگی صبانوین تمامی پرداخت‌ها ازطریق درگاه اختصاصی انجام می‌گیرد. بدین‌ترتیب، کاربران ازطریق پرداخت الکترونیک وجه را به‌صورت آنلاین و مستقیم به حساب نماینده واریز می‌کنند و همان لحظه پنل آن‌ها شارژ می‌شود. نمایندگان می‌توانند به‌صورت نامحدود کاربر ایجاد کنند و تعیین قیمت پیامک و تعرفه‌ی خطوط اختصاصی و اشتراکی کاملا برعهده خود نماینده است.

در پنل نمایندگی صبانوین بیش از ۲۰ خط اشتراکی خدماتی برای استفاده‌ی کاربران حقیقی و حقوقی موجود است. چنانچه کاربر نماینده درخواست خط خدماتی اختصاصی داشته و شخصیت حقوقی باشد، این شرکت بدون دریافت چک و سفته ضمانت خطوط کاربر نماینده را خدماتی می‌کند. پنل نمایندگی صبانوین برای اداره‌ها و سازمان‌هایی به‌رایگان ارائه می‌شود که می‌خواهند ارگان‌ها و زیرمجموعه‌های خود را مدیریت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده‌ی نسخه‌ی دمو پنل نمایندگی صبانوین و تعرفه‌های نمایندگی می‌توانید به لینک sms.sabanovin.com/reseller مراجعه کنید. متقاضیان محترم برای مشاهده‌ی سامانه‌ی پیام کوتاه صبانوین به‌همراه تمامی‌ امکانات می‌توانند به لینک sms.sabanovin.com مراجعه و در سامانه درخواست خود را ثبت کنند یا برای مشاوره با کارشناسان با شماره‌تلفن ۰۷۱۳۲۹۲۲ تماس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات