مشکلات کاربران هنگام خرید ارز دیجیتال و راه‌حل آن از نگاه کوین نیک

یک‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
کوین نیک قصد دارد در این مطلب، به بررسی دشواری‌هایی که بر سر راه خرید و فروش ارزهای دیجیتال قرار داد بپردازد.
تبلیغات

خرید ارزدیجیتال در ایران همواره با دشواری‌هایی رو‌به‌رو بوده است. از یک سو برخی از صرافی‌های معتبر به دلیل تحریم‌ها ارائه خدمات به کاربرانی که با آی پی ایران به صرافی مراجعه می‌کنند را محدود کرده‌اند و از سوی دیگر نبود دستورالعمل مشخص برای مبادله ارزهای دیجیتال در کشور باعث می‌شود خرید ارزدیجیتال با دشواری‌هایی همراه باشد.

با وجود این جذابیت بازار ارزهای دیجیتال به‌حدی است که فعالان، دشواری‌ها را به جان می‌خرند و حضوری فعال در این عرصه دارند. در این بین شرکت‌های مختلفی هم بر مبنای نیاز بازار وارد عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال شده‌اند و تلاش می‌کنند خدمات مناسبی را در این خصوص به کاربران ارائه دهند.

البته مشکلاتی در این خصوص وجود دارد که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات، پیوسته درحال افزودن راهکارهای جدید خرید برای ساده‌تر شدن روند مبادله‌های ارزهای دیجیتال هستند.

با مشکل تراکنش‌های بدون تأیید خود چه کنم؟

یکی از مشکلات خرید و فروش ارزدیجیتال در ایران مسئله انجام سفارش خرید است که معمولا به‌صورت دستی انجام می‌شود و به همین دلیل خریدار مجبور است منتظر تأیید دستی فروشنده بماند و این به‌معنی به‌هدررفتن زمان است. گاهی کاربران این نگرانی را دارند که سفارش آن‌ها ازطرف سایت تأیید نشود.

تا پیش از این در هیچ یک از سایت‌های خرید و فروش ارزدیجیتال امکان دریافت در لحظه سفارش ارزهای دیجیتال وجود نداشت.

کوین نیک با کمک تیم فنی متخصص و حرفه‌ای خود موفق شده بر این مشکل خرید غلبه کرده و امکان خرید در لحظه انواع ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود فراهم کند.

از امروز همه خریدهای ارز دیجیتال در کوین نیک به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

هر ساعت از شبانه‌روز که قصد خرید بیت کوین یا هر ارز دیگری را داشته باشید، سفارش خرید شما در وب سایت کوین نیک به‌صورت کاملا خودکار و در همان لحظه انجام می‌شود! با خرید و فروش خودکار، هیچ‌وقت از معاملات خود عقب نیستید.

چطور به‌صورت لحظه‌ای انواع ارزهای دیجیتال را بخرم؟

برای خرید لحظه‌ای ارزدیجیتال در کوین نیک لازم است در این سایت ثبت‌نام کنید و پس از طی چند گام ساده به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال بپردازید.

پس از تأیید ثبت‌نام و احراز هویت پنل شما فعال می‌شود و به این ترتیب به‌راحتی در آن می‌توانید سفارش خرید بیت کوین، تتر، بیت کوین کش، ریپل، اتریوم، داج کوین، zcash، لایت کوین و بایننس کوین را ثبت کنید.

پس از تکمیل مرحله پرداخت، فاکتور شما از مرحله «در انتظار پرداخت» به «در انتظار انجام» تغییر می‌کند. همکاران ما در بخش اجرایی در اسرع وقت مراحل خرید شما را نهایی می‌کنند.

پیامک انجام مراحل خرید هم برای شما ارسال می‌شود تا از روند خرید خود مطلع باشید.

در صورت تکمیل بودن اطلاعات احراز هویت شما، روند خرید به‌صورت خودکار تأیید و نهایی می‌شود.

به این ترتیب به‌صورت لحظه‌ای سفارش شما ثبت شده و می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را دریافت کنید.

این درحالی است که در سایر سایت‌ها باید منتظر بمانید تا اپراتور به‌صورت دستی سفارش شما را بررسی کند و پس از تأیید، مراحل انتقال ارز دیجیتالی مثل بیت کوین را انجام دهد.

چطور سؤال‌های خودم را با کارشناسان ارزهای دیجیتال مطرح کنم؟

یکی از مشکلات این است که کاربران نمی‌توانند به‌راحتی با کارشناسان در ارتباط باشند و سوالات خود را مطرح کنند، این امر خرید ارزهای دیجیتال را با دشواری‌های زیادی رو‌به‌رو می‌کند و گاهی استرس زیادی را به خریدار تحمیل می‌کند.

کارشناسان ما در کلیه مراحل خرید در کنار شما هستند و در اغلب ساعات شبانه روز می‌توانید از طریق راه‌های زیر با آن‌ها در تماس باشید.

۱. تماس تلفنی

۲. چت آنلاین

۳. واتساپ

۴. تلگرام

کوین نیک

چطور بر دشواری‌های پرداخت ریالی مبلغ ارزهای دیجیتال غلبه کنم؟

کوین نیک جهت تبدیل ارز هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نمی‌کند و برای اینکه پرداخت ریالی مبلغ ارزهای دیجیتال برای شما ساده‌تر باشد، سه روش پرداخت برای شما در نظر گرفته‌ایم:

۱. پرداخت از طریق موجودی حساب

برای کاربرانی که قبلا حساب خود را شارژ کرده‌اند قابل استفاده است.

۲. پرداخت آنلاین

شما را به دروازه پرداخت بانک هدایت می‌کند تا به امن‌ترین شکل ممکن به‌صورت آنلاین خرید کنید. بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند از این شیوه پرداخت استفاده کنند.

۳. واریز به حساب و ثبت فیش

برای افرادی که به هر دلیل ترجیح می‌دهند برای خرید از طریق مراجعه به بانک وجه را واریز کنند، اطلاعات حساب و شماره کارت در دسترس قرار گرفته که می‌توانید پس از پرداخت اطلاعات فیش خود را وارد کنید.

پس از واریز وجه لازم است اطلاعات درج شده در فرم را تکمیل و برای ما ارسال کنید.

دشواری‌های کار با پنل کاربری صرافی‌های ارز دجیتال کدام است؟

در صرافی ‌های دنیا استفاده از اطلاعات اشتباه یا فراموش کردن آن‌ها می‌تواند فاجعه‌آمیز باشد و اثبات آن بسیار سخت است و گاهی نیاز به ارسال ویدئو و مدارک مختلف برای اثبات اشتباه وجود دارد. زبان مورد استفاده در پنل انگلیسی است و ضریب خطا را در مراحل کار شما افزایش می‌دهد.

این درحالی است که پنل کاربری کوین نیک فارسی است و رابط کاربری آن به شکلی طراحی شده تا به‌راحتی بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید.

در صرافی‌های ارزدیجیتال گاهی تراکنش‌های شما به‌دلیل ناقص بودن در بلاک قرار نمی‌گیرد و انجام نمی‌شود. ما در کوین نیک به‌محض اینکه اشتباهی رخ دهد و تراکنش با مشکل مواجه شود ما با کمک شما مشکل را برطرف می‌کنیم تا مراحل خرید تکمیل شود.

نتیجه‌گیری

خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌تواند یک تجربه عالی باشد که با کمک یک پلتفرم مناسب و توانمند می‌توانید آن را به یک تجربه عالی و ارزشمند تبدیل کنید.

خرید لحظه‌ای ارزدیجیتال یکی از تجربه‌های عالی است که به کمک کوین نیک برای شما فراهم شده و به کمک آن می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن ارزدیجیتال دلخواه خود را دریافت کنید و یک خرید ساده، امن و سریع را تجربه کنید.

فراموش نکنید، پیش از هرخریدی لازم است اطلاعات خود از دنیای ارزهای دیجیتال را تکمیل کنید و از سایت‌های معتبر و مناسب استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات