آموزش زبان انگلیسی با همیار زبان و مزیت های آن

پنج‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
آموزش زبان انگلیسی یکی از حساس‌ترین انتخاب‌های شما برای یادگیری این زبان پرطرفدار و محبوب است.
تبلیغات

امروزه غیر از نیازهای ابتدایی که می‌توانید از طریق زبان انگلیسی پرکاربرد رفع کنید حتی در سطوح عالی به منظور ادامه تحصیلات، کاریابی و هرگونه زبان تخصصی از قبیل زبان برنامه‌نویسی نیز لازم است به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. البته فراموش نکنید آموزش زبان انگلیسی از هر طریقی و هر جایی نباید صورت گیرد. درواقع به منظور کسب نتایج عالی آنچنان که مورد نظر شما است باید به آموزشگاه های مجاز که دارای مجوزهای قانونی از مراجع آموزشی ذیصلاح هستند مراجعه کرده و روند آموزش زبان انگلیسی را در این مراکز را پیگیری کنید. انتخاب این مراکز نیز مقوله حساس و قابل اهمیتی تلقی می‌شود که لازم است فرد در این مرحله حتما ملاک ها و معیارهای مختلفی را به منظور دستیابی به بهترین مرکز آموزش زبان انگلیسی رعایت کند.

در یکی دو دهه اخیر  روش‌های مرسوم و سنتی آموزش زبان های خارجی در بسیاری از این آموزشگاه ها روزآمد شده و از قالب‌های قدیمی خارج شده است. همین امر موجب شده است تا آموزشگاه های مختلف نیز از متدهایی مانند آموزش زبان انگلیسی آنلاین به نوعی متاثر شده و خط مشی خود را از آموزش محوری به سایر روش‌های یادگیری فعال در زبان‌آموزان و علاقه‌مندان یادگیری زبان انگلیسی تغییر دهند.

همیار زبان یکی از مؤسسات فعال آموزشی در زمینه آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان های معتبر بین‌المللی است که توانسته است دراین‌زمینه به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کند.

سایر متدهای آموزش زبان انگلیسی

همان‌طور که در مطلب قبلی نیز اشاره کردیم، بهره‌گیری از سایر روش‌های آموزش زبان انگلیسی و هر یک از زبان های پرکاربرد جهان دیگر از حالت سنتی و مرسوم خارج شده و  وارد مرحله نوینی شده است.

در بسیاری از موارد لزومی ندارد که زبان آموز وقت و انرژی خودش را برای رفتن به مراکز آموزشی و حضور در دوره‌های مختلف تلف کند. امروزه متدهای جدید آموزشی با آموزش زبان انگلیسی در منزل به‌طور کلی متحول شده است و مزایای مختلفی را برای فرد به‌همراه دارد.

اگر فرد در گذشته برای مراجعه به یک آموزشگاه باید ساعت‌ها وقت خود را صرف یافتن یک مؤسسه معتبر می‌کرد و هزینه های زیادی را بابت ثبت‌نام و شرکت در دوره‌های مختلف سپری می‌کرده، امروزه دیگر این روش‌ها تدریج کمرنگ شده و جای خود را سایر روشهای آموزش زبان انگلیسی داده است.

درواقع روند یادگیری زبان انگلیسی توانسته است انعطاف لازم را برای تحول دراین‌زمینه از خود نشان دهد. امروزه فقط با فشردن یک کلیک به دنیایی از اطلاعات در زمینه آموزش زبان انگلیسی و نیز مطالب جدید و کاربردی دسترسی پیدا می‌کنید و همین امر لزوم آموزش زبان انگلیسی به‌صورت آنلاین را بیشتر از همیشه مطرح کرده است.

همیار زبان

آموزش زبان انگلیسی

پیش نیازهای لازم برای بهره‌گیری از آموزش انگلیسی به‌صورت آنلاین

درواقع آموزش زبان انگلیسی در منزل مستلزم رعایت برخی نکات و همچنین پیش زمینه‌ها است تا از این طریق روند آموزش به نحو مؤثر و مطلوبی پیگیری شود. مهم‌ترین شرایطی که فرد قبل از ثبت‌نام برای آموزش زبان انگلیسی به‌صورت آنلاین و شرکت در دوره‌های مختلفی که بدین منظور ارائه می‌شود باید داشته باشد عبارت‌اند از:

۱. داشتن پیش آگاهی درباره زبان مورد نظر

بدین معنی که فرد قبل از ورود به چرخه آموزش آنلاین هر یک از زبان های معتبر ابتدا اطلاعات مختصری دراین‌زمینه داشته یا تاحدودی با زبان مورد نظر آشنایی داشته باشد.

داشتن پیش زمینه کافی در این مورد می‌تواند بستر ذهنی فرد را  به منظور پذیرش سایر روش‌های آموزشی مساعد سازد. به‌عنوان مثال اگر فردی قرار است از روش‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی در منزل بهره‌مند شود اگر اطلاعات اولیه‌ای در زمینه این زبان داشته باشد به‌راحتی می‌تواند این دوره ها را نیز پشت سر بگذارد.

۲. جست‌وجو و پژوهش در زمینه روش‌های مختلف آموزش آنلاین

زبان‌آموز باید بداند که تا چه اندازه این روش آموزشی می‌تواند به او در یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری یاری برساند. در صورتی که در خصوص هر یک از روش‌های آموزش زبان انگلیسی در منزل از قبل تحقیقاتی انجام داشته باشد می‌تواند ضمن تعیین شیوه آموزش از سایر مزایای این روش نیز بهره‌مند شود.

۳. دارا بودن سیستم و امکانات لازم

به منظور آموزش زبان انگلیسی به‌صورت آنلاین، داشتن حداقل یک سیستم رایانه و گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ یا حتی یک تبلت ضروری است. زبان آموز روند آموزش زبان انگلیسی در منزل را باید از طریق نرم‌افزارهایی که بدین منظور نصب می‌کند پیگیری کند.

یادگیری زبان انگلیسی

به منظور آشنایی بیشتر شما با آموزش زبان انگلیسی در منزل در وب سایت همیار زبان که مرجع تخصصی آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان های بین‌المللی به شمار می‌رود در ادامه به بررسی بیشتر روش‌های مختلف آموزش آنلاین زبان انگلیسی پرداخته می‌شود تا از این طریق ضمن آشنایی شما با این روش‌ها بتوانید اطلاعات مناسبی را نیز به منظور تعیین بهترین شیوه آموزش آنلاین در اختیار داشته باشید.

روش‌های آموزش زبان انگلیسی در منزل

مهم‌ترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی در منزل عبارت‌اند از:

  • آموزش آنلاین
  • بهره‌گیری از نرم‌افزارها و اپلیکیشن های مرتبط با یادگیری زبان انگلیسی
  • شرکت در کلاس های بحث و گفتگوی آزاد
  • بهره‌گیری از مقالات و مطالب مرتبط یا سایر روش‌های مکمل آموزش زبان انگلیسی

در ادامه هر یک از موارد فوق را به‌صورت جداگانه بررسی شده و مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. امیدواریم با انتخاب دقیق هر یک از روش‌های زیر بتوانید ضمن تقویت و یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری به خانواده بزرگ همیار زبان بپیوندید و از خدمات متنوعی که این مؤسسه و وب سایت تخصصی در اختیار شما قرار می‌دهد، بیشتر بهره‌مند شوید.

همیار زبان

۱. آموزش آنلاین

در آموزش آنلاین شما از طریق سیستم یا هر یک از پیام‌رسان ها می‌توانید با استاد مربوطه ارتباط برقرار کرده و می‌توانید در هر موقعیتی که باشید صرفا با داشتن یک سیستم رایانه‌ای یا هوشمند از مباحثی که دراین‌زمینه مطرح می‌شود استفاده کنید. معمولا این دوره ها از طریق نرم افزارهایی که به نرم‌افزارهای کنفرانسی نیز معروف هستند برگزار می گردند.

۲. بهره‌گیری از نرم‌افزارها و اپلیکیشن های مرتبط با یادگیری زبان انگلیسی

در بسیاری از موارد برخی از اپلیکیشن های معتبر و نرم‌افزارهایی که صرفا با مقاصد آموزشی طراحی گردیده‌اند می‌توانند پیشرفت شما را در زمینه یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی تا حدود زیادی سرعت بخشیده و موجب بهبود این روند شوند.

همچنین این افزونه ها از طریق بازی و سایر روش‌های سرگرم‌کننده نیز می‌توانند مفاهیم آموزشی را به زبان آموز منتقل کنند. این اپلیکیشن‌ها طوری طراحی شده‌اند که هم‌زمان با پیشرفت فرد و نیز ارتقای سطح زبان آموزی همگام‌سازی شوند و از این نظر فرد را از سطوح مبتدی تا پیشرفته همراهی و حمایت کنند.

۳. شرکت در کلاس های بحث و گفتگوی آزاد

یکی دیگر از روش هایی که می‌توان به‌صورت آنلاین و در منزل از آن استفاده کرد شرکت در کلاس های گفت‌وگو با سایر زبان‌آموزان یا افرادی است که زبان انگلیسی زبان اصلی و به اصطلاح بومی آن‌ها محسوب می‌شود. شما می‌توانید با شرکت در کلاس های بحث آزاد به‌صورت آنلاین از تجارب آموزشی سایر زبان‌آموزان نیز بهره‌مند شوید و با اصطلاحات و واژگان جدیدی دراین‌زمینه آشنا شوید.

از طرفی قادر خواهید بود تا مکالمات گروهی و تخصصی پرباری را تجربه کنید.

۴. بهره‌گیری از مقالات و مطالب مرتبط یا سایر روش‌های مکمل آموزش زبان انگلیسی

بسیاری از شیوه های موازی به منظور یادگیری بهتر و نیز آموزش زبان انگلیسی در منزل وجود دارند که توانسته‌اند دراین‌زمینه روند یادگیری زبان انگلیسی را متحول ساخته و به پیشرفت فرد دراین‌زمینه منجر شوند. استفاده از پادکست های آموزشی که می‌تواند ضمن آشنایی با جدیدترین واژگان آموزشی حتی اطلاعات عمومی شما را در موضوعات مختلف نیز افزایش دهد یکی از این روش‌های است.

در بسیاری از موارد نیز فیلم‌ها انیمیشن ها و سریال های محبوب تلویزیونی یکی از بهترین روش‌های مکمل در زمینه آموزش زبان انگلیسی در منزل است. این فیلم‌ها ضمن افزایش واژگان و اصطلاحات زبان انگلیسی همچنین در زمینه تلفظ صحیح و مکالمه به شما یاری می‌رساند.

این فیلم‌ها به‌صورت زیرنویس فارسی یا انگلیسی در اختیار علاقه‌مندان قرار داشته و بنابراین فرد می‌تواند ضمن تکرار و تمرین در زمینه درک مطالب و حتی گرامر نیز به موفقیت‌های شایان توجهی دست پیدا کند. همچنین مطالعه مقالات و مطالبی که با آموزش زبان انگلیسی و تقویت این زبان مرتبط هستند و حتی مطالعه روزنامه های معتبر نیز می‌توانند تا حدود زیادی دراین‌زمینه به زبان آموزان یاری برساند.

همیار زبان یکی از معتبرترین وب سایت‌های آموزشی دراین‌زمینه است که توانسته است مطالب و مقالات آموزشی بی‌نظیری را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد؛ بنابراین می‌توانید از گام نخست آموزش زبان انگلیسی را به همیار زبان بسپارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات