اجاره ویلا در اطراف تهران با سایت بوکینگ ویلا

سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر از آن دسته از افراد پایتخت‌نشینی هستید که به‌دلیل مشغله‌ی زیاد نمی‌توانید طولانی‌مدت سفر کنید و فقط آخر هفته‌ها وقتتان خالی است، بوکینگ ویلا پیشنهاد‌ه ویژه‌ای برای شما دارد.
تبلیغات

در اطراف شهر تهران، روستا‌ها و شهرستان‌هایی وجود دارند که آب‌و‌هوای کوهستانی و خنک و دلچسبی دارند که همین امر درکنار طبیعت بکر این مناطق باعث می‌شود افراد زیادی از ساکنان پایتخت یا حتی مسافران و گردشگران شهرهای دیگر به این مناطق سفر و برای مدتی در اطراف تهران اقامت کنند.

بوکینگ ویلا پلتفرم اجاره‌ی ویلا و سوئیت به‌صورت آنلاین است که به شما مسافران و طبیعت‌گردان برای اجاره‌ی ویلا در اطراف تهران و دیگر شهر‌های ایران کمک می‌کند. در اطراف تهران، شهرستان‌ها و روستاهای زیادی وجود دارد که در آنجا، بوکینگ ویلا اقامتگاه‌هایی برای شما عزیزان دارد. پس اگر قصد دارید در نواحی اطراف تهران ویلا اجاره یا رزرو کنید، فقط کافی است به وب‌سایت بوکینگ ویلا به نشانی https://bookingvila.com/ مراجعه و مقصدتان را جست‌وجو کنید و درنهایت، ویلا یا اقامتگاه دلخواهتان را اجاره کنید. همچنین، می‌توانید با اجاره‌ی روزانه سوئیت مبله در تهران، لحظات خود را در پایتخت با آرامش بگذرانید.

کردان، دماوند، فشم، طالقان، آبسرد، رودهن، جاجرود، لواسان، میگون، کرج ، شهریار و از مهم‌ترین شهرهای خوش آب‌وهوای اطراف تهران هستند. دراینجا، این پرسش مطرح می‌شود: برای آخر هفته به کدام‌یک از این شهر‌ها سفر کنیم؟

 اجاره‌ی ویلا در کردان با سه کلیک

بوکینگ ویلا

روستای کردان از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در فاصله ۲۵ کیلومتری کرج و ۶۵ کیلومتری شمال‌غرب تهران قرار دارد که در سال‌های اخیر، به یکی از اصلی‌ترین مقاصد تفریح و گشت‌و‌گذار پایتخت‌نشینان تبدیل‌ شده است. روستای کردان در زیبایی و لطافت و ظرافت بی‌‌نظیر است و علاوه‌بر زیبایی‌ها و جذابیت‌های طبیعی، آثار تاریخی زیادی هم دارد. برج مقبره یکی از بناهای تاریخی این روستا به‌حساب می‌آید که فقط یک کیلومتر با این روستا فاصله دارد. اگر در ویلایی در کردان اقامت کنید، می‌توانید خیلی راحت تا برج مقبره قدم بزنید و نیازی نیست از وسایل نقلیه استفاده کنید. بوکینگ ویلا با اجاره ویلا کردان به شما کمک می‌کند اقامتگاه دلخواه خود را در آنجا بیابید و به راحتی و با اطمینان‌خاطر آن را رزرو کنید.

بوکینگ ویلا

دماوند و  اطراف آن

اگر تمایل دارید به اطراف تهران سفر کنید، یکی از پیشنهاد‌های ویژه‌، شهر دماوند است. دماوند یکی از مناطق خوش‌آب‌و‌هوا و جذاب اطراف تهران است که تا پایتخت فقط یک‌ونیم ساعت فاصله دارد. مسیر دماوند از بزرگراه زین‌الدین و جاده‌ی دماوند شروع می‌شود. برای رسیدن به این شهر باید از جاجرود و پردیس و رودهن گذر کرد. یکی از دیدنی‌های معروف این منطقه دریاچه‌ی تار نام دارد که در کیلومتر ۳۰ شرق آن قرار گرفته است. همچنین در فاصله‌ی ۱۰ دقیقه‌ای از شهر به چشمه اعلا می‌رسیم. آب‌وهوای خوش این منطقه گردشگران زیادی را در فصل گرما به اینجا می‌کشاند. قبلا از آب چشمه برای آبیاری کشتزارها و باغ‌ها استفاده می‌شد؛ اما این روزها از آب چاهی در همان حوالی برای بسته‌بندی آب‌ معدنی مصرف می‌شود. ناگفته نماند نمی‌توان تا دماوند رفت و پیست آبعلی را نادیده گرفت. پیشنهاد می‌شود به‌همراه خانواده سری به این منطقه بزنید. بوکینگ ویلا در دماوند هم ویلای مناسب برای اجاره دارد و به‌راحتی اقامتگاه شما در این ناحیه را فراهم می‌کند.

از جاذبه‌های خود شهر تهران غافل نشوید

تهران پایتخت کشور ایران و شهری پرزرق‌وبرق و قطعا شلوغی است. این شهر برای بسیاری از گردشگران خارجی یا ایرانی جاذبه‌های خاص خودش را دارد. تهران اماکن قدیمی و تاریخی، جاهای دیدنی مدرن، مراکز خرید و بازار‌های سنتی و طبیعت و مناظر زیادی دارد. ساکنان شهر تهران هر موقع بخواهند، می‌توانند تهران‌گردی کنند. همچنین، کسانی که خارج از تهران و در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند، می‌توانند برای خرید و گردش به این شهر سفر کنند و لحظات خوشی را در آن بگذرانند. از جاهای دیدنی تهران می‌توان به بازار قدیم، موزه‌ی جواهرات، پیست‌ اسکی توچال، موزه‌ی حشرات هایک میرزایانس، کوهستان‌های شمال، موزه‌ی حیات‌وحش، باغ پرندگان، پارک آب‌و‌آتش، گنبد مینا، پارک ژوراسیک، امام‌زاده داوود(ع)، کلیسای سرکیس مقدس و… اشاره کرد. البته دیدنی‌های تهران بیشتر از این‌ها است.

برای اقامت در این شهر به‌راحتی با اجاره روزانه سوئیت مبله در تهران می‌توانید اقامتی ارزان و عالی تجربه کنید. سایت بوکینگ ویلا این افتخار را دارد با پشتیبانی ۲۴ ساعته، خیال شما را بابت رزرو سفر و مشکلات احتمالی آسوده کند. بوکینگ ویلا با تیم پشتیبانی خود نظافت ویلا و استرداد آنلاین و همراهی شما تا پایان سفر را تضمین می‌دهد. برای اجاره ویلا و سوئیت از بوکینگ ویلا وارد وب‌سایت شوید و شهر دلخواه خود را انتخاب کنید. برای اجاره‌ی ویلا در رامسر، اجاره‌ی ویلا در چالوس، اجاره‌ی سوئیت در کیش، اجاره‌ی ویلا در اطراف تهران و اجاره‌ی ویلا در شمال می‌توانید به‌راحتی روی این میان‌برها کلیک کنید. همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت بوکینگ ویلا مراجعه و ویلای دلخواهتان را رزرو کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات