چرا آموزش موسیقی بیتستان را انتخاب کنیم؟

یک‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
موسیقی بخش جدانشدنی از زندگی انسان به شمار می‌رود و یکی از فلسفه‌های وجودی آن ایجاد آرامش است.
تبلیغات

موسیقی باعث انتقال احساس مختلف می‌شود و مردم را وارد دنیای جدید و هیجان‌انگیزی می‌کند که مطمئنا تأثیر شگرفی در زندگی آن‌ها خواهد داشت. اگر در مورد فواید موسیقی صحبت شود، قطعا می‌توان ساعت‌ها و روزها در این رابطه گفت‌وگو کرد ولی در این مقاله قصد بر این است که افراد با چیزی فراتر از گوش‌دادن به موسیقی که با دو عنوان آموزش آهنگسازی و آموزش موسیقی شناخته می‌شود، آشنا شوند.

در همین راستا، وب‌سایت بیتستان با آدرس https://beatestan.com/به‌صورت تخصصی به موضوعات: آموزش آهنگسازی و تنظیم و میکس و مسترینگ می‌پردازد و هر آنچه که در این رابطه به آن نیاز است را در اختیار علاقه‌مندان به یادگیری موسیقی قرار می‌دهد.

نکته جالب اینجا است که بیش از ۹۰ درصد آموزش‌ها و مواردی که در بیتستان وجود دارد رایگان بوده و دسترسی به آن‌ها به‌صورت ویدیویی مقدور است. این وب‌سایت علاوه بر بخش آموزش آهنگسازی بیتستان بخش‌های متنوع دیگری دارد که ابزارهای مرتبط با آهنگسازی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. دوستان عزیز با تهیه عضویت ویژه علاوه بر اینکه جزو اعضای حرفه‌ای این وب‌سایت می‌شوند، می‌توانند به تمامی فایل‌های مورد نیاز به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشند. در ضمن وب‌سایت بیتستان دارای مجوزهای قانونی فعالیت است که افراد مستعد با اطمینان خاطر می‌توانند همین الان اولین قدم را بردارند.

بیتستان

انسان از بدو خلقت به‌صورت ذاتی به خلق کردن علاقه‌مند بوده و از آن به‌شدت لذت می‌برده است. احساس و تجربه‌ی خوب خلق کردن در انسان کماکان وجود دارد و در قسمت‌های مختلف زندگی، خودش را به شکل‌های مختلفی نشان می‌دهد. آموزش آهنگسازی یکی از راه‌های خلق آثار هنری است و این امکان را می‌دهد که افراد بتوانند هر حسی را که دارند به‌صورت مستقیم به شنونده خود انتقال دهند؛ اگر حتی تمامی مزایای آهنگسازی را بتوان کنار گذاشت که امری محال و غیرممکن است و فقط به بحث تأثیرگذاری آن پرداخته شود. به جرات می‌توان گفت که تأثیرگذاری مثبت روی افراد جامعه یکی از بهترین حس‌هایی است که اگر آن را یک بار تجربه کنند دوست دارند روی افراد بیشتری تأثیر بگذارند.

قدم اول برای شروع و آموزش موسیقی

قبل از شروع، نیاز به یادگیری و شناخت موسیقی است که با شروع آن می‌توان به شناخت کاملی از موسیقی دست پیدا کرد و به‌صورت پایه‌ای و اصولی با تئوری موسیقی آشنا شد. این موضوع کمک می‌کند که بتوان قدم‌های سریع‌تری را برای یادگیری برداشت.

قدم اول برای یادگیری موسیقی، رفتن به آموزشگاه های موسیقی در سطح شهر است. در حال حاضر، تمرکز بیشتر آموزشگاه‌ها روی تئوری موسیقی (شناخت نُت) و آموزش انواع سازها است. همگان در آموزشگاه‌ها می‌توانند موسیقی را به‌صورت پایه‌ای فرا بگیرند تا بتوان در قدم بعدی به فراگیری آموزش آهنگسازی پرداخت.

مزایای آموزش موسیقی آنلاین

با گسترش فضای مجازی در کشور ایران، همیشه جای خالی آموزش موسیقی آنلاین به‌شدت احساس می‌شود و در سال‌های گذشته برای آنکه بتوان هر چیزی را اعم از آموزش، لوازم دیجیتال و... تهیه کرد نیاز به مراجعه حضوری بود. ولی خوشبختانه در حال حاضر افراد بسیاری از همین موارد را اینترنتی خریداری می‌کنند. خبر مسرت‌بخش این است که آموزش موسیقی هم از این بحث مستثنی نیست و به همین سمت و سو گرایش پیدا کرده است. بیتستان راهی مناسب را برای علاقه‌مندان به آهنگسازی و فارسی‌زبانان سرتاسر جهان هموار کرده و صفر تا صد آهنگسازی با کامپیوتر و هر آنچه برای ساخت آهنگ نیاز است را به‌صورت کلی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

در ضمن  آموزش آهنگسازی به‌صورت آنلاین جزء به‌صرفه‌ترین راه‌های یادگیری است، علاوه بر آنکه در زمان صرفه‌جویی می‌شود، می‌توان هزینه های آموزش آهنگسازی هم به‌شدت کاهش داد. امروزه آموزش آهنگسازی آنلاین در سراسر جهان رونق زیادی گرفته و افزایش تعداد رقبا در این حوزه باعث افزایش تولید محتوای مناسب شده است و این نکته در کشور ایران هم صدق می‌کند و کسب و کارها در درجه اول برای بقای خود و افزایش رضایت مشتری افزایش کیفیت آموزش را در اولویت خود قرار داده‌اند.

بیتستان

شروع آموزش آهنگسازی

افراد علاقه‌مند بعد از اینکه تئوری و الفبای موسیقی را یاد گرفتند، باید با نرم افزارهای آهنگسازی آشنایی پیدا کنند. شرکت‌های زیادی این نوع از نرم‌افزار را تولید می‌کنند که دو نمونه از شاخص‌ترین آن‌ها، اف ال استودیو و کیوبیس هستند که افراد به‌عنوان مثال می‌توانند وارد image line شوند و ویدیوهای معرفی این نرم‌افزار را مشاهده کنند. این نرم‌افزار یکی از بهترین محیط های آهنگسازی نرم‌افزاری است که در سرتاسر جهان توسط بهترین های آهنگسازی به علاقه‌مندان توصیه می‌شود.

در هر استودیوی موسیقی برای ساخت آهنگ از نرم افزارهای آهنگسازی استفاده می‌کنند و اغلب از ترکیب ضبط سازهای زنده و سازهای نرم‌افزاری برای تولید یک اثر استفاده می‌شود. در چند سال قبل افرادی که می‌خواستند با این نرم‌افزارها آشنایی پیدا کنند و درواقع آن‌ها را به‌صورت اصولی یاد بگیرند، به دلیل آنکه هیچ منبع فارسی قابل اعتمادی وجود نداشت، مجبور بودند از منابع خارجی استفاده کنند که اغلب این هنرجویان به‌دلیل ضعف در زبان انگلیسی یا هزینه‌های دلاری یادگیری از این موضوع منصرف می‌شدند و همچنین آموزشگاه های موسیقی هم به این بخش از آموزش هیچ توجهی نمی‌کردند. ولی وب‌سایت بیتستان با تکیه بر تجربیات گذشته و همچنین کسب رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان و کاربران عزیز توانسته تمامی آنچه در مورد آموزش آهنگسازی و آموزش موسیقی نیاز است را در اختیار کاربران پرشور خود قرار دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات