آرکاباتری، فروشگاه اینترنتی فروش باتری خودرو و UPS

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با توجه به نقش تأثیرگذار باتری در زندگی روزمره، فروشگاه آرکاباتری با عرضه‌ی آنلاین باتری خودرو و UPS راه‌گشاست.
تبلیغات

باتری این روزها نقش پررنگی در زندگی ما انسان‌ها بازی می‌کند. Mobility یا نیاز به جابجایی و به همراه داشتن لوازم اغلب الکترونیک که قادر باشند تا در هر شرایطی کار کنند، باعث شده تا باتری نقشی به مراتب تأثیرگذار در زندگی مدرن امروزی پیدا کند. همچنین وابستگی بیش از حد به انرژی الکتریکی باعث شده تا باتری علاوه بر اینکه منبع خوبی برای انرژی الکتریکی برای لوازم موبایل باشد، به‌عنوان یک منبع انرژی ثانویه قابل دسترس مطرح شود و بتواند نیروی الکتریکی مورد نیاز در صورت قطع شدن اتصال برق را تأمین کند.

از جمله‌ی سناریوهایی که احتمالا حدس می‌زنید، باید به استفاده از باتری UPS برای مواقعی اشاره کرد که اتصال برق به هر دلیلی قطع شده و با بهره‌گیری از UPS می‌توان در کاربردهای ضروری نظیر فعالیت مستمر سرور‌های سازمانی یا موارد مشابه، از انرژی تأمین شده توسط باتری استفاده کرد.

باتری در خودرو و صنعت حمل‌و‌نقل نیز نقش بسیار پررنگی دارد. فارغ از خودروهای الکتریکی که فعالیت و حرکت آن‌ها مستلزم وجود باتری است، تمام خودروهایی که امروز در خیابان‌ها در حال تردد هستند نیز برای اجرای برخی فرامین حیاتی نیازمند حضور باتری هستند، پس باتری نقشی حیاتی در زندگی رومزه دارد و از این‌رو تأمین و پشتیبانی آن می‌تواند در کیفیت استفاده از ابزار‌ها تأثیرگذار باشد.

باتریUPS

فرض کنید که اولین ساعات صبح با هدف رفتن به محل کار سوار بر خودروی خود می‌شوید، اما پس از چندین استارت ناموفق، متوجه می‌شوید که باتری خودرو دچار مشکل شده و باید به سراغ کارشناسی بروید که پس از تشخیص مشکل، آن را حل کند.

خدمات آرکاباتری :

  • فروش باتری خودرو
  • ارسال رایگان کارشناسانی برای تشخیص مشکل و تعویض باتری در صورت نیاز
  • فروش باتری‌های مورد استفاده در UPS

همان‌طور که اشاره کردیم، در صورتی که خودرو استارت نخورده و حدس بزنید که مشکل از باتری است، کارشناس آرکاباتری به‌صورت رایگان در محل حاضر می‌شود و پس از بررسی مشکل، در صورتی که باتری خودرو نیاز به تعویض داشته باشد، آن را تعویض می‌کند.

تمامی باتری‌هایی که در وب‌سایت آرکاباتری به فروش می‌رسند، توسط کارشناسان این شرکت به‌صورت رایگان نصب و تست می‌شوند. همچنین ارسال‌ها هر ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام می‌شود.

آرکاباتری

آرکاباتری امکان انتخاب باتری از میان محصولات متنوع را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. برای مثال در صورتی که به‌دنبال خرید یک باتری برای خودروی خود باشید، می‌توانید از طریق وب‌سایت آرکاباتری و فرم مخصوص در نظر گرفته شده، نام، مدل و همچنین سال ساخت خودروی خود را وارد کنید و سپس نمونه‌های مناسب برای خودروی خود را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

آرکاباتری در کنار باتری­‌های UPS در بخش باتری های خودرویی محصولات متنوعی را برای فروش اینترنتی نیز در سبد محصولی خود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محصولات صباباتری (برند واریان)
  • نیروگستران خراسان (برند توربو)
  • پاسارگاد صنعت (برند پروتون)
  • سپاهان باتری (برند محبوب سوزوکی)

آرکاباتری برای باتری‌های عرضه شده در فروشگاه از ۱۲ تا ۱۵ ماه گارانتی در محل ارائه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات