آموزش تعمیرات موبایل و آموزش PLC؛ آموزشگاه فن آموزان

سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
آموزشگاه فن آموزان به‌عنوان یکی از برترین آموزشگاه‌های برق ایران دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل و آموزش PLC (پی ال سی) را به‌صورت تخصصی و ویژه بازارکار برگزار می‌کند.
تبلیغات

آموزشگاه‌ها براساس نیاز بازار دوره‌های آموزشی مختلفی را به کارجویان معرفی می‌کنند، دوره‌هایی که هریک پیش‌نیاز دیگری است و می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال افراد شود. آموزش تعمیرات موبایل فن آموزان با کارگاه‌های مجهز و استادان مجرب آماده‌ی پذیرش کارآموزان علاقه‌مند به تعمیرات موبایل است. در این آموزشگاه، تعمیر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انواع گوشی‌های اندروید و آیفون آموزش داده می‌شود. دوره‌ی آموزش تعمیرات موبایل فن آموزان ویژه‌ی بازار کار است و کارآموز می‌تواند بعد از پایان دوره، به‌صورت عملی در بخش کارآموزی تعمیرات موبایل نیز ثبت‌نام کند تا به‌صورت عملی به تمام جوانب تعمیرات تسلط داشته باشد.

آموزش تعمیرات موبایل

خیلی از افراد به‌دنبال شغلی پردرآمد با بازار کار عالی هستند که بتوانند آینده‌ی آن‌ها را به‌خوبی تأمین کند. یکی از این رشته‌های پرمتقاضی و پردرآمد رشته‌ی تخصصی تعمیرات موبایل است. این روزها مردم ترجیح می‌دهند تلفن‌های هوشمند خود را تعمیر و برای رفع معایب موبایل خود هزینه کنند تا اینکه گوشی جدید بخرند. آموزش تعمیرات موبایل چند شاخه دارد که در زیر به‌اختصار به آن‌ها اشاره و درادامه نیز درباره‌ی بازار کار این رشته صحبت شده است.

آموزش تعمیرات سخت‌افزاری موبایل

زمانی‌که تلفن‌همراه در داخل آب بیفتد یا در حرارت شدید آفتاب داغ کند، دچار مشکلات سخت‌افزاری می‌شود. آموزش تعمیرات سخت‌افزاری موبایل مهم‌ترین و تخصصی‌ترین بخش از تعمیرات موبایل است؛ آموزش‌هایی که باید به‌صورت عملی و اجرایی انجام شود و به کمک انواع ابزارهای آزمایش کامل شود. از مهم‌ترین مشکلات سخت‌افزاری موبایل آب‌خوردگی گوشی، داغ‌شدن باتری، شکستگی‌های تاچ و ال‌ای‌دی را می‌توان نام برد. مشکلات سخت‌افزاری موبایل یکی از مهم‌ترین علل مراجعه مصرف‌کنندگان است و یادگیری آن بدون کلاس‌های عملی و اجرایی تقریبا غیرممکن است.

آموزش تعمیرات نرم‌افزاری موبایل

شکایت از مشکلات نرم‌افزاری تقریبا رایج و همه‌گیر شده است. تعمیرکاران مجرب موبایل نزد آموزشگاه معتبر دانش تعمیر نرم‌افزاری موبایل را فراگرفته‌اند و می‌توانند به بخش مهمی از نیازهای روزمره مراجعان تعمیر موبایل پاسخ دهند؛ به‌ویژه درزمینه‌ی تعمیرات موبایل آیفون که بیشتر جنبه‌ی نرم‌افزاری پیدا کرده است و با دانش روز تعمیرکار مرتبط می‌شود.

آموزش تعمیر موبایل آیفون

آموزشگاه‌های معتبر پیچیده‌ترین پیچ‌و‌خم‌های سیستم‌عامل آیفون را آموزش می‌دهند. با توجه به قوانین تحریم، بسیاری از نرم‌افزارهای ایرانی روی گوشی‌های آیفون کار نمی‌کنند و همین موضوع ساده باعث شده افراد زیادی نزد تعمیرکاران موبایل بیایند. اگر کمی زرنگ باشید، آموزش تعمیرات موبایل آیفون را به‌خوبی فرا خواهید گرفت تا علاوه‌بر نصب و حذف برنامه‌های گوشی آیفون، بتوانید مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این دست از گوشی‌ها را برطرف کنید.

آینده‌ی بازار کار تعمیرات موبایل همچون فروش موبایل و تجهیزات همراه آن، آینده‌ای درخشان و رو‌به‌رشد است. درآمد کار تعمیرات موبایل بسته به خوش‌قولی و انصاف و تخصص فرد آموزش‌دیده تعیین می‌شود. با راه‌اندازی مغازه یا کار در تعمیرگاه تخصصی موبایل برای افراد متخصص همیشه کار هست؛ بنابراین، می‌توانید با ثبت‌نام و آموزش در دوره‌ی تخصصی تعمیرات موبایل خود را به میدان رقابت تعمیرکاران تخصصی موبایل برسانید.

آموزش PLC

طراحی و راه‌اندازی تابلو کامل PLC یکی از تخصصی‌ترین و مهم‌ترین مشاغل صنعتی به‌حساب می‌آید؛ به همین دلیل، علاقه‌مندان و دانشجویان رشته برق به‌دنبال فراگیری و آموزش PLC به‌صورت تخصصی و کاربردی هستند. به‌طور کلی، آشنایی با تابلو PLC و رفع معایب احتمالی آن، بازار کار خوبی برای این رشته فراهم آورده است.

آموزش PLC

آموزش PLC پیشرفته و صنعتی

صنایع بزرگ نیازمند تابلوها و کنترلرهای PLC هستند. خرابی یک‌ساعته‌ی تابلو PLC می‌تواند به زنجیره‌ی تولید کارخانه ضرر هنگفتی بزند؛ بنابراین، علاقه‌مندان و کارآموزان فارغ‌التحصیل رشته‌های برق با ورود به دوره‌ی آموزش PLC پیشرفته درهای جدیدی از فرصت‌های کاری را به‌روی خود باز خواهند کرد. PLCها اصول مشترکی دارند؛ ولی ارتباطشان با دستگاه‌ها و تجهیزات هر کارخانه از این قطعات کارکرد متفاوتی ساخته است. یکی از مهم‌ترین مهارت‌های موردنیاز آموزش PLC دانش برنامه‌نویسی است؛ پس افرادی که با زبان‌های برنامه‌نویسی آشنا هستند، از فرصت یادگیری بهتری برخوردار خواهند شد.

آموزش PLC زیمنس

زیمنس به‌عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های سازنده‌ی PLC به بازار ایران معرفی شده است. زبان برنامه‌نویسی PLC زیمنس محبوب‌ترین زبان برنامه‌نویسی در بین متخصصان حوزه‌ی برق و مهندسی الکترونیک است. زبان برنامه‌نویسی نردبانی زیمنس، یکی از ساده‌ترین و محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است که در سرفصل آموزش PLC زیمنس به کاربر آموزش داده خواهد شد. به‌جز آموزش زبان برنامه‌نویسی زیمنس، آشنایی با انواع ماژول‌های این تابلو و نحوه‌ی نصب و استفاده از آن‌ها از دیگر رئوس آموزشی PLC زیمنس هستند.

آموزش PLC دلتا

بعد از زیمنس، برند PLC دلتا از برندهای معتبر و پرفروش بازار است. آشنایی با ماژول‌های دلتا و زبان برنامه‌نویسی PLC دلتا یکی دیگر از رئوس مهم درسی است که در دوره‌ی آموزشی PLC فرامی‌گیرید. اگر ورودی‌ها و فرایند و نحوه‌ی گزارش‌گیری از PLC را به‌خوبی بیاموزید، می‌توانید به درآمد چشمگیر این شغل امیدوار باشید. در دوره‌ی آموزش PLC به یادگیری تمامی این اصول به‌صورت تئوری و عملی توجه شده است.

آموزشگاه فن آموزان یکی از برترین آموزشگاه‌ها درزمینه‌ی آموزش PLC توانسته است کارآموزان زیادی را در صنعت PLC در سراسر جهان تربیت کند. در این دوره‌ی جامع، انواع PLCها با برندهای معروف به‌صورت کاملا عملی و پروژه‌ای آموزش داده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید وارد وب‌سایت فن آموزان به نشانی Fanamoozan.com مراجعه کنید یا با شماره‌تلفن ۶۶۴۷۷۳۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید..

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات