استادسلام سایت رسیدن به معلم خصوصی و عدالت آموزشی از هر کجای ایران

پنج‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سایت استادسلام راهکار جدیدی برای تدریس خصوصی و آموزش آنلاین حتی به ایرانیان مقیم خارج از کشور دارای ۳۵ هزار معلم ایرانی است.
تبلیغات

مجموعه استاد سلام دارای بیش از ۳۵ هزار استاد از هر درس و مهارتی اعم از ریاضی، زبان، تکواندو، نقاشی، تری دی مکس، پیانو، فیزیک هالیدی و... در جهت فعالیت‌های آموزشی زیر ورود پیدا کرده است:

  • معرفی معلم خصوصی ریاضی یا تدریس خصوصی زبان یا دروس مختلف به شاگردان، در همه نقاط ایران
  • ثبت درخواست شاگرد برای تدریس خصوصی: معرفی معلم، اجاره کلاس حضوری در یک آموزشگاه، اجاره کلاس آنلاین برای تدریس به نقاط دور یا پرترافیک در جهت کمتر کردن ترددهای شهری
  • همکاری با آموزشگاه‌های مختلف جهت معرفی ایشان به علاقه‌مندان و امکان ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی در آموزشگاه‌های مختلف با توجه به نزدیکی به شاگرد
  • امکان آگهی اجاره فضاها و کلاس های آموزشی و حتی سالن های کنفرانس در هر کجای شهر تا علاقه‌مندان برگزاری کلاس و استادها برای اجاره موقتی در جهت برگزاری یک دوره آموزشی با صاحبان این مراکز تفاهم نمایند
  • امکان دانلود جزوه های آموزشی اساتید سایت
  • امکان نمایش فیلم های آموزشی از استادها و آموزشگاه‌ها و امکان فروش فیلم های آموزشی

استاد سلام مفتخر است اعلام کند که با همکاری اساتید فارسی زبان مقیم خارج از کشور، در بستر کلاس آنلاین به نشر جهانی علوم ایرانی، تخصص‌های ایرانیان و دروس مختلف گامی بزرگ برداشته است.

طی چند سال اخیر کارشناسان دریافته‌اند که برای ورود به بازار کار و کسب درآمد تنها آموزش‌های دانشگاهی و مهارت آموزی در مدرسه کافی نیست. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی نیاز به مهارت آموزی عملی و تخصصی‌تر در میان اقشار مختلف دیده شده است.

یادگیری انواع مختلفی دارد که یکی از مؤثرترین روش‌های یادگیری، تدریس خصوصی است. تدریس خصوصی زبان انگلیسی هر چند برای دهه شصتی‌ها نوع گرانی از یادگیری بوده است، اما همه می‌دانیم که صرفه‌جویی زمان در یادگیری با تدریس و رفع اشکال خصوصی بهترین روش و مستقیم‌ترین برای رسیدن به مقصد است.

کلاس آنلاین برای ایرانی های خارج از کشور در حال استفاده است

اگر امروز هوا سرد است، هوا گرم است، راه دور است، آلودگی هم داریم، ترافیک شدید داریم، به‌جای حضوردر کلاس‌های آموزشی کلاس آنلاین استاد سلام را جدی بگیرید. ما به‌عنوان جوانان امروز با اشراف بر مشکلات فکر بکری کرده‌ایم و در حال رواج آن هستیم، هم‌اکنون معلم از خانه خود به شاگرد در کالیفرنیا، بوستون، سوئد، عراق، قطر با کلاس آنلاین استادسلام تدریس می‌کند، تیم فنی مجرب و فنی ما، تیم پشتیبانی قوی ما مشکلات را برای شما حل می‌کند تا به آموزش خود با قیمت مناسب‌تر از کلاس حضوری برسید، سرعت رشد مهارت‌ها و تخصص های جدید هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و برای یادگیری باید عجله کرد، نباید روزی بدون یادگیری به هدر رود.

اگر در شهرهای بزرگ هم زندگی می‌کنید، خوب است بدانید با کلاس آنلاین هزینه تدریس خصوصی ۲۰ درصد کمتر از تدریس خصوصی حضوری است.

گزارش کلاس آنلاین

ماهانه ۵۰۰ ساعت تدریس خصوصی در کلاس آنلاین انجام می‌شود. برای زبان‌های خارجی مختلف، آموزش زبان ترکیه ای، تدریس آنلاین ریاضی، معلم خصوصی آنلاین کنکور همه در راستای فعالیت‌های ما است.

در سایت استاد سلام:

  •  شما با نگاهی جامع به صفحه استادها می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید و درخواست تدریس ارسال کنید، نظرات درباره استاد را بخوانید، با استادهای ستاره‌دار مستقیم تماس بگیرید.
  • هر مهارتی را می‌توانید یاد بگیرید، سوارکاری، تنیس، قرآن، قلاب بافی، زبان کره‌ای، برنامه‌نویسی پایتون، طراحی وب سایت، نجاری، بورس
  • اگر حتما آموزش حضوری می‌خواهید و منزلتان جای مناسبی برای آموزش نیست، می‌توانید در سایت ما از بخش «اجاره کلاس» یک کلاس خلوت را رزرو کنید و آنجا با معلم آموزش ببینید.

هزینه آموزش خصوصی به‌صورت حضوری یا آنلاین

در صفحه‌ی هر استاد، قیمت تدریس خصوصی برای یک جلسه نمایش داده می‌شود، شما با هر اندازه توانایی مالی می‌توانید مهارت لازم را آموزش ببینید، همچنین در صفحه‌ی هزینه تدریس خصوصی استاد سلام می‌توانید از رنج قیمت همه‌ی اساتید باخبر شوید. همه‌ی هزینه ها به‌صورت شفاف نوشته و ارائه شده‌اند، برای همین به‌راحتی می‌توانید انتخاب کنید. در استاد سلام با توجه به تنوع انواع استاد در هر بازه‌ای که فکر کنید، می‌توانید استاد خود را پیدا کنید و سریع به مهارت آموزی اقدام کنید.

اگر برای رسیدن به اهدافی که در سر دارید نیاز به آموزش دارید، منتظر به حد نصاب رسیدن کلاس های آموزشگاهی دیگر نباشید. اگر وقت کافی ندارید و برای شما رفت‌و‌آمد در ترافیک بسیار وقت‌گیر و پر دردسر است، همین الان استاد خصوصی خود را پیدا کنید و شروع به یادگیری کنید؛ با استاد خصوصی سرعت یادگیری چندین برابری خواهید داشت، می‌توانید در مقاله «چرا باید به سراغ تدریس خصوصی رفت! » بیشتر در مورد تدریس خصوصی و نیازتان بدانید.

کسی که بخواهد کاری را انجام دهد، حتما راه را پیدا می‌کند و کسی که نخواهد حتما بهانه‌اش را بهانه را کنار بگذارید و برای یادگیری دست به کار شوید، اینجا در سایت استاد سلام، همه‌ی امکانات مهیا است.

نقش استاد سلام در کارآفرینی

خبر خوب این است که در استاد سلام، روزانه حدود ۱۰۰ معلم و شاگرد به هم معرفی می‌شوند؛ اساتید از این طریق موفق به ارائه‌ی آموزش‌های ساده یا تخصصی می‌شوند و کسب درآمد می‌کنند و مدیران سایت به ارتباط مستقیم و ساده بین استاد و شاگرد در ابتدا برای حل سریع مشکل اعتقاد دارند، آموزشگاه‌های خالی کلاس‌های خود را به معلم‌ها اجاره می‌دهند، رفت و آمدهای پروازی یا با اتومبیل در بسیاری موارد جای خود را به کلاس آنلاین می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات