رشد ۱۰۰ درصدی تعداد رانندگان زن با آغازبه‌کار تعرفه بانوان ماکسیم

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تعرفه‌ی بانوان ماکسیم پس از گذشت یک سال از آغاز به‌ کار، هم‌اکنون در بیش از ۱۱۰ شهر کشور فعال است و آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به بانوان راننده و مسافر سراسر کشور است.
تبلیغات

تعرفه‌ی بانوان ماکسیم به‌دلیل برخورداری از طرح تشویقی، امکان درآمدزایی بیشتری برای بانوان راننده فراهم کرده است. ازجمله مزایای استفاده از تعرفه بانوان ماکسیم می‌توان به ساعت کاری دلخواه برای بانوان راننده بدون محدودیت و نیز امنیت زیاد سفر اشاره کرد.

با توجه به ویژگی‌های خاص اپلیکیشن راننده ماکسیم، بانوان راننده‌ی همکار می‌توانند از ویژگی انتخاب محدوده‌ی فعالیت دلخواه استفاده کنند و از این طریق فقط سفارش‌هایی در محدوده‌ی جغرافیایی خاص به مقاصد یا با مبدأهای خاص را قبول کنند.

ارائه‌ی خدمات متمایز در بیش از ۱۱۰ شهر کشور برای بانوان راننده ماکسیم سبب شده است این سرویس تاکنون و در مدت یک سال فعالیت خود، افتخار همکاری با هزاران راننده خانم را داشته باشد. مقایسه‌ی آمار تعداد رانندگان زن ماکسیم قبل و بعد از آغاز به‌ کار تعرفه‌ی بانوان از رشد ۱۰۰ درصدی حکایت می‌کند و این موضوع نشان‌دهنده‌ی استقبال بانوان راننده از این تعرفه‌ی ماکسیم است.

در‌صورتی‌که بانوان راننده در اپلیکیشن خود تعرفه‌ی بانوان را فعال کرده باشند و مسافر آن‌ها آقا باشد، حق دارند سفر را بدون هیچ‌ جریمه‌ای لغو کنند. هم‌اکنون، بیشترین رانندگان خانم ماکسیم در شهر اصفهان فعال هستند.

خدمات متمایز ماکسیم

  • امکان انتخاب محدوده‌ی فعالیت برای راننده؛
  • امکان ‏درخواست خودرو در کشورهایی که ماکسیم در آن‌ها حضور دارد
  • امکان رزرو خودرو برای ساعت‌ها و روزهای ‏خاص؛
  • انتخاب چند مقصد بدون محدودیت و درخواست هم‌زمان چند خودرو.

ماکسیم سامانه‌‌ی هوشمند خدمات جابه‌جایی است که یکی از اهداف خود را توسعه‌ی متوازن خدمات در همه ‏شهرهای ایران تعریف کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات