فرصت عضویت در باشگاه انقلاب با تخفیف ویژه برای مدت محدود

جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ورزش کردن یک راه عالی برای سالم زندگی کردن است. ورزش کردن این امکان را فراهم می‌کند تا تفریح کنید و با افراد جدید آشنا شوید.
تبلیغات

برای اینکه از همه‌ی مزایای ورزش کردن استفاده کنید، باید به‌طور منظم ورزش کنید و برای اینکه همیشه از انگیزه‌ی لازم برای ورزش کردن برخوردار باشید، باید از ورزشی که می‌کنید، لذت ببرید. این موضوع تنها زمانی اتفاق می‌افتد که شما در محیطی شاداب و راحت ورزش کنید و اینکه بتوانید ورزش مورد علاقه‌تان را در هر زمانی از سال، در محیطی حرفه‌ای انجام دهید.

اما کدامیک از باشگاه های ورزشی تهران می‌توانند چنین تجربه لذت‌بخشی را برای شما خلق کنند؟ قبل از این‌ که در یکی از باشگاه‌های بدنسازی تهران ثبت‌نام کنید، از خودتان سؤال کنید که «آیا این باشگاه ورزشی تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند؟» اگر جواب «خیر» است حالا وقت آن هست که از خودتان بپرسید که چه باشگاه ورزشی نیازهای شما را برآورده می‌کند؟ برای لذت بردن از ورزش به چه عواملی نیاز دارید؟ در کجای تهران می‌توان تمام خدمات ورزشی را یک‌جا پیدا کرد؟

باشگاه انقلاب مجموعه‌ای است که می‌تواند به راحتی تمام نیازهای شما را برآورده کند. بیش از نیمی از باشگاه انقلاب را فضاهای سرسبز تشکیل داده و نیمی دیگر را امکانات ورزشی سرپوشیده و روباز تشکیل می‌دهد. باشگاه انقلاب که یکی از بزرگ‌ترین مجموعه های ورزشی ایران و خاورمیانه است، لقب نگین سرسبز تهران را نیز با خود یدک می‌کشد.

تخفیفان

بزرگ‌ترین باشگاه در خاورمیانه

باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب در سال ۱۳۳۷ بنا شد. این باشگاه بیش از ۸۴ هکتار وسعت دارد و با توجه به موقعیتی مکانی آن، شما می‌توانید از هوای پاک شمال تهران لذت ببرید. این باشگاه یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های ورزشی در ایران و خاورمیانه است و از استاندارد بسیار بالایی دارد.

باشگاه انقلاب جامع‌ترین امکانات برای ورزش را ازجمله گلف، اسکیت، تنیس، سالن پینت بال، زمین بولینگ، فوتبال چمن مصنوعی، بیلیارد، فوتبال چمن طبیعی، مینی گلف، استخر آقایان، پینگ پنگ، اسکواش، ماهیگیری، جاده تندرستی، فوتسال، هندبال، سالن چند منظوره، والیبال، بسکتبال، سالن تخصصی بانوان، سالن تخصصی آقایان، سالن خانوادگی، استخر بانوان، سالن تیر اندازی و... در اختیار شما قرار می‌دهد.

با توجه به امکانات استثنائی و موقعیت جغرافیایی باشگاه انقلاب، بسیاری از سیاستمداران و چهره‌های برجسته هنری و ورزشی در ایران هم عضو این باشگاه بی‌نظیر هستند.

تخفیفان

عضویت در باشگاه انقلاب با تخفیف

 اگر شما هم علاقه‌مند به ورزش کردن در چنین محیط حرفه‌ای و شادابی هستید، با استفاده از تخفیف عضویت باشگاه انقلاب در تخفیفان، می‌توانید به راحتی و با هزینه‌ای کمتر عضو آن شوید و از ورزش در این باشگاه لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات