پینورست؛ امن‌ترین راه برای اجاره ویلا و سوئیت در شمال

سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
ویلاها و آپارتمان‌های مبله اگر درست عرضه شوند، مزیت‌های فوق‌العاده‌ای دربرابر هتل‌ها و مسافرخانه‌ها دارند.
تبلیغات

وب‌سایت پینورست به‌صورت تخصصی درزمینه‌ی اجاره ویلا ارزان در شمال و منازل مبله فعالیت می‌کند. به‌کمک پینورست می‌توانید در خانه‌های میزبان‌های بومی در تمام شهرهای مسافرتی اقامت کنید. ویلاها با تعداد اتاق‌ها و موقعیت‌های مختلف دردسترس هستند تا بتوانید براساس بودجه‌ مدنظرتان جا رزرو کنید.

وقتی از قیمت تمام اقامتگاه‌های منطقه مطلع شوید، اجاره‌ی آپارتمان مبله‌ی ارزان برای شما راحت‌تر می‌شود. دیگر کسی از کمبود اطلاعات شما درباره‌ی منطقه سوءاستفاده نمی‌کند. می‌توانید با خیال راحت امن‌ترین جا را برای خود و خانواده رزرو کنید.

چرا همیشه و در هر موقعیتی به شمال می‌رویم؟

ما ایرانی‌ها تا اتفاقی می‌افتد، سریع به شمال می‌رویم؛ اما همه‌ی طبیعت ایران را نمی‌توان در شمال خلاصه کرد. چرا همیشه می‌خواهیم به شمال برویم و ساعت‌ها در ترافیک جاده‌‌ی چالوس و هراز و و گردنه‌ی حیران بمانیم؟

گاهی وقت‌ها خودمان هم نمی‌دانیم از قلعه رودخان و رامسر و ماسوله چه چیزی می‌خواهیم. جاهای دیدنی دیگری هم برای مسافرت رفتن وجود دارد. وقتی می‌شود در خانه نشست و سریال دید، چرا باید این همه راه را تا شمال رفت و جنگل‌ها را تماشا کرد. همه‌ی این دلایل باعث می‌شود محکم روی مبل بنشینیم و از فکر رفتن به شمال بیرون بیاییم.

شمال همیشه شلوغ و پر از مسافر است

چرا باید هرسال شمال برویم. در شمال معمولا جای خلوتی پیدا نمی‌شود. همه‌جا پر از چادر و ماشین است و به‌سختی می‌توان در جایی خلوت کرد و از طبیعت لذت برد.

همیشه نمی‌توان برای سفر به شمال برنامه‌ریزی کرد

هربار که تعطیلی پیش می‌آید، همه به اتفاق می‌گویند به شمال برویم؛ اما واقعا می‌توان ناگهانی و بدون آمادگی قبلی برنامه‌ریزی کرد؟ برای اجاره‌ی ویلا در فومن، رامسر، کلادرشت و جاهای دیگر، در یک شب چه کاری می‌شود انجام داد؟

یا باید در چادر خوابید یا ویلاهای ناامن اجاره کرد

چرا باید خانه‌ی خودمان را رها کنیم و شمال برویم تا شب را در مسافرخانه‌ای بخوایم که شبیه به خانه‌های دانشجویی است. چرا خانواده‌ را در چادر مسافرتی اسکان بدهیم تا مشکلاتی مثل باز‌و‌بسته‌کردن چادر و نداشتن امکانات برایمان پیش بیاید؟

غذاهای شمالی به‌نظر آن‌قدرها هم خوشمزه نیستند

کباب ترش، باقلاقاتوق، میرزاقاسمی و ترش‌تره، اناربیج، زیتون‌پرورده و دلال، واقعا خوشمزه هستد. پس چرا باید همیشه غذاهای جدید امتحان کنیم؟ این همه دردسر و هزینه برای اجاره‌ی ویلا و سوئیت به‌خاطر شکم‌گردی، ارزشش را دارد؟

شکی وجود ندارد که خانه‌ی خودتان و مبل و تخت‌خواب آن، دلچسب‌تر و راحت‌تر است؛ اما واقعا احساس می‌کنید همه جاهای دیدنی شمال را دیده‌اید؟ همه‌ی میزبان‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی‌ را تجربه کرده‌اید؟ همه‌ی غذاهای محلی را چشیده‌اید؟ تمام ساحل‌ها و کوه‌ها، چندشنبه‌بازارها و زنان و مردان مهربان شمال را نمی‌توان با چند سفر دید.

پینورست

مثل همیشه به شمال نروید

این‌بار با سبکی متفاوت به شمال بروید. وقتی‌که تعطیلات بود یا دوباره تابستان فرارسید، بازهم به شمال بروید؛ ولی این‌بار متفاوت نه مثل همیشه. کافی است این عبارت را در گوگل جست‌وجو کنید: پینورست. بعد از آن همه‌چیز راحت می‌شود. می‌توانید از بین ویلاها و آپارتمان‌های مبله‌ی شمال، اقامتگاه خود را انتخاب کنید.

قبلا هم در ایسنا اشاره شده بود اجاره ویلا در شمال و سوئیت به‌صورت سنتی چه مشکلاتی ایجاد کرده است. پینورست تمام این مشکلات را حل کرده‌ است. می‌توانید همین الان به پینورست سر بزنید و سفر متفاوت خود به شمال را شروع کنید. خودتان با خانواده و دوستان اقامتگاهی مناسب رزرو کنید.

پینورست تمیزبودن و امکانات ویلا را تضمین می‌کند. تا زمانی‌که ویلا را تحویل نگرفته‌اید، پولی به میزبان پرداخت نمی‌کنید. هزینه‌ای که می‌پردازید، در کیف‌پولتان می‌ماند. وقتی کلید را تحویل گرفتید و سوئیت یا ویلا مطابق انتظار شما بود، هزینه را به حساب میزبان واریز می‌کنید. تیم پشتیبانی پینورست از ابتدا تا انتها کنار شما هستند. می‌توانید از چند روز قبل یا در همان روز، با هزینه‌ی کمتر رزرو و با خیال راحت برای قسمت‌های دیگر سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

پس حالا که مشکلات حل شدند، چمدان‌های خود را ببنیدید و آماده‌ی دیدن جنگل‌ها و نوش‌جان‌کردن غذاهای شمالی شوید. هیچ‌گاه از شمال‌رفتن دل‌زده نشوید. کافی است ویلا و آپارتمان مبله را از پینورست و آنلاین اجاره کنید تا سفر به شمال دوباره برای شما خاطره‌انگیز شود.

حالا شرایط عوض شده و دیگر شما هستید که مقصد و هزینه و تاریخ سفر را مشخص می‌کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات