ارائه محصولات برند مستر تک توسط مجموعه ترابایت

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
برند مسترتک توسط شرکت توسعه تجارت صنایع آپادانا (خدمات پس از فروش ترابایت سرویس)، تحت نظارت برندهای معتبر کشور تایوان در ایران تولید می‌شود.
تبلیغات

از محصولات برند مسترتک که خود بیش از ۲۵ سال در ایران سابقه‌ای درخشان در زمینه سخت‌افزار کامپیوتر دارد، می‌توان به کیس کامپیوتر، کامپیوتر بدون کیس یا آل این وان (AIO)، ماوس و کیبورد، هدست، مانیتور، تلویزیون، منبع تغذیه و فن های کامپیوتر اشاره کرد.

علاوه بر کیفیت ساخت بالا مسترتک با مدل‌های متنوع سعی داشته تا نظر تمامی کاربران را به خود جلب بکند. مسترتک محصولاتش را برای سه گروه اصلی کاربران حرفه‌ای، کاربر نیمه حرفه‌ای و کاربران عادی تولید می‌کند.

از دیگر نقاط قوت مسترتک می‌توان به پشتیبانی و خمات پس از فروش قوی آن اشاره کرد. این شرکت به شما اطمینان می‌دهد که حداقل تا پنج سال برای محصول خریداری شده، خدمات پس از فروش ارائه داده می‌شود و قطعات استفاده شده در محصولات را در صورت بروز مشکل به شما تحویل می‌دهد.

ترابایت

آل این وان های مسترتک گزینه‌ای مناسب برای ادارات

آل این وان مسترتک با استفاده از آخرین تکنولوژی محصولی مناسب برای مکان های اداری است که دارای مشخصات فنی مختلف برای انجام امور گوناگون ساخته شده است.

از نقاط قوت این محصول می‌توان به قیمت مناسب، کم مصرف بودن نسبت به کیس، طراحی و شکل زیبا، سبک بودن و راحتی حمل، قابلیت استفاده در منزل و محل کار و کاربری آسان اشاره کرد.

ترابایت

مانیتور های مسترتک کالایی با افتخار ایرانی

مانیتورهای مسترتک دارای ابعاد و مدل‌های زیادی هستند که به خاطر کیفیت ساخت و قیمت مناسب بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. مسترتک در ساخت مانیتورهای خود از پنل‌ها و تکنولوژی های گوناگون برای کاربری‌های مختلف استفاده کرده است.

مانیتورهای مسترتک دارای سه خانواده اصلی هستند که برای گیمینگ، محیط اداری و محیط خانگی ساخته و به بازار عرضه می‌شوند.

کیس های مسترتک جزء کالاهایی است که در بازار بسیار پرطرفدار شده‌اند

کیس های مسترتک از تمامی استانداردهای روز دنیا و امکانات بی‌نظیر بهره‌مند هستند و در ساخت آن‌ها به کم صدا بودن، کارایی بالا، طراحی هوشمند جریان هوا، محوطه داخلی بسیار هوشمندانه برای مدیریت کابل ها و به کار بردن بهترین مواد در ساخت این محصول توجه شده است. مسترتک با داشتن مدل‌های گوناگون نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

شرکت توسعه تجارت صنایع آپادانا (ترابایت) یک شرکت دانش بنیان بوده و در بازار کامپیوتر موفقیت های زیادی کسب کرده است. این شرکت با مجوز رسمی سازمان حمایت از مصرف‌کننده و اتحادیه فن آوران اقدام به گارانتی برندهایی چون ASUS ،LENOVO و MASTER TECH کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی ترابایت مراجعه فرمائید:

https://www.terabyteco.com/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات