تخفیف ویژه اپارک برای کاربران زومیت

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تفریحات و بازی‌های آبی جزو معدود تفریحات مشترک بین بزرگ‌سالان و کودکان است. زن‌و‌مرد و دختر‌و‌پسر و بزرگ‌و‌کوچک بازی و تفریحات آبی را دوست دارند و به‌عنوان تفریح شاد و جذاب به آن نگاه می‌کنند.
تبلیغات

اپارک، یکی از لوکس‌ترین و بهترین پارک‌های آبی ایران، از زمان تأسیس تا‌به‌امروز، با استقبال چشمگیر بسیاری از خانواده ها مواجه شده است. پارک آبی اپارک در اتوبان تهران‌کرج با مساحتی افزون‌بر ۵۵ هزار مترمربع واقع شده که علاوه‌بر تهرانی‌ها و کرجی‌ها، میزبان بسیاری از مسافرانی است که به تهران سفر می‌کنند.

اپارک یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران محسوب می‌شود که با برخورداری از طراحی بسیار زیبا و منحصر‌به‌فرد و تفریحاتی هیجان‌انگیز نظیر ۱۴ سرسره‌ی مجزا برای گروه‌های مختلف سنی، اتاق ماساژ مجهز و فست‌فود و کافی‌شاپ، روزانه میزبان سه‌هزار نفر از علاقه‌مندان به تفریحات آبی است.

تخفیفان

سانس‌های موجود برای آقایان و خانم‌ها

آقایان برای استفاده از این پارک آبی می‌توانند روزهای یکشنبه و سه‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۳ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ و خانم‌ها در روزهای شنبه و دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۵ مراجعه کنند.

خرید با تخفیف بلیت از تخفیفان

برای مراجعه به اپارک نیازی به رزرو بلیت نیست و هر زمان که تصمیم گرفتید، می‌توانید با خرید آنلاین بلیت به این مجموعه بزرگ آبی مراجعه و لحظات پرهیجان و خاطره‌انگیزی تجربه کنید. برای استفاده از پارک آبی اپارک می‌توانید به سایت تخفیفان مراجعه کنید و با درصد تخفیف بیشتر، به تعداد دلخواه و با بیشترین تخفیف بلیت بخرید.

تخفیف ویژه‌ی کاربران زومیت

شما کاربران زومیت می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت تخفیفان و استفاده از کد تخفیف zoomit، بلیت پارک آبی اپارک را با تخفیف بیشتری بخرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات