معرفی کمپین بیا دورش بگردیم

سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این روزها با توجه به شرایط اقتصادی و بالا رفتن قیمت دلار، ممکن است رفتن به سفرهای خارجی برای خیلی از افراد امکان‌پذیر نباشد.
تبلیغات

 به‌گفته‌ی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران، در تعطیلات نوروز ۹۸ سفرهای خارجی مردم با کاهش ۵۰ درصدی روبه‎رو شد. در این شرایط باید چه‌ کنیم؟ آیا باید سفر رفتن را فراموش کنیم؟ البته که نه! ما در کشوری پهناور زندگی می‌کنیم که بسترهای خوبی در زمینه‌ی گردشگری دارد.

با اسنپ تریپ #بیا‌_دورش_ بگردیم

ایران مادر ما است. مادری با زیبایی‎های بی‎شمار و محبتی بی‌دریغ. به هر کدام از شهرهای این سرزمین که سر بزنیم، چیزی جز مهربانی نمی‌بینیم. کشوری با ۱۶۴،۸۱۹،۵ کیلومتر مربع مساحت. ۱۶۴،۸۱۹،۵ کیلومتر مربع کوه و دشت و جنگل. ۱۶۴،۸۱۹،۵ کیلومتر مربع تاریخ و تمدن و فرهنگ.

براساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، ایران رتبه دهم جاذبه‌های تاریخی و رتبه پنجم جاذبه‌های طبیعی در جهان را دارد. میراث جهانی یونسکو نیز ۲۲ اثر تاریخی در این کشور به ثبت رسانده است. این جاذبه‎های باستانی و طبیعی باعث شده تا ایران یکی از مقاصد محبوب توریست‌ها در بین کشورهای خاورمیانه باشد.

حالا که ایران این همه زیبایی و جاذبه‎های گردشگری دارد، چرا به‌جای سفرهای خارجی پرهزینه در کشور خودمان سفر نکنیم؟

با پیشرفت دنیای تکنولوژی و وجود وب‌سایت‎ها و اپلیکیشن‎های مختلف، زندگی برایمان خیلی آسان‎تر شده است. این روزها با وجود چنین امکاناتی به راحتی می‎توانیم با چند کلیک روی لپ‌تاپ یا گوشی‎های موبایلمان از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر سفر کنیم یا خریدهای روزانه‌مان را انجام دهیم.

اسنپ تریپ یکی از وب‌سایت‎ها و اپلیکیشن‎های رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما و اتوبوس است که هدف آن کمک به بهبود و افزایش سفرهای آسان‎ و ارزان در داخل ایران است. این سرویس به ما کمک می‌کند تا در کنار خرید بلیط اتوبوس و هواپیما، هتل‎ها و خانه‎های بومگردی موجود در شهرهای مختلف ایران را بررسی کرده و براساس اطلاعات دقیق، مناسب‎ترین‌ هتل‎های تخفیف‌دار را برای سفرمان انتخاب و رزرو کنیم.

اگر این روزها چرخی در خیابان‎های شهر، وب‌سایت‌ها یا شبکه‌های مجازی زده باشید، می‌بینید که اسنپ تریپ به‌تازگی کمپینی به نام #بیا‌_دورش_ بگردیم را اجرا کرده که هدف آن تشویق مردم به سفرهای ارزان در داخل ایران است.

اسنپ تریپ

در کمپین «بیا دورش بگردیم» از افراد مشهور و تاثیرگذاری چون لیلی رشیدی، منصور ضابطیان، سروش رفیعی، کیمیا علیزاده، خسرو حیدری و فرشته کریمی که به دلیل شغلشان در زمینه ورزش و سینما و تلویزیون، سفرهای فراوانی به شهرهای مختلف ایران انجام داده‌اند، دعوت شده تا خاطرات و تجربیات خود را از سفرهایشان با مردم به اشتراک بگذارند و آن‌ها را به سفر در این سرزمین ۱۶۴،۸۱۹،۵ کیلومتری تشویق کنند.

بازی نمکدون

کمپین بیا دورش بگردیم به همین‌جا ختم نمی‌شود! این کمپین جوایز جذابی دارد که اگر برنده‌ی آن باشید، می‌توانید دور ایران را بگردید.

بازی خاطره‌انگیز نمکدون را به یاد دارید؟ اگر هشتگ #بیا_دورش_بگردیم و #نمکدون را در اینستاگرام دنبال کنید، با چالش‌های جذابی روبه‌رو می‌شوید.

نمکدون‎های کمپین اسنپ تریپ را در شهر کتاب‎ها، موزه‎ها و بعضی از کافه‌های شهرتان خواهید دید. وقت بازی با نمکدون‎های این کمپین از خودتان ویدئو بگیرید و آن را در شبکه‌های اجتماعی‎ مثل اینستاگرام با هشتگ #بیا_دورش_بگردیم، #نمکدون و #اسنپ_تریپ منتشر کنید.

اسنپ تریپ

۲۰ روز اقامت در همه‌ی ۲۲ هتل گروه هتل‏های پارسیان برای ۷ نفر، بخشی از جوایز این کمپین است. این قرعه‌کشی در تاریخ ۷ مهر ۹۸ برگزار می‎شود و برندگان می‌توانند در بازه‌های زمانی متفاوت سال و در هتل‌های مختلف پارسیان اقامت داشته باشند.

همچنین آخر هر هفته، از ۲۵ مرداد تا ۸ شهریور قرعه‌کشی ۳ روز و ۲ شب اقامت در ۲۲ هتل گروه پارسیان برای ۲۲ نفر برگزار می‌شود.

شما می‏‌توانید با ثبت‌نام در سایت اسنپ تریپ و دنبال کردن چالش‎های اینستاگرام اسنپ تریپ، برنده‌ی این جایزه‎های هیجان‌انگیز باشید.

 حالا وقت آن رسیده که پاشنه‌ها را ور بکشیم و با اسنپ تریپ دور ایرانمان بگردیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات