سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت ثروت ستارگان در پنج استارتاپ فین‌تکی

یک‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر مدیریت ثروت ستارگان، در سال جاری تلاش کرده است با وجود همه مشکلات کشور، همچون گذشته با هوشمندی به سرمایه‌گذاری‌های جسورانه‌ی خود ادامه دهد و با حمایت قوی از استارتاپ‌های حوزه‌ی خدمات مالی، به رشد فضای کارآفرینی و زیست‌بوم استارتاپی ایران کمک کند.
تبلیغات

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر مدیریت ثروت ستارگان فقط در دو ماه گذشته، در پنج استارتاپ موفق حوزه‌ی خدمات مالی به نام‌های رده، وامچی، ماباتو، همبودگاه و قسطا، سرمایه‌گذاری درخورتوجهی کرده است. همچنین، ستارگان نوید این را داده است که در سال جاری، استارتاپ‌های بیشتری را بررسی و در صورت احراز شاخصه‌های کیفی و کمّی، روی آن‌ها نیز سرمایه‌گذاری کند.

پنج استارتاپی که اخیرا موفق شدند از شرکت ستارگان سرمایه جذب کنند، عبارت‌اند از:

رده: این استارتاپ به بررسی و مقایسه و ارائه‌ی خدمات بانکی می‌پردازد و درواقع، سوپرمارکت مالی است.

وامچی: پایگاه بی‌واسطه‌ی آگهی‌های فروش وام و ارائه‌ی ضمانت و سرمایه‌گذاری است. به عبارت دیگر، وام‌چی تلاش می‌کند بازاری بی‌واسطه و امن را برای خریدوفروش وام و تبادل سرمایه و ارائه‌ی ضمانت به‌وجود آورد تا بخشی از مشکلات مردم در مسیر دستیابی به سرمایه را برطرف سازد.

ماباتو: اولین پلتفرم جذب حمایت مستمر مالی در ایران است و هر فرد یا گروهی که در حوزه‌ی فعالیت خود به‌نوعی ارزش‌آفرین محسوب می‌شود، می‌تواند با پلتفرم ماباتو از حمایت مستمر و ماهانه‌ی کاربرانش برخوردار شود.

همبودگاه: پلتفرمی است که در بستر خود، امکان همکاری مترجمان و ناشران و سازمان‌ها را در امر تولید دانش فراهم می‌کند.

قسطا: این استارتاپ با هدف تسهیل خرید قسطی منصفانه برای عموم افراد جامعه ایجاد شده است. در‌حال‌حاضر، قسطا امکان خرید اقساطی انواع کالا را تقریبا از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی ایران فراهم‌ کرده که نتیجه‌ی آن، تنوع فوق‌العاده محصولات و قیمت برای کاربرانش است.

ستارگان

درپایان، ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که همواره یکی از دغدغه‌های اصلی استارتاپ‌ها در جذب سرمایه، سرعت عمل سرمایه‌گذار و اعلام جواب قطعی در پذیرفتن یا نپذیرفتن آن‌ها است. در این زمینه نیز ستارگان تلاش کرده است با طراحی الگویی حرفه‌ای به‌نام استارزآپ که براساس استانداردهای جهانی تدوین شده است، به‌میزان چشمگیری به روند رسیدگی به درخواست‌های جذب سرمایه سرعت بدهد و به کوتاه‌ترین زمان ممکن برساند.

در‌حال‌حاضر، ۱۲ استارتاپ در پورتفو ستارگان حضور دارند و قرار است روند پرسرعت سرمایه‌گذاری این شرکت روی استارتاپ‌های توانمند حوزه‌ی خدمات مالی در ماه‌های آینده نیز ادامه داشته باشد. امید است با ورود استارتاپ‌های قوی و تازه‌نفس به این حوزه، رشد روزافزون فضای کارآفرینی، به‌ویژه اکوسیستم فین‌تک ایران را شاهد باشیم.

ستارگان
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات