آسوکالا؛ خرید اینترنتی مطمئن و مقرون‌به‌صرفه

یک‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با خرید از فروشگاه اینترنتی آسوکالا، از محصولاتی باکیفیت و متنوع و مقرون‌به‌صرفه بهره‌مند می‌شوید و آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل می‌گیرید.
تبلیغات

امروزه، مردم جامعه به‌دلایل زیادی از شیوه‌ی خرید سنتی به خرید اینترنتی روی آورده اند. دلایل عمده‌ی این مهاجرت در شیوه‌ی خرید در شهرهای شلوغی مانند تهران، صرفه‌جویی در زمان و نیازنداشتن به جابه‌جایی و ماندن در ترافیک و در شهرستان‌ها، کمبود تنوع محصولات است. فروشگاه اینترنتی آسوکالا بستری آسوده و امن برای دستیابی مصرف‌کنندگان به محصولاتی موردنیازشان مهیا کرده است.

رسالت و هدف کلی آسوکالا این است که با کمک کارشناسان باتجربه‌ی خود تمامی اقشار جامعه را به خریدی آسوده و مطمئن سوق دهد. آسوکالا از سال ۱۳۸۵ با هدف تسهیل فرایند خرید برای افراد جامعه، ارائه‌ی گروه محصولات متنوع با قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت عالی فعالیت خود را درزمینه‌ی فروش اینترنتی آغاز کرد. هم‌اکنون محصولات متنوعی در گروه‌های آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، محصولات سوپرمارکتی و عطاری ارائه می‌کند و بستری امن برای خرید اینترنتی فراهم کرده است.

آسوکالا به پشتیبانی مشتریان بعد از ارسال کالا نیز بسیار اهمیت می‌دهد تا از رضایت مشتری بعد از خرید مطمئن شود. همچنین، با نظارت کامل بر کیفیت کالای تأمین‌کنندگان، به‌دنبال کاهش و حتی حذف مرجوعی به حداقل ممکن است.

آسوکالا

مزایای خرید اینترنتی از فروشگاه آسوکالا

۱. گستردگی و تنوع محصولات

گروه محصولات قابل‌ارائه در آسوکالا

  • محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر دارای لیبل بهداشت و تاریخ، عطر و ادکلن‌های اورجینال و تستر‌های عطر اصل دارای بچ‌کد یکسان روی شیشه و جعبه‌ی عطر
  • محصولات سوپرمارکتی شامل مواد غذایی اصلی مانند برنج و روغن، تنقلات و شیرینی،انواع نوشیدنی و کنسرو، چاشنی و افزودنی و شوینده های بهداشتی
  • محصولات عطاری مانند انواع چای و دمنوش، روغن‌ها و عرقیات گیاهی، ادویه‌جات و...

۲. جامع‌‌بودن توضیحات محصول به‌منظور انتخاب آسان و مناسب

محصولات موجود در سایت توضیحات کاملی درباره‌ی برند محصول، کارکرد محصول و هدفی که برای آن تولید شده، روش مصرف محصول درزمینه‌ی محصولات بهداشتی، سال ورود به بازار و رایحه درزمینه‌ی عطرها، قیمت محصول و... دارد تا مشتری بتواند کالاهای مختلف را به‌آسانی مقایسه و کالای دلخواهش را انتخاب کند.

۳. ضمانت اصل‌بودن کالاها و امکان بازگشت کالا تا هفت روز

فروشگاه آسوکالا با توجه به نظارت و دقت فراوان بر کیفیت کالای تأمین‌کنندگان، درصد مرجوعی خیلی کمی دارد. بااین‌حال، بازهم اگر مشتری به‌دلایلی تصمیم گرفت کالایش را پس دهد، در‌صورتی‌که پلمب کالا و بسته‌بندی باز نشده باشد، تا هفت روز امکان مرجوعی وجود دارد.

۴. ارائه‌ی تخفیف‌های دوره‌ای محصولات به‌منظور کاهش هزینه‌های عموم

با توجه به تورم جامعه و گرانی‌های اخیر، آسوکالا با ارائه‌ی تخفیف‌های دوره‌ای محصولات، گامی در راستای کاهش هزینه‌های عموم مردم برداشته است.

۵. امکان انتخاب بسته‌بندی هدیه

اگر مشتری کالایی مانند عطر و... را با هدف هدیه‌دادن از آسوکالا بخرد، می‌تواند درخواست دهد تا کالای مدنظر با بسته‌بندی هدیه فرستاده شود.

۶. آسودگی و امنیت بسیار در خرید اینترنتی

وب‌سایت آسوکالا به نشانی Asokala.com لوگو ای‌نماد و سامان‌دهی دارد که همین مسئله خیال مشتریان را برای خرید امن آسوده می‌سازد.

آسوکالا

۷. امکان پرداخت در محل ویژه‌ی مشتریان تهرانی

مبدأ ارسال‌ها شهر تهران است؛ به همین دلیل، مرسولات مشتریان تهرانی با پیک موتوری ارسال می‌شود و مشترک می‌تواند هزینه را در محل دریافت کالا پرداخت کند. مرسولات شهرهای دیگر ازطریق پست پیشتاز ارسال می‌شود و مشتریان شهرستانی قبل از ارسال، باید مبلغ سفارش خود را ازطریق درگاه اینترنتی امن سایت واریز کنند.

۸. برگزاری قرعه‌کشی با جوایز ارزنده بین مشتریان سایت به مناسبت‌های مختلف

آسوکالا برای قدردانی از اعتماد خریداران سایت، به‌ مناسبت‌های مختلف قرعه‌کشی بین مشتریان برگزار می‌کند و جوایز ارزنده‌ای به مشتریان تقدیم می‌کند.

۹. اطلاع‌رسانی جدیدترین تخفیف‌ها ازطریق پیامک

کاربران سایت می‌توانند با ارسال نام و شماره‌تماس خود ازطریق بخش عضویت در خبرنامه، پیامک تخفیف محصولات سایت را دریافت کنند؛ درنتیجه کالاهای باکیفیت را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری بخرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات