پیشنهاد تورهای تابستانی پر طرفدار برای تفریح های خانوادگی از آژانس آویسا

شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تابستان به‌خصوص مرداد ماه با آن روز‌های بلند و گرم مخصوص سفر کردن است. اصلا چه تفریح دیگری جواب‌گوی روزهای تابستان است؟!‌
تبلیغات

آژانس آویسا الهه باستان، با تکیه بر یک دهه تجربه در ارائه خدمات به همراهان خود و با بهره‌گیری از تخصص خود در تور لحظه آخری همیشه کوشیده تا بهترین مقاصد را به مسافران خود ارائه کند. پس شک و گمان را کنار بگذارید و با انتخاب یکی از مقاصد پیشنهادی، سفری با لحظات بی‌نظیر را برای خود رقم بزنید.

تور‌های گردشگری به مقصد استانبول و گرجستان در آژانس آویسا برنامه‌ریزی شده‌اند این سفر‌ها فرصت خوبی برای استفاده از پارک‌های آبی و تفریحات ساحلی برای شما است.

در اینجا در مورد این دو مقصد گردشگری پر طرفدار گفته‌ایم.

اقامت در هتل‌های لوکس ساحلی باتومی با تور گرجستان

تور گرجستان برای سفرهای عاشقانه در کنار همسرتان انتخاب فوق‌العاده‌ای است. شما در تفلیس و باتومی با کوه‌های زیبا و سر سبز، سواحل، باغ‌های پر گل و مکان‌های تاریخی زیبایی روبه رو می‌شوید که هر روز سفر را برای شما جذاب می‌کند. جذابیت طبیعی گرجستان و هتل‌های خوب چهار و پنج ستاره با استاندارد‌های بالا همیشه زوج‌های جوان را به سمت خود کشانده است.

واحد پول گرجستان لاری است و نیازی به هزینه کردن دلار هم ندارید، در تفلیس، گالریا تفلیس و تفلیس مال انتخاب‌های مناسبی هستند.

برای خرید سوغاتی از صنایع دستی و دیدن مردم به پارک ددا انا بروید، وقتی هوا رو به گرمی می‌رود کم کم مردم محلی روزهای یکشنبه در پارک ددا انا گرد هم جمع شده و صنایع دست‌ساز خود را می‌فروشند. در بین دستفروش‌های گرجی و تماشای کارهای جالبشان اوقات دلچسبی را تجربه می‌کنید.

آویسا

تو‌رهای گرجستان را در مرداد رزرو کنید برای گذراندن تابستان داغ به سواحل دریای سیاه بروید. بهترین تور گردشگری برای سفر به گرجستان انتخاب تور‌های ترکیبی آژانس آویسا است.

با پرواز‌های قشم ایر به گرجستان پرواز‌ می‌کنید و به تفلیس می‌رسید پس از چند شب اقامت در پایتخت زیبای گرجستان با ترنسفر‌‌‌های آژانس به باتومی می‌روید و در هتل‌های زیبای ساحلی اقامت می‌کنید.تمام تور‌های گرجستان با ترنسفر‌های فرودگاهی و رزرو هتل با صبحانه هستند.

تجربه سفر تابستانه به باتومی برایتان ماندگار می‌شود در ساحل دریای سیاه آفتاب بگیرید و در آبهای زلالش شنا کنید. جشن‌ها و فستیوال‌های موسیقی و تفریحی تابستانی در باتومی برپاست و شبها تا دیروقت توریست‌ها لب ساحل هستند به همراه دوستان و خانواده سفری لذت بخش را به این شهر زیبا تجربه کنید.

تور‌های گردشگری را در وب‌سایت آویسا بررسی کنید حتی با رزرو تور لحظه آخری گرجستان بسیار به صرفه از حدود ۳ تا ۷ شب می‌توانید سفر کنید. برای رزرو تور گرجستان تابستان 98 با آژانس آویسا تماس بگیرید.

خوشگذرانی در سواحل جزایر پرنس با تور استانبول

سفر با تور استانبول تابستان 98 مخصوص قایق سواری در بسفور است. تجربه قایق سواری در بسفور بی‌نظیر است، این شهر یکی از خاص‌ترین نقاط دنیاست در میانه قاره اروپا و آسیا با زیبایی‌هایی طبیعی کم نظیر و بناهای چند صد ساله که تاریخی عمیق را در روح این شهر می‌بینید.

از ایستگاه بشیکتاش یا در سمت امیننو به راحتی می‌توانید یکی از تور‌های ۲ تا ۶ ساعته بسفور را بگیرید و در این مسیر آبی زیبا قایق سواری کنید. البته می‌توانید یک روز کامل را برای رفتن به جزیره بیوکآدا نیز اختصاص دهید و با کشتی‌های مسافربری جزیره بروید. در ساحل بیوک آدا دوچرخه سواری کنید و حمام آفتاب بگیرید.

هتل‌های استانبول کیفیت خوبی دارند با توج به سلیقه شخصی از هتل‌های سه ستاره تا پنج ستاره پیشنهادی آژانس را رزرو کنید. تمام هتل‌ها با صبحانه رزرو می‌شوند و روز‌های اقامتتان را با نوش جان کردن صبحانه‌های مفصل و رنگارنگ ترکی آغاز می‌کنید.

همه تور‌هایی که در آژانس آویسا برنامه‌ریزی می‌شوند با ترانسفر فرودگاهی رایگان هستند تا سفری راحت و آسوده را تجربه کنید. تور‌ها معمولا با پرواز‌های چارتر قشم ایر، ماهان و اطلس‌جت از ۳ شب تا یک هفته برنامه‌ریزی می‌شوند.

آویسا

برای سفر ارزان به استانبول می‌توانید در همین روز‌ها یک تور لحظه آخری که تخفیف دارد را رزرو کنید و به سمت ترکیه پرواز کنید، استانبول فرصت خرید بسیار خوبی به شما می‌دهد از نمایندگی‌های مارک‌های ترک در خیابان استقلال خرید کنید و به مرکز خرید الوویوم و فروم هم می‌توانید سری بزنید.

برای خرید سوغاتی حتما به بازار ادویه بروید قهوه ترک بخرید و از دیدن مغازه‌های رنگارنگ هیجان زده شوید.

برای سفر به ترکیه همراه خانواده و دوستانتان برنامه‌ریزی کنید این سفر نیاز به ویزا ندارد و با آسودگی می‌توانید با همراه داشتن لیر در این کشور خرید کنید. غذاهای ترکی نیز بسیار با مذاق ایرانیان سازگار است و از خوردن کباب‌های ترک و کوفته‌های استانبول لذت می‌برید.

بار سفر ببندید و برای سفر با تور استانبول با آژانس آویسا تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات