کندو؛ برگزاری آزمون ها و اعطای گواهینامه های رسمی بین المللی مایکروسافت و سیسکو در ایران

دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
وب‌سایت GLASSDOOR، مقاله ای با عنوان «بیش از ۱۵ غول تجاری دنیا شرط دارا بودن مدرک تحصیلی را برای استخدام حذف کردند» منتشر کرد که حاوی نکات جالبی بود.
تبلیغات

براساس مقاله‌ی منتشر شده در وب‌سایت GLASSDOOR، به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین پایگاه‌های فعال در زمینه کاریابی و مدیریت منابع انسانی، برخورداری از تجربه و همچنین مهارت، یکی از معیارهای اصلی جذب و استخدام در بزرگ‌ترین شرکت‌های بین‌المللی دنیا محسوب می‌شود و دارا بودن مدارک تحصیلی دانشگاهی و مدرسه‌ای الزامی برای داوطلبان و کارجویان محسوب نمی‌شود.

این نکته از این جهت قابل اهمیت است که نام شرکت‌های بزرگی چون اپل، گوگل و آی بی ام نیز در این بین به چشم می‌خورد که خود این شرکت‌ها سهم عمده‌ای در بازار آی‌تی جهان دارند.

کندو

دراین‌میان دو شرکت مایکروسافت و سیسکو به‌عنوان پرچمداران حوزه‌ی تولید دانش و مهارت در صنعت فناوری اطلاعات، ضمن به‌روزرسانی دائمی کتب و سرفصل‌های آموزشی آی‌تی، با برگزاری آزمون‌های رسمی و آنلاین، گواهینامه های بین‌المللی معتبری را نظیر MCSE ،MCSA ،MCT ،CCNA ،CCNP و CCIE به دارندگان این مهارت‌ها اعطا می‌کنند که نقشی عمده در ارتقای کیفیت رزومه ی کارجویان و فعالان این صنعت ایفا می‌کند.

همچنین در تکمیل مدارک اقامتی برای مهاجرت یا اشتغال خارج از کشور، داشتن این گواهینامه ها امتیاز بزرگی محسوب خواهد شد. در کشورهایی مانند استرالیا و کانادا و اکثر کشورهای اروپایی ارائه مدارک بین‌المللی IT و بالاخص شبکه امتیاز بالایی برای کسب اقامت محسوب می‌شود.

مضاف بر اینکه شرکت‌های بین‌المللی، همانند مایکروسافت و سیسکو فرصت‌های شغلی بسیار مناسبی را در کشورهای مقصد، در اختیار کسانی قرار می‌دهند که موفق به دریافت مدارک صادره توسط آن‌ها شده باشند.

در سالیان گذشته به‌علت پاره‌ای محدودیت‌ها، متقاضیان برای حضور در آزمون و دریافت گواهینامه‌ها راهی کشورهای همسایه می شدند که این موضوع علاوه‌بر عدم همکاری بسیاری از تست سنترها، هزینه‌ی نسبتا زیادی را نیز به هموطنان تحمیل می‌کرد.

اما با تلاش‌های صورت‌گرفته توسط مؤسسه کندو، در طول هشت سال گذشته این محدودیت برطرف و امکان برگزاری تمامی آزمون‌های معتبر بین‌المللی مایکروسافت و سیسکو در داخل کشور فراهم شده است. مطابق آمار این مؤسسه تا پایان سال نود و هفت، ۱۳۵۲ نفر متقاضی موفق به حضور در آزمون و کسب این گواهینامه‌های رسمی در داخل کشور شده‌اند.

در شرایط کنونی با توجه به بالا رفتن قیمت ارز، این مؤسسه تلاش کرده تا هزینه برگزاری این آزمون‌ها را به حداقل برساند تا قشر وسیع‌تری از علاقه‌مندان آی‌تی امکان بهره‌مندی از آن را پیدا کنند.

لذا در جشنواره ی جدید کندو، تعداد ۵۵ ووچر آزمون با قیمت‌های بسیار مناسب و حتی پایین‌تر از کشورهای همسایه برای ۵۵ متقاضی اولی که در این آزمون‌ها ثبت‌نام کنند، در نظر گرفته شده و با توجه به محدودیت تعداد ووچرها، مدت زمان جشنواره نیز تا زمان پایان ووچرها بوده و تمدید نخواهد شد.

لازم به ذکر است که هیچ‌گونه تفاوتی در نحوه برگزاری و حتی قیمت آزمون‌ها در داخل آموزشگاه کندو با خارج از کشور وجود ندارد، در واقع دقیقا همان اتفاقی که در کشورهای دیگری که این آزمون‌ها را برگزار می‌کنند در اینجا نیز رخ می‌دهد.

کندو

آزمون‌ها با کیفیت و امنیت استاندارد برگزار می‌شود و در نهایت پروفایل و گواهینامه‌های کسب‌شده‌ی فرد در سایت مایکروسافت یا سیسکو مستقیماً به دانشجویان ارائه می‌شود.

ضمن اینکه کلیه ضرایب امنیتی مانند اسکن کف دست و اثر انگشت، امضاء دیجیتال و ثبت تصویر چهره افراد رعایت می‌شود تا آنجایی که حتی اگر شخص آزمون‌دهنده بخواهد در آینده از کشوری دیگر مدارکی را به پروفایل خود اضافه کند، این امکان برایش فراهم باشد.

متقاضیان می‌توانند از طریق شماره تلفنهای ۰۲۱۴۳۸۱۲ و ۰۲۱۶۶۱۷۶۴۱۷ برای مشاوره و ثبت‌نام اقدام نمایند، همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام یا آی‌دی تلگرام مراجعه نمایند.

Https://T.me/testcenter1

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات