اسنوا دوست‌داشتنی و جایزه یک میلیارد تومانی

دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فردا در مراسمی، اسنوا یکی از قرعه‌کشی‌های بزرگ لوازم خانگی ایران را برگزار خواهد کرد.
تبلیغات

در قرعه‌کشی لوازم خانگی اسنوا، جایزه‌ای ۱۰ میلیارد ریالی به یک نفر از شرکت‌کنندگان جشنواره‌ی «پول پارو کن» این شرکت اهدا خواهد شد. این مراسم را می‌توانید از وب‌سایت Snowa.ir دنبال کنید. اسنوا برندی در بازار لوازم خانگی‌ ا ست که به‌ویژه در سال‌های گذشته، محصولات خاص و متفاوتی به بازار ایران عرضه کرده و توانسته مخاطبان خاص خود را جذب کند. دراین‌میان، برخی محصولات اسنوا مانند یخچال‌های ساید-بای-ساید و اجاق‌های تمام‌نانو برند ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی‌ دارد که طراحی و تولید چنین محصولاتی در ایران جای شگفتی دارد.

البته مجموعه‌ی اسنوا طیف محصولات خود را در رده‌ی لوکس و شبه‌لوکس قرار داده و نمی‌توان قیمت ارزانی برای آن متصور شد؛ باوجوداین، طراحی و کیفیت این برند، تفاوت بسیار زیادی با سایر تولیدکنندگان ایرانی دارد و بیشتر هم‌شانه برندهای مشهور خارجی بازار ایران است. البته، شما هم اگر به بازار لوازم خانگی سر زده باشید، متوجه شده‌اید که در این رده، اسنوا درکنار سامسونگ و ال‌جی از غول‌های جذاب این بازار هستند.

سال ۱۳۹۷، اسنوا طرح پیش‌فروش خود را به‌عنوان اولین پیش‌فروش‌کننده لوازم خانگی برگزار کرد که با وجود مشکلات بازار، تعهدات خود را عملی کرده بود. دلیلی که اسنوا را از سایر برندهای ایرانی جدا می‌کند، شاید همین توجه ویژه به مسئولیت‌پذیری برند باشد که در شعار «روی ما حساب کنید» هم مشهود است.

شاید دفعه بعد که تصمیم گرفتید یکی از لوازم خانگی خود را به‌روز کنید، «اسنوا» انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. اطلاعات بیشتر درباره‌ی برند اسنوا را می‌توانید از سایت آن شرکت دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات