دنبال هتل آپارتمان در تبریز هستید؟

پنج‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر قصد سفر به تبریز را دارید و به‌دنبال اسکان با قیمت  مناسب و کیفیت خوب هستید، با اسنپ تریپ همراه باشید.
تبلیغات

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان‌ها معمولا بزرگ‌تر از هتل‌های معمولی هستند و امکانات یک واحد آپارتمانی را دارند و همین باعث می‌شود با اقامت در آن‌ها احساس راحتی اقامت در خانه خودتان را داشته باشید. اگرچه قیمت هتل آپارتمان‌ها الزاما کمتر از هتل‌های عادی نیست اما در سفرهای گروهی و رزرو سوئیت‌های چند نفره هزینه رزرو هتل شما به‌صرفه تمام می‌شود. همچنین اگر بخواهید می‌توانید در این سوئیت‌ها آشپزی هم بکنید. اگر قصد دارید به تبریز سفر کنید و در یکی از هتل آپارتمان‌های این شهر زیبا اقامت کنید، ما با همراه باشید. در این مطلب سه مورد از بهترین هتل آپارتمان‌های تبریز را معرفی کرده‌ایم.

هتل آپارتمان ائل آی تبریز

هتل آپارتمان ائل آی یکی از بهترین هتل‌ آپارتمان‌های تبریز است که در بولوار باغ میشه تبریز قرار دارد. ائل آی، هتلی تازه‌تأسیس بوده که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. بیشتر تجهیزات و وسایل این هتل نیز نو هستند و ساختمان هتل نیز پیش از شروع به کار بازسازی شده و به همین دلیل سوئیت‌های آن تروتمیز و شیک هستند. هتل آپارتمان ائل آی تبریز ۱۴ سوئیت دارد که همگی دارای امکانات کامل یک خانه هستند. هر یک از این سوئیت‌ها بالکن هم دارد و صبحانه هتل در بالکن سرو می‌شود. کیفیت و تنوع صبحانه نیز در سطح یک هتل سه ستاره مناسب است. امکانات پخت‌وپز در واحدهای هتل آپارتمان ائل آی کامل است و می‌توانید خودتان آشپزی کنید.موقعیت مکانی هتل آپارتمان ائل آی نسبتا مناسب است. این هتل آپارتمان حدودا ۱۰ دقیقه تا پارک ائل گلی تبریز فاصله دارد.

همچنین مرکز خرید لاله پارک که از مراکز خرید مشهور تبریز است، فاصله کمی با هتل دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی به آن می‌رسید.

هزینه رزرو سوئیت یک خوابه و دو تخته در هتل آپارتمان ائل آی تبریز ۲۴۴ هزار تومان است.

هتل آپارتمان استقبال تبریز

یکی دیگر از هتل آپارتمان‌های خوب تبریز، هتل آپارتمان استقبال است. این هتل ۱۱ طبقه در منطقه قدیمی ششگلان و سرخاب و در مجاورت مقبره‌الشعرا تبریز قرار دارد. دسترسی هتل آپارتمان استقبال به دیدنی‌های شهر مناسب است. از جمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان استقبال می‌توان به خانه تاریخی ثقه‌الاسلام، آرامگاه استاد شهریار، موزه استاد بهتونی و موزه قاجار اشاره کرد. همچنین بیمارستان فرمانفرمائیان تبریز نیز به این هتل نزدیک است. هتل اپارتمان استقبال تبریز در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و هتلی تقریبا نوساز محسوب می‌شود. واحدهای آپارتمان این هتل سه ستاره که تمیز و مجهز هستند، برای افرادی مناسبند که دسته جمعی با دوستان یا خانواده‌شان به تبریز سفر می‌کنند زیرا چهار تخته، پنج تخته وشش تخته هستند. اگرچه سوئیت‌های این هتل مجهز به امکانات پخت‌وپز هستند اما رستوران هتل نیز کیفیت مناسبی دارد. صبحانه هتل استقبال نیز از لحاظ کیفیت و تنوع خوب است.

هزینه رزرو سوئیت چهار تخته در هتل آپارتمان استقبال تبریز ۴۳۷ هزارتومان است.

هتل آپارتمان زیبا تبریز

هتل آپارتمان زیبا از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل آپارتمان در یکی از مناطق مهم تبریز یعنی در خیابان مصلی و نزدیک به ساختمان شهرداری تبریز واقع شده است. دسترسی این هتل به مناطق مهم تبریز مناسب است و برای رفتن از آن به جاهایی مثل بازار بزرگ تبریز راه آسانی در پیش دارید. ارگ تبریز نیز به هتل آپارتمان زیبا خیلی نزدیک است و فقط ده دقیقه پیاده با آن فاصله دارد. با اینکه هتل آپارتمان زیبا هتلی یک ستاره است اما امکانات سوئیت‌هایش مناسب است. البته نباید از این هتل در سطح هتل‌های گران‌قیمت و پرستاره انتظار داشته باشید. سوئیت‌های هتل آپارتمان زیبا تبریز پنج تخته، شش تخته و هشت تخته هستند و از لحاظ قیمت نیز در سطح اقتصادی‌ قرار دارند.

هزینه رزرو سوئیت پنج تخته در هتل آپارتمان زیبا تبریز ۳۸۰ هزار تومان است یعنی ۷۶ هزار تومان به ازای هر نفر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات