فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری آرتار دکور

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروش انواع کاغذ دیواری‌های ایرانی و خارجی با قیمت مناسب در فروشگاه آنلاین آرتار دکور راه‌اندازی شد.
تبلیغات

فروشگاه کاغذ دیواری آرتار دکور با سابقه‌ی طولانی در فروش انواع کاغذ دیواری، توانسته شعب زیادی در سراسر کشور راه‌اندازی کند و فروش تکی و عمده‌ی خود را به‌صورت فروش حضوری یا آنلاین گسترش دهد. فروشگاه آرتار دکور علاوه‌بر واردات کاغذ دیواری‌های خارجی و فروش برندهای باکیفیت داخلی خود، در سال‌های اخیر پا به عرصه تولید کاغذ گذاشته است.

فروش انواع کاغذ دیواری 

یکی از قوت‌های آرتار دکور تنوع محصولاتش است که باعث شده هرفردی با هرسلیقه‌ای بتواند از بین مدل‌های مختلف آلبوم کاغذ دیواری مانند کاغذ دیواری سه‌بعدی، گل‌دار، کلاسیک، اسپرت، طرح چوب و طرح سنگ و... به‌راحتی کاغذ دلخواهش را پیدا کند.

 آرتار دکور

کاغذ دیواری و پوسترهای سه‌بعدی

این سؤال بسیاری از مشتریان است که کدام محصولات پرفروش‌تر هستند. در جواب این سؤال باید گفت در مدل‌های جدید وارداتی و تولید داخلی، کاغذ دیواری سه‌ بعدی درمقایسه‌با سایر سبک‌ها بیشتر فروخته شده‌اند. پوسترهای سه‌بعدی جدیدترین نوع کاغذ دیواری سه‌بعدی است که در این نوع آلبوم‌ها، پوستر‌های سه‌بعدی طبیعت و افراد مشهور و مناطق دیدنی کشورهای مختلف نمایش داده شده است. 

قیمت کاغذ دیواری 

فروشگاه آرتار دکور برای افزایش فروش، محصولات خود را چه به‌صورت خرید تکی و چه به‌صورت خرید عمده با کمترین سود می‌فروشد.

 آرتار دکور

دیگر محصولات آرتار دکور 

در این مجموعه، علاوه‌بر کاغذ دیواری محصولاتی همچون چسب کاغذ دیواری و میز کار آن و نیز پارکت و لمینت و پرده‌های کرکره‌ای برای فروش به مشتریان عزیز دردسترس هستند.

درباره‌ی آرتار دکور

با‌توجه‌به محبوبیت و افزایش فروش کاغذ دیواری، شرکت آرتار دکور برای آسان‌کردن خرید کاغذ دیواری و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ی شما، وب‌سایتی ایمن و کامل راه‌اندازی کرده تا برای خرید کاغذ دیواری مجبور نباشید ساعت‌ها در فروشگاه‌های مختلف وقت و انرژی خود را تلف کنید و به‌راحتی بتوانید در فضای اینترنت با انرژی کمی عکس صدها کاغذ دیواری را ببینید و بدون محدودیت زمانی و به‌راحتی محصول دلخواهتان را انتخاب کنید.

برای اطلاع بیشتر درباره‌ی قیمت کاغذ دیواری و جنس و نوع آن (کاغذ دیواری گل‌دار، کاغذ دیواری خط‌دار، کاغذ دیواری سه‌بعدی، کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق‌خواب، کاغذ دیواری طرح چوب، کاغذ دیواری طرح سنگ و…) به وب‌سایت آرتار دکور به آدرس artaredecor.ir مراجعه کنید. همچنین، برای مشاوره با کارشناسان مجرب این مجموعه می‌توانید با شماره‌تلفن‌های ۷۷۳۲۳۲۲۹ و ۷۷۱۴۸۰۳۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات