با افراک در سراسر وب بدرخشید و فروش خود را افزایش دهید
افراک، تنها مجموعهی ارائهدهندهی سرویس گوگل ادوردز در ایران است که در تمامی بستههای خرید (از ارزانترین تا گرانترین مقدار خرید) به مشتریان دسترسی کامل و اختصاصی به تمامی مزایا و ویژگیهای گوگل ادوردز را میدهد. حتی با وجود چنین ویژگی مهمی، افراک ارزانترین مقدار تعرفه برای تبلیغ در گوگل را به مشتریان خود تضمین خواهد کرد. با تهیهی طرحهای فروش افراک، میتوانید از مشاورهی رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.
- تمرکز روی سود حاصل از تبلیغات گوگل: با رهگیری مشتریان بالقوه
- تیم اختصاصی: کارشناسان زبده روی اکانت گوگل ادوردز شما
- هزینههای ثابت: هزینههای ثابت مدیریت اکانت گوگل ادوردز
- پشتیبانی سریع: پشتیبانی ازطریق ایمیل و تلفن
- تضمین برگشت وجه
تبلیغات در گوگل چیست؟
بهتر است بگوییم بهنوعی شیوهی تبلیغات و بازاریابی سنّتی منسوخ شده است. با پیشرفتهای دنیای فناوری دیجیتال و افزایش چشمگیر استفاده از تلفنهای همراه و اینترنت، افراد حالا تصمیمهای مربوطبه خرید و سایر تصمیمات مهمشان را با استفاده از اطلاعات بهدستآمده از اینترنت میگیرند.
حالا دیگر با جستوجوی سادهای در اینترنت با گوشی تلفنهمراه، کاربران میتوانند تمامی اطلاعات مدنظرشان برای خرید را بهدست بیاورند. کاربران اینترنت زمانیکه به یادگیری یا یافتن یا خرید نیاز دارند، شروع به جستوجو میکنند. وقتی که آنها بهدنبال محصول یا خدمتی هستند، احتمال سفارش محصول یا خدمت بیش از هر زمان دیگری است.
پس برندهایی که پیام مناسب را در بهترین جایگاه و زمان به مشتریان احتمالی خود برسانند، حکم فروشندهای را دارند که ویترین مغازهی نبش خیابان پرجمعیت خود را خیلی شیک و جذاب چیده است.
گوگل بهعنوان یکی از پرطرفدارترین موتورهای جستوجو یکی از آن مغازههای دونبش و گرانقیمت را منتهی در دنیای آنلاین دراختیارتان قرار میدهد. چطور؟ با استفاده از گوگل ادوردز (گوگل ادز).
شاید این سؤال پیش بیاید که از میان انبوهی از روشهای تبلیغاتی آنلاین، کدامیک برای کسبوکارتان مناسب و بهصرفه و سودآور است؟ مزیت تبلیغات در گوگل درمقایسهبا سایر روشهای تبلیغات آنلاین چیست؟
پیش از اینکه طرفداران پروپاقرص سئو مزیتهای بلندبالای سئو درمقابل تبلیغات در گوگل بشمارند، بگوییم که بازگوکردن مزیت تبلیغات در گوگل بهمعنی مخالفت با سایر روشهای تبلیغاتی نیست. هرچیز بهجای خودش نیکوست. برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید بین تمامی کانالهای تبلیغاتی تعادل برقرار کرد.
درست است تبلیغ در گوگل به زمان و هزینهی نسبتا هنگفتی نیاز دارد؛ اما باید بگوییم میلیونها کسبوکار این سرمایهگذاری را سودآور دانستهاند؛ چراکه تبلیغ در گوگل ادوردز بازگشت سرمایه زیادی برای آنها داشته است.
چرا باید تبلیغات در گوگل را جدی بگیریم؟
۱. گوگل شناختهشدهترین شبکهی جستوجو در دنیا محسوب میشود که متوسط نرخ بازگشت سرمایه در آن بسیار زیاد است. بهطورمتوسط روزانه بیش از ۳.۵ میلیارد جستوجو در گوگل انجام میشود. وقتی پای تبلیغات بهمیان میآید، دردسترسداشتن پلتفرمی که میتواند مخاطبان را خیلی دقیق هدفگیری کند، مزیت فراوانی بهحساب میآید. براساس تحقیقات گوگل، بهطورمتوسط بهازای هر یک دلاری که کسب وکارها صرف تبلیغ در گوگل کردهاند، دو دلار به جیبشان برگشته است.
۲. گوگل تبلیغات متنوع و متناسبی با مدلهای کسبوکار و اهداف متفاوت دارد. تبلیغات در گوگل ویژگیهایی دارد که هر نوع کسبوکاری در هر صنعتی، میتواند از آن نتیجه بگیرد. میتوانید فقط از تبلیغات متنی استفاده کنید یا ویدئویی جذاب از معرفی کسبوکارتان در یوتیوب قرار دهید و به این شکل شناخته شوید. خلاصه اینکه تبلیغات در گوگل برای موفقیت همهی کسبوکارها مناسب است.
۳. تبلیغات گوگل خیلی زود و با صرف کمترین انرژی شما را بهنتیجه میرساند. برای شروع تبلیغات خود در شبکههای اجتماعی باید از صفر شروع کنید. سئو هم به انرژی و زمان زیادی نیاز دارد تا شما را بهنتیجه برساند. دربارهی سئو باید کلمات کلیدی مناسب را بیابید و محتوا تولید کنید و سایت و همهی فعالیتهای آنلاینتان را براساس آن بهینه کنید. بعد از انجام همهی این کارها تازه اول راه هستید. باید با صدها سایت دیگر رقابت کنید که بر سر تصاحب رتبهی اول گوگل میجنگند؛ اما با تبلیغات در گوگل، تنها چند دقیقه بعد از راهاندازی کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز دیده میشوید و فروشتان افزایش مییابد. این معجزه ی گوگل ادوردز است.
۴. تبلیغ در گوگل هدفمند و مقیاسپذیر است. با استفاده از تبلیغات در گوگل میتوانید بهصورت آنلاین و هرروز ریزترین گزارشهای تبلیغاتیتان را ببینید و به تبلیغات گوگلی هدف دهید. بهعلاوه، با استفاده از تبلیغ در گوگل میتوانید با انتخاب دقیق کلمات کلیدی و زمان و حتی محدوده مکانی نمایش تبلیغات، جامعهی دقیق مشتریان خود را هدف بگیرید و جذب کنید.
تبلیغ در گوگل ادوردز چه امکاناتی دراختیارتان میگذارد؟ داشتن اکانت اختصاصی گوگل ادوردز چه مزیتهایی دارد؟
- امکان تعریف انواع تبلیغ (تبلیغ در گوگل برای سایتهای مختلف)
- امکان تعریف بینهایت کلیدواژه در گوگل ادوردز
- امکان زمانبندی تبلیغات در گوگل
- امکان مشاهده و برآورد هرنوع گزارش در هر لحظه
- امکان مشاهده ریزجزئیات تراکنشهای مالی و گزارش شارژهای انجامشده
- امکان کم یا زیاد کردن هزینهی هر کلیک یا بودجهی روزانه تبلیغ در گوگل
- امکان انتخاب فقط زبان فارسی یا کشور ایران در تبلیغات گوگل
- امکان استفاده از کدهای تخصصی گوگل برای بازاریابی مجدد
تبلیغات اسپانسر اینستاگرام؛ رسمی و موجه و جذاب
اینستاگرام پربازدیدترین شبکهی اجتماعی در ایران است. طبق آخرین آمار وبسایت استاتیستا (Statista)، تا سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۵ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعال هستند. با وجود چنین میزان بازدیدی، تبلیغات در اینستاگرام یکی از موفقترین شیوههای تبلیغات در فضای کسبوکار کشور محسوب میشود. کارشناسان افراک به شما کمک خواهند کرد تبلیغات خود را با بیشترین میزان بازدید در اینستاگرام بهنمایش بگذارید.
تبلیغات اسپانسر اینستاگرام چیست؟ دکمه Promote در اینستاگرام برای چه منظوری است؟ تبلیغات اسپانسر اینستاگرام امکان جذابی است که اینستاگرام برای صفحههای Business یا همان صفحات کسبوکار در نظر گرفته است. با انتخاب این گزینه، پست مدنظر شما در اینستاگرام باتوجهبه موقعیت مکانی و زبانی و پارامترهای تأثیرگذار دیگر نظیر جنسیت کاربر، رده سنی، سیستمعامل تلفنهمراه و علاقهمندی بهصورت وسیع برای کاربرانی منتشر خواهد شد که حتی دنبالکننده شما نیستند.
تفاوت بارز تبلیغات اسپانسر اینستاگرام در چیست؟
باتوجهبه اینکه اینستاگرام اجازهی قراردادن لینک در پست و مطالب منتشرشده را نمیدهد، در تبلیغات اسپانسر میتوانید هر لینک دلخواهی اعم از لینک سایت، دانلود نرمافزار، صفحه خرید و… را منتشر کنید. جالبتر اینکه این امکان برای انواع پست از تصاویر گرفته تا ویدئو و استوری دردسترس کاربر خواهد بود.
مزایای تبلیغ اسپانسر اینستاگرام
براساس آمار، بیش از ۳۵درصد از کاربران اینستاگرام از محصولات و خدمات تبلیغشده در این شبکهی اجتماعی خرید کردهاند. این مقدار بیشترین آمار فروش در بین شبکههای اجتماعی جهان است. تبلیغات اسپانسر اینستاگرام هدفمند هستند. اینستاگرام میتواند نوع حسابهای کاربران خود را براساس کاربرد شخصی یا تجاری دستهبندی کند. شما میتوانید تبلیغات خود را فقط برای سازمانها و شرکتها یا برای اشخاص حقیقی بهنمایش بگذارید.
تبلیغات اینستاگرام چگونه به شما کمک خواهد کرد؟
بهدلیل فعالیت تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی در اینستاگرام، افزایش شهرت محصولات و خدمات و برند شما آسانتر خواهد بود. با ارتباط مستقیم تبلیغات و صفحهی اینستاگرام برند شما، تعداد مشترکان واقعی صفحه شما افزایش خواهد یافت. با مشاورهی کارشناسان افراک و آمار درخورتوجه کاربران ایرانی در اینستاگرام، موفقیت تبلیغات شما در این شبکهی اجتماعی تضمینشده خواهد بود.
نظرات