بهترین خدمات‌دهنده کولر گازی در تهران

پنج‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در چند سال اخیر، تابستان‌های بسیار گرمی در کشور، به‌ویژه در شهرهای پرجمعیت و صنعتی، مانند شهر تهران را شاهد بوده‌ایم.
تبلیغات

باتوجه‌به تابستان‌های بسیار گرم در ایران، استفاده از کولرهای گازی بسیار مدنظر قرار گرفته و خدمات مربوط‌به آن ازجمله خدمات پرتقاضای تجهیزات منازل است. مرکز فنی سرویسکاران با تعمیرکاران کارآزموده و باتجربه در امور نصب، راه‌اندازی، تعمیر و سرویس کولرگازی ازجمله مراکز فوق‌تخصصی انواع خدمات کولرگازی در تهران محسوب می‌شود. تمامی خدمات این مجموعه با تعرفه‌ی قیمتی استاندارد و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

شایان ذکر است مرکز فنی سرویسکاران برای رفاه حال مشتریان در تمامی مناطق تهران، شعب مستقل دارد و تمامی برندهای موجود در بازار کولرهای گازی زیرپوشش خدمات شرکت سرویسکاران هستند. همچنین، درصورت تعویض قطعه‌ای خاص از کولرگازی، از قطعات اصلی و اورجینال استفاده خواهد شد.

آیا می‌دانید کولرگازی‌تان ازنظر فنی در چه وضعیتی‌ است؟

برخلاف باور بسیاری از افراد، استفاده‌نکردن از کولرهای گازی دلیلی بر نیازنداشتن آن به سرویس نخواهد بود. گه‌گاه درصورت عاستفاده‌نکردن از کولرگازی و به‌مرور، درصد کمی از شارژ آن تخلیه می‌شود. همچنین پس از گذشت مدت زمان مشخصی، تمامی فین‌ها و کویل‌های کولرگازی به‌همراه فن کندانسور از گردوغبار پر می‌شوند و استفاده از کولرگازی به‌سختی امکان‌پذیر می‌شود؛ به‌ویژه درصورت کثیف‌بودن فیلترهای هوای کولرگازی، عملکرد کندانسور مختل خواهد شد.

آیا کولرگازی‌تان به شارژ نیاز دارد؟

شارژ کولرگازی مهم‌ترین نکته در روند سرویس آن است. چنانچه کولرگازی به شارژ نیاز داشته باشد و به این موضوع واقف نباشید، دیگر توقع انتشار سرما از کولرگازی‌تان را نباید نداشته باشید. در این حالت، کولرگازی‌تان مانند حالت فن (Fan) کار خواهد کرد. این حالت مانند حالت باد پنکه است. اگر به‌صورت دوره‌ای کولرگازی خود را سرویس نکنید، شاید هیچ‌گاه متوجه کاهش شارژ یا خالی‌بودن مخزن شارژ کولرگازی نشوید.

سرویسکاران

چگونه بفهمیم کولرگازی‌مان به تعمیر نیاز دارد؟

به‌هرحال این موضوع کمی جنبه‌ی تخصصی خواهد داشت؛ ولی در حالت کلی، با بُروز نشانه‌هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد، می‌توانید به این موضوع پی ببرید که کولرگازی‌تان به تعمیر نیاز دارد. نشانه‌های خرابی کولرگازی عبارت‌اند از:

  • کولرگازی صدای زیادی از قسمت کندانسور تولید می‌کند.
  • پنل کولرگازی صدا می‌دهد.
  • کولرگازی با وجود شارژ کامل، سرمای لازم را منتشر می‌کند.
  • کولرگازی خطا می‌دهد.
  • به‌نظر می‌رسد کولرگازی برای کارکرد توان زیادی از برق می‌گیرد.

البته این‌ها، تنها تعدادی از علائم خرابی کولرگازی است؛ اما درصورت مشاهده‌ی چنین نشانه‌هایی، بدانید تعمیر کولر گازی باید انجام شود.

سرویس کولرگازی بهترین راه‌حل برای افزایش عمر کولرگازی

سرویس کولر گازی فرایند عیب‌یابی، نگه‌داری، شارژ، نظافت و آچارکشی دستگاه است. سرویس کولرگازی در بازه‌های زمانی مشخص (معمولا سه ماه یک‌بار) باید انجام شود. سرویس کولرهای گازی عمر کارکرد آن را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد و باعث کاهش هزینه‌های نگه‌داری و تعمیر دستگاه می‌شود. در نظر داشته باشید سرویس کولرگازی به‌نوعی پیشگیری از خرابی‌های احتمالی نیز محسوب می‌شود. به‌طور مثال، اگر مدت زیادی کولرگازی خود را سرویس نکنید، ممکن است فن کندانسور، فین‌ها، کویل‌ها و فیلترها به خود گردوغبار بگیرند. همین امر در طولانی‌مدت، باعث می‌شود بیهوده به کندانسور و موتور فشار وارد شود و درنتیجه، به نیم‌سوزشدن بُرد دستگاه منجر شود.

نصب کولرگازی یک‌بار برای همیشه

اگر به‌تازگی کولرگازی‌ خریده‌اید، در نظر داشته باشید نصب کولر گازی باید یک‌بار برای همیشه انجام شود. گاهی دیده می‌شود نصاب کولرگازی به‌درستی نکات نصب را رعایت نمی‌کند؛ درنتیجه، دستگاه (چه پنل کنترل داخلی چه کندانسور) به‌درستی تراز نمی‌شود و همین امر کارکرد دستگاه را مختل می‌کند.

سرویسکاران

سرویسکاران برترین خدمات‌دهنده‌ی کولرگازی در شهر تهران

سرویسکاران مجموعه‌ای شامل حرفه‌ای‌ترین و متبحرترین نصابان و تعمیرکاران و سرویسکاران است که به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم شهر تهران و حومه فعالیت می‌کند. خدمات این شرکت فنی‌مهندسی در حوزه‌ی تعمیر و سرویس و نصب کولرگازی در شهر تهران است.

گفتنی است تمامی این خدمات با هدف سرعت‌بخشیدن به روند حل مشکل شما انجام می‌شود. همچنین درصورت نیاز به خدمات ما و تماس، نزدیک‌ترین تعمیرکار در نزدیک‌ترین شعبه، به شما ملحق خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات