سلطان سفر؛ استارتاپی که مخاطبانش عشق سفر هستند!

شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌لطف رشد تکنولوژی‌های دیجیتال در دنیای توسعه یافته امروز، برای انجام بسیاری از کارهایمان لازم است هر لحظه بین گزینه‌های مختلف «انتخاب» کنیم.
تبلیغات

طبیعتا هرچه گزینه‌های بیشتری برای انجام یک کار وجود داشته باشد، تصمیم گیری درباره آن سخت‌تر می‌شود. این روزها همه‌چیز به‌اندازه‌ای متنوع شده است که باید وقت زیادی برای انتخاب‌هایمان بگذاریم.

افرادی که مخاطبان کسب‌وکارهای استارتاپی هستند، درصد بالایی از اطلاعات مورد نیاز خود را از اینترنت و به کمک گوشی هوشمندشان دریافت می‌کنند. درواقع این مخاطبان اطلاعات خود را به کمک اینترنت به‌روز نگه می‌دارند و با آنالیز این داده‌ها برای خرید یا عدم خرید محصول یا خدمتی تصمیم می‌گیرند.

در بین هیاهوی استارتاپ‌های مختلف که این روزها هر کدام به‌نوعی قصد دارند روند تصمیم‌گیری را برای مخاطبان خود ساده‌تر کنند، استارتاپ جدیدی در حوزه گردشگری شروع به کار کرده است. این استارتاپ با نام سلطان سفر در زمینه رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه در سراسر کشور فعالیت می‌کند.

برای مثال تصور کنید قصد سفر به شهر کیش را دارید. در اولین اقدام می‌خواهید متناسب با قصدتان از سفر و توان مالی، هتل یا اقامتگاهی را رزرو کنید. اما وقتی برای رزرو هتل کیش یا اجاره سوئیت در کیش جست‌وجو می‌کنید، با ده‌ها سایت مختلف با قیمت‌های متفاوت و نظرات کاملا مثبت مواجه می‌شوید که نمی‌توانید به واقعی بودنشان اعتماد کنید. اینجا است که سلطان سفر برای تصمیم‌گیری بهتر به کمکتان می‌آید.

سلطان سفر

اما سلطان سفر با سایت‌های دیگر رزرواسیون چه فرقی دارد؟

تفاوت اصلی اینجا است که سلطان سفر اصلا رزرو هتل انجام نمی‌دهد. سلطان سفر داده‌هایی را که شما برای رزرو بهترین هتل با ارزان‌ترین قیمت نیاز دارید، گرداوری کرده است و به این ترتیب انتخاب را برایتان بسیار آسان‌تر می‌کند؛ تا درنهایت به‌راحتی از بین برترین سایت‌های موجود، رزرو هتل یا اقامتگاه مورد نظرتان را انجام دهید.

این سایت مثل یک موتور جست‌وجو به شما این امکان را می‌دهد تا در هر لحظه هتل یا اقامتگاه مورد نظرتان را در بین سایت‌های مختلف مقایسه کنید و باتوجه‌به قیمت و تجربه دیگران، بهترین انتخاب را داشته باشید.

پس اگر قصد سفر دارید، برای رزرو محل اقامت، مانند رزرو هتل کیش یا اجاره سوئیت در کیش کافی است به سایت سلطان سفر مراجعه کنید و قیمت هتل و اقامتگاه مورد نظرتان را یک‌جا روی سایت‌های مختلف رزرو مشاهده کنید و به این ترتیب در کمترین زمان، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سلطان سفر با امکان مقایسه همه هتل‌ها و اقامتگاه‌های موجود در همه سایت‌های رزرواسیون، مرجع اصلی برای تصمیم‌گیری شما است. پس اگر شما هم عشق سفر هستید، سلطان سفر را به خاطر بسپارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات