با یادگیری زبان انگلیسی، زندگی خود را از نو بسازید!

شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
صدها میلیون انگلیسی زبان در دنیا زندگی می‌کنند. دقیق‌تر بگوییم ۱.۵ میلیارد نفر در کره زمین به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند که از این تعداد حدود ۴۰۰ میلیون نفر، انگلیسی‌زبانان بومی (Native) هستند.
تبلیغات

انگلیسی زبان رسمی ۶۷ کشور و زبان دوم ۲۷ کشور در سراسر دنیا است. این اعداد نشان می‌دهند که انگلیسی زبانی بسیار رایج در دنیا است. اما اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در کجاست؟ همه می‌دانیم یادگیری زبان انگلیسی مفید است اما آیا این یادگیری ارزش زمان، انرژی و هزینه‌های آن را دارد؟

در این مطلب می‌خواهیم از زاویه دیگری به موضوع نگاه کنیم و جنبه‌های کاربردی آن را ببینیم. جنبه‌هایی که باعث شده‌اند زبان انگلیسی تنها یک زبان رایج نبوده، بلکه مهارتی بسیار مهم و از واجبات زندگی در دنیای مدرن باشد.

 با هم بررسی می‌کنیم:

زبان کسب‌ و‌ کار در دنیا انگلیسی است.

امروزه بازار کار منطقه‌ای یا شهری دیگر معنا ندارد. بازار کار جهانی است، یعنی بسیاری از شرکت‌ها در کشورهای دیگر به‌دنبال کارکنانی هستند که بتوانند به شکل موثری با مشتریان یا نمایندگان آن‌ها ارتباط برقرار کنند. رایج بودن زبان انگلیسی باعث می‌شود این ارتباطات کاری هم معمولا به زبان انگلیسی باشند.

ترجمه یا تدریس زبان انگلیسی هم دو شغلی هستند که بازار کار آن‌ها این روزها داغ است.

به همین دلایل ساده، شغل و حرفه شما هرچه باشد تسلط به زبان انگلیسی و مخصوصا مکالمه زبان انگلیسی شما را به مرحله بالاتری خواهد برد.

موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا

مدارک بین ‌المللی زبان انگلیسی، بلیط ورود شما به شرکت‌ها و دانشگاه‌های خارجی هستند.

اگر دانش زبان انگلیسی شما به‌حدی برسد که بتوانید در آزمون‌ های آیلتس، تافل آی بی تی، PTE و ... شرکت کنید، شانس زیادی برای تحصیل یا کار در یک کشور انگلیسی زبان یا حتی غیر انگلیسی زبان دارید.

آزمون آیلتس، متداول‌ترین آزمون بین‌ المللی زبان انگلیسی است که می‌تواند درهای فراوانی را به سمت موفقیت های آینده به روی شما باز کند. البته برای آنکه بدانید شرکت در کدام آزمون برای شما مناسب تر است، نیاز به مشاورانی حرفه‌ای و استادانی توانمند دارید که راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه داده و روش‌ ها و تکنیک های موفقیت در آن را به شما آموزش دهند.

انگلیسی، زبان اصلی اینترنت است.

برای روشن شدن موضوع به چند نکته اشاره می‌کنیم:

  • بخش اعظم محتوای آنلاین به زبان انگلیسی است.
  • امروزه نزدیک به ۱ میلیارد نفر در اینترنت به زبان انگلیسی چت می‌کنند.
  • هر خبری در هر جای جهان اتفاق بیفتد، معمولا در همان ابتدا به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.
  • اگر اهل استفاده از شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر باشید، می‌دانید که رهبران سیاسی دنیا همه با هم به یک زبان و آن هم به انگلیسی صحبت می‌کنند.
  • اگر از اینترنت برای تبلیغ یا بازاریابی محصولات یا خدمات خود استفاده می‌کنید، حتما می‌دانید که بهترین و اولین زبان برای این کار انگلیسی است.

به نظر نمی‌آید صحبت دیگری باقی مانده باشد!

انگلیسی به شما کمک می‌کند زندگی شادتری داشته باشید.

چند دوست را تصور کنید که با هم در حال تماشای یک سریال کمدی به زبان انگلیسی هستند. ناگهان همگی می‌زنند زیر خنده.

البته نه همه آن‌ها. یک نفر دراین‌میان مات و مبهوت مانده که سایر دارند به چه چیزی می‌خندند.

امیدواریم چنین حس تلخی را تجربه نکرده باشید و هیچ وقت هم تجربه نکنید. اما حتما می‌دانید که برای لذت بردن از فیلم‌ها و سریال‌های روز جهان، بازی‌های کامپیوتری، ویدیوهای آموزشی و تفریحی آنلاین و بسیاری از ابزارهای سرگرمی دنیای مدرن به زبان انگلیسی نیاز دارید.

امروزه بسیاری از موسسات زبان کار آموزش زبان انگلیسی را با تمرکز بر تقویت واژگان و مکالمه زبان انجام می‌دهند و این یعنی هم آموزش و هم تفریح. می‌توانید هم با شرکت در کلاس های زبان اوقات خوشی داشته باشید و هم با استفاده از دانش انگلیسی خود زندگی شادتری را تجربه کنید.

موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا

انگلیسی شما را به فردی سالم‌تر و باهوش‌تر تبدیل می‌کند.

ثابت شده که یادگیری یک زبان خارجی از جمله زبان انگلیسی، باعث می‌شود مغز عملکردهای کاملا متفاوتی داشته باشد.

تحقیق نشان داده که یادگیری زبان انگلیسی تغییراتی مثبت در ساختار مغز افراد ایجاد کرده که باعث تقویت حافظه، هوش و تفکر آگاهانه می‌شود.

محققان همچنین نشان داده‌اند که دو زبانه بودن در سنین بالاتر هم به سلامت مغز کمک کرده و از شما دربرابر بیماری‌هایی مثل فراموشی و زوال عقل محافظت می‌کند.

پس دلیلی برای به تعویق انداختن کار وجود ندارد. همین حالا به آدرس iran-europe.net سر زده یا برای مشاوره و تعیین سطح رایگان زبان انگلیسی با شماره ۰۲۱۴۹۱۰۹۰۰۰ تماس بگیرید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات