نوریاتو؛ مرجع اخبار جشنواره‌های عکاسی

چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نوریاتو با هدف آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی با هدف ارتقاء دانش جامعه در مورد هنرهای تجسمی و افزایش اطلاع‌رسانی درمورد نمایشگاه‌ها و جشنواره عکس داخلی و بین‌المللی تأسیس شد.
تبلیغات

نوریاتو در تیر سال ۱۳۹۶ توسط مجموعه‌ای از کارشناسان هنری تأسیس شد. به‌صورتی‌که امروزه به‌عنوان یکی از جامع‌ترین منابع پوشش اخبار جشنواره های هنری شناخته شده‌ است. یکی از اقدامات ضروری در گسترش هنر در کشور ما، حضور مؤثر رسانه‌ها در این بخش است. همین امر باعث شد تمام تلاش مجموعه نوریاتو، افزایش دانش و شناخت عموم مردم درمورد انواع هنرهای تجسمی باشد.

یکی از ارزش‌های تیم نوریاتو، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع اخبار مرتبط با هنرهای تجسمی است.

ایرانی‌ها از دیرباز به هنر علاقه‌مند بوده‌اند، ولی متاسفانه امروزه به‌خاطر عدم اطلاع‌رسانی صحیح در این زمینه هنرمندان همیشه با مشکلاتی رو‌به‌رو بوده‌اند و نتوانسته‌اند آن‌گونه که باید آثار خودشان را به سمع و نظر علاقه‌مندان برسانند.

از طرفی دیگر هنردوستان نیز برای اطلاع از نمایشگاه‌ها و دریافت فراخوان جشنواره عکس دردسرهای زیادی داشته‌اند. همه این مشکلات به نبود یک وبسایت جامع برای اطلاع‌رسانی درمورد جشنواره‌ها و نمایشگاه های هنری برمی‌گردد. به همین خاطر یکی از خدمات وبسایت نوریاتو، درج فراخوان ها و اطلاع‌رسانی در این زمینه است.

نوریاتو

نوریاتو همواره تلاش داشته تا به یکی از مورد اعتمادترین رسانه‌ها برای دریافت اخبار مرتبط با رویدادهای هنری و بررسی تاریخ انواع هنرهای تجسمی تبدیل شود.

در نوریاتو، دانایی یکی از مهم‌ترین عوامل توانایی شناخته می‌شود و رسانه را یکی از ابزارهای مهم برای گسترش دانایی محسوب می‌شود. به همین جهت نوریاتو سعی کرده همواره درکنار نشر اخبار مهم این حوزه مطالبی تولید کند تا علاقمندان با رصد آن‌ها با جهان‌بینی بزرگان هنر و آثار برجسته آن‌ها آشنا شوند و گامی هر چند کوچک در جهت رشد هنر برداشته شود.

نوریاتو تا به امروز در تمامی حوزه‌های هنر‌های تجسمی فعالیت داشته است و قصد دارد رسالت خود را در این زمینه ادامه دهد. نوریاتو تلاش دارد با بهره‌مندی از نیروی انسانی مجرب، وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده و کانونی برای گسترش هنر در سطح کشور باشد. به همین دلیل می‌کوشد با توجه ویژه به این هدف، مسیر اصلی خود را با جدیت و تمرکز طی کند.

نوریاتو درکنار رسالت رسانه‌ای خود سعی کرده‌ است همراه هنرمندان نیز باشد. و در همکاری با هنرمندان جوان به معرفی بیشتر آن‌ها و آثارشان بپردازد و در این راستا از تمام ابزارهای رسانه‌ای خود کمک گرفته است.

یکی دیگر از مواردی که هنرمندان و به‌خصوص عکاس‌ها به آن نیاز دارند، معرفی عکاس های بزرگ و آشنایی با شرح کار آن‌ها است که نوریاتو توانسته  با دانش بالای کارکنان خودش به معرفی عکاس های بزرگی مانند رابرت کاپا، مارک کوهن و... بپردازد و با تحلیل دقیق آثار این عکاس‌ها و شرح آن‌ها برای کاربران خودش، علاوه‌بر اطلاع‌رسانی، مرجعی خوبی برای یادگیری عکاس‌های جوان باشد.

نوریاتو

در صورتی که در زمینه برگزاری نمایشگاه یا جشنواره عکس فعالیت دارید، می‌توانید فراخوان جشنواره عکس یا دیگر جشنواره‌های خودتان را ازطریق وبسایت نوریاتو به اشتراک بگذارید.

همچنین در صورتی که جزو افراد علاقه‌مند به هنر های تجسمی هستید، می‌توانید با استفاده از وبسایت نوریاتو، از رویدادهای مرتبط به هنرهای تجسمی که در ایران یا به‌صورت بین‌المللی برگزار خواهند شد، مطلع شوید.

نوریاتو طی این سال‌ها تلاش داشته تا مرجع معتبری برای علاقمندان به هنرهای تجسمی باشد. تخصص اصلی وبسایت نوریاتو، حوزه عکاسی است ولی درکنار جشنواره عکس داخلی می‌توانید به‌صورت روزانه از تمامی جشنواره‌هایی که به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود باخبر شوید.

با کمک یک وبسایت جامع، شما می‌توانید درکنار اطلاع از اخبار نمایشگاه عکس داخلی بدون هیچ‌گونه مشکلی در جریان اخبار نمایشگاه عکس خارجی نیز قرار بگیرید.

اما این تمام ماجرا نیست و خدمات وبسایت نوریاتو فقط به حوزه هنر منحصر نمی‌شود. یکی دیگر از حوزه‌های فعالیت وبسایت نوریاتو، پوشش اخبار فرهنگی است و در زمینه‌هایی مانند کتاب و... نیز به فعالیت می‌پردازد. به این صورت شما می‌توانید به‌صورت یکجا در جریان تمام اخبار مربوط‌به حوزه فرهنگ و هنر قرار بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات