تور مجازی و بازدید مجازی

شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سامانه‌ی بازدید مجازی این قابلیت را برای کاربران فراهم می‌کند که بدون حضور فیزیکی و ازطریق شبکه جهانی اینترنت، رایانه‌ی شخصی، تبلت و موبایل از امکانات و خدمات مرکز دلخواهشان به‌صورت کاملا سه‌بعدی و با تمام جزئیات و همراه‌ محیطی زنده و گرافیکی کاملا زیبا بازدید کنند.
تبلیغات

ازجمله ویژگی‌های پرکاربرد و مفید سامانه‌ی تصاویر سه‌بعدی و تور مجازی عبارت‌اند از:

  • تور مجازی هتل‌ها: به کاربران از هر جای دنیا امکان بازدید مجازی و رزرو هتل را می‌دهد.
  • شهر الکترونیک: بازدید مجازی از شهرها و جاذبه‌های گردشگری و زیارتی شهرها.
  • بازدید مجازی از پروژه‌های عظیم عمرانی: تور مجازی از پروژه‌های در‌حال‌ساخت و برج ها و املاک تجاری.
  • تور مجازی توریست سلامت: مناسب برای معرفی بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها و مرکزهای درمانی.
  • تور مجازی اماکن ورزشی: تصاویر سه‌بعدی گویا از ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی و مجموعه‌های آبی.
  • تور مجازی دانشگاه: بازدید مجازی از دانشگاه‌ها و مؤسسه‌ها و آموزشگاه‌ها و امکانات آموزشی آن‌ها.
  • بازدید مجازی کارخانجات: تور مجازی از خطِ‌تولید و محصولات کارخانه‌ها.
  • زیارت مجازی: تور مجازی از حرم مطهر ائمه و زیارتگاه‌ها و اماکن متبرکه.
  • تور مجازی نمایشگاه: بازدید مجازی از غرفه‌های نمایشگاهی.

 ویژگی‌های سامانه بازدید مجازی

۱. تصاویر ۲۰۰ مگاپیکسلی: در تهیه‌ی تورهای مجازی، معمولا از برنامه‌های آماده و گرافیکی استفاده می‌کنند. حال آنکه سامانه‌ی بازدید مجازی «گروه استودیو اسپین» با بهره‌مندی از تیم فنی مجرب و خلاق و با تکیه بر دانش ایرانی، موفق شده تورهایی مجازی ایجاد کند که یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن، خروجی ۲۰۰ مگاپیکسلی تصویر نهایی است. این تصویر نهایی سبب افزایش کیفیت کار در ارائه‌ی جزئیات و درنهایت افزایش دقت و لذت بیننده می‌شود.

۲. قابلیت تور لیدر یا راهنمای تور: در این تکنیک، می‌توانید برای جذب هرچه‌بیشتر مخاطب خود با استفاده از یک نفر راهنما و فیلم‌برداری از آن به‌کمک کادرفنی، بخش مدنظرتان را توضیح دهید و ازنظر سمعی و بصری معرفی کنید. درپایان، واحد عکاسی تصویر پانورامای ۳۶۰ درجه‌ای دراختیارتان قرار خواهد داد که ضمن امکان گردش و چرخش ۳۶۰ درجه در محیط، یک نفر راهنما نیز به‌صورت کاملا پویا و واقعی در تصویر، آن بخش را معرفی خواهد کرد.

استودیو اسپین

۳. ثبت تصاویر با جزئیات فراوان و درج توضیحات: این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا در‌صورتی‌که جزئیات ارائه‌شده در تصویر ۳۶۰ درجه‌ی شما برای نمایش به کاربر کافی نبود، با ارائه‌ی تصویر باکیفیت از نقطه‌ای خاص بتوانید جزئیات بسیار ظریف را نیز برای کاربر به‌ارمغان بیاورید. همچنین، می‌توانید درصورت نیاز به اضافه‌کردن توضیحات نوشتاری برای نقطه‌ای خاص در درون تصویر ۳۶۰ درجه‌ی خود، مانند تابلو توضیحات اثری هنری یا تاریخی، به‌سادگی و با زیبایی خاصی این توضیحات را در درون تصویر درج کنید و کاربر با قرارگرفتن روی آن نقطه توضیحات را مشاهده کند.

۴. سازگار با تمامی دستگاه‌ها: تور مجازی استودیو اسپین با برنامه‌نویسی قدرتمند برپایه‌ی HTML5 توانسته این سامانه را با تمام تلفن‌های هوشمند از هر سیستم‌عاملی (اندروید و IOS) و تمامی سیستم‌های کامپیوتری (ویندوز و مک) به‌طورکامل بهینه‌سازی و منطبق کند. همچنین، برای صرفه‌جویی در مصرف اینترنت کاربر و بازشدن سریع صفحات، امکان تمرکز نقطه‌به‌نقطه در محل مدنظر، متناسب‌کردن تمامی تصاویر با فضای وب و نیز تغییر هوشمند کیفیت متناسب با سرعت اینترنت کاربر از خصوصیاتی است که این تور مجازی را با نمونه‌های مشابه متمایز کرده است.

تور مجازی گوگل

این سرویس نوعی عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی است که تصاویر ۳۶۰ درجه از محل کار، کافی شاپ، رستوران و… را در نتایج جست‌وجوی گوگل و نقشه‌ی گوگل (Google Maps) قرار دهد.

استودیو اسپین

درحال‌حاضر نیز، بیشتر افراد برای یافتن مشاغل موردنیاز خود به نقشه‌ی گوگل مراجعه می‌کنند. برای مثال، کاربران برای یافتن رستوران یا هتل در نقشه‌ی گوگل، واژه‌های «رستوران نزدیک من»، «هتل نزدیک من» و … را جست‌وجو می‌کنند. با ساخت تور مجازی گوگل و قراردادن آن درکنار کسب‌وکارتان در نقشه‌ی گوگل، مشتریان یا جست‌وجوگران می‌توانند از مکان و کیفیت خدمات شما مطلع و از آن مطمئن شوند.

استودیو اسپین با دراختیارداشتن به‌روزترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات تصویربرداری تأیید‌شده‌ی گوگل و نیز عکاسان و مهندسان حرفه‌ای، در سال ۲۰۱۶ به‌عنوان تیم عکاسی تأیید‌شده‌ی گوگل انتخاب شد. در‌حال‌حاضر، این استودیو با داشتن سطح ۹ کاربری گوگل در‌حال فعالیت و تهیه‌ی تور مجازی گوگل در بهترین و بالاترین سطح در کشور است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات