چگونه در کمتر از ۱۵ دقیقه یک تیزر تبلیغاتی جذاب برای کسب و کار خود بسازیم؟

دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید شما هم این روزها می‌خواهید برای معرفی کسب‌و‌کار، خدمات و محصولات خود یک ویدیوی تبلیغاتی زیبا بسازید ولی چون در ابتدای راه هستید نمی‌توانید هزینه‌های زیادی برای ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی حرفه‌ای بپردازید.
تبلیغات

اگر شما یک کسب‌و‌کار کوچک یا یک استارتاپ دارید، پس از شروع به کار برای برگشت هزینه‌ها و رسیدن به مرحله سودآوری نیاز دارید خدمات و محصولات خود را به بازار هدف خود معرفی کنید و فروش خود را آغاز کنید.

در بازار شدیداً رقابتی امروز، اگر بهترین محصول و خدمات را داشته باشید ولی نتوانید آن را به خوبی به مشتریان خود معرفی کنید، قاعدتاً فروش موفقی نخواهید داشت و شاید متاسفانه مجبور باشید کسب‌و‌کار خود را تعطیل کنید.

یکی از بخش‌های مهم و ضروری هر کسب‌و‌کار تبلیغات است. اما شاید با خود بگویید من اول راه هستم و بودجه کافی برای تبلیغات ندارم. اشتباه نکنید؛ شما نباید موقعیت کنونی خود را با کسب و کارهای بزرگ مقایسه کنید و با خود بگویید آن‌ها دارند هزینه های چند صد میلیونی برای تبلیغات خود صرف می‌کنند ولی من چنین پولی را ندارم و نمیتوانم تبلیغات انجام بدهم!

اصلاً نگران نباشید! شما هم می‌توانید با هزینه کم ولی هوشمندانه تبلیغات خود را شروع کنید و در بازار هدف خود حضور پُررنگی داشته باشید.

ویدئو و تیزر، یکی از پرطرفدارین بخش‌های صنعت تبلیغات است. آمار نشان می‌دهد تبلیغات ویدیویی نسبت به بخش‌های دیگر مثل: عکس، بروشور، کاتالوگ، بیلبورد و غیره ۷۸ درصد بیشتر دیده می‌شود و امروزه مخاطبان تمایل بیشتری نسبت به دیدن ویدئو دارند.

اگر شما یک استارتاپ هستید، برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی نیازی نیست میلیون‌ها تومان هزینه کنید.

شما می‌توانید با استفاده از قالب‌های آماده تیزر تبلیغاتی مثل پروژه آماده افترافکت و پروژه آماده پریمیر یک ویدئو تبلیغاتی جذاب و حرفه‌ای برای معرفی محصولات و خدمات خود بسازید.

استفاده از این قالب‌های آماده نیاز به تخصص زیادی ندارد و شما به‌راحتی می‌توانید با دیدن یک ویدیو آموزشی چند دقیقه‌ای به‌راحتی نحوه استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید و یک ویدئو تبلیغاتی زیبا و کم‌هزینه برای کسب‌و‌کار خود بسازید.

پس اگر تصمیم گرفتید برای کسب‌و‌کار خود یک ویدئو تبلیغاتی حرفه‌ای و کم هزینه بسازید، می‌توانید این قالب‌های آماده را از وبسایت زود فایل که دارای ویدیوهای آموزشی و پشتیبانی رایگان است، تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات