تخفیف ویژه ۲۰ درصدی هوما برای کاربران زومیت

جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
از عرضه تی‌وی باکس هوما چند ماه می‌گذرد و این محصول ایرانی در تلاش است تا با تمرکز روی سرویس‌های بومی جایگاه ویژه‌ای در بازار برای خود باز کند.
تبلیغات

 تی‌وی باکس‌ها مدت‌ها است که پا به دنیای فناوری گذاشته‌اند و تا امروز شرکت‌های مطرحی همچون آمازون، اپل، انویدیا و شیائومی اقدام به ساخت تی‌وی باکس کرده‌اند. به‌تازگی هوما یک تی‌وی باکس با طراحی ایرانی به بازار عرضه کرده است و می‌خواهد با ارایه امکانات سخت‌افزاری قابل رقابت با استفاده برگ برنده خود یعنی همکاری با ارائه‌دهندگان برتر سرویس‌های بومی سهم خود را از بازار افزایش دهد.

هوما اندروید تی وی

هوما علاوه‌بر ارایه امکانات سخت‌افزاری مناسب تلاش کرده با ارائه لانچر اختصاصی، همکاری با ارائه‌دهندگان برتر سرویس‌های بومی همچون فیلیمو و نواک، ارائه امکانات دیگر همچون مجله هوشمند، جستجوی فارسی در منابع موثق و امکانات دیگر خود را برای کاربر ایرانی بهینه کند. به این ترتیب هوما هرآنچه برای استفاده از اپلیکشن‌های ایرانی و خارجی نیاز دارید را برای شما فراهم کرده است.

این تفاوت از اولین لحظه کار با هوما مشهود است. صفحه اصلی هوما یک ویترین از به‌روزترین فیلم‌های فیلیمو، موسیقی‌های نواک، اخبار به‌روز و ترند، پخش زنده و البته بخش فروشگاه که البته هنوز راه‌اندازی نشده را دربرابر کاربر قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد هوما تلاش کرده همچون آمازون، تجربه کاربری محتوا محور را مبنی کار خود قرار دهد. جستجوی صوتی هوما با پشتیبانی از زبان فارسی در میان سرویس‌های فعال دستگاه جست‌وجو کرده و محتواهای مختلف همچون فیلم و سریال، موسیقی، خبر، ویدئوهای آپارات و ... را نمایش می‌دهد.

اپل تی‌وی و فایر تی‌وی محصول دو شرکت بزرگ حوزه فناوری هستند و بدون شک هریک مزایای خاص خود را دارند. اما این دو محصول به‌صورت خاص و با نگاه ویژه برای کاربران آمریکایی و اروپایی توسعه داده شده‌اند و به همین دلیل توسعه‌دهندگان سرویس‌های ایرانی نیز رغبتی به ارایه محصول در بستر آن‌ها از خود نشان نداده‌اند به طوری در گستره اپلیکیشن‌های آن‌ها به ندرت می‌توان اپلیکیشنی ارائه کرد که در ایران کار کند.

می‌باکس اگرچه محصولی با تمام ویژگی‌های اندروید تی‌وی است اما باز هم نگاه اصلی خود را به کاربران اروپایی و آمریکایی اختصاص داده و باتوجه‌به محدودیت‌های فراوان استفاده از سرویس‌های خارجی در ایران نمی‌تواند بهترین گزینه برای کاربر ایرانی باشد.

در سوی دیگر هوما با ارائه محصولی قابل رقابت و سفارشی‌سازی سیستم‌عامل Android TV یک برتری ذاتی دربرابر می‌باکس و سایر محصولات خارجی دارد که نظر بسیاری کاربران را به خود جلب کرده است.

هوما برای ۲۰ نفر از مخاطبان زومیت کد تخفیف ۲۰ درصدی ZOOMIT20 خرید هوما باکس در نظر گرفته است که می‌توانید با مراجعه به سایت هوما  از آن استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات