لابراتوارهای واقعی دیتاسنتر سیسکو در پاژلب

سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سیسکو از سال ۲۰۰۹ وارد بازار سرور شد. در طول این ۹ سال بیش از ۶۰ هزار مشتری در سراسر جهان از راهکارهای سیسکو استفاده می‌کنند.
تبلیغات

جالب است بدانید که بالغ بر ۸۵% از شرکت‌های Fortune 500 از محصولات سیسکو استفاده می‌کنند و محصولات سرور سیسکو بیش از ۱۲۰ رکورد جهانی (Word Record Performance Benchmark) دارند.

در ساختار و معماری سرورهای Blade سیسکو همه چیز به‌صورت ماژولار طراحی شده و شما تنها یک نقطه مدیریتی (Single Point of Management) دارید.

با استفاده از UCSM) UCS Fabric Inter Connect) می‌توانید سرورهای رک (C-Series) سرورهای تیغه‌ای (B-Series) و سرورهای ذخیره‌ساز (S-Series) را در یک نقطه مدیریت کنید.

شما در بخش دیتاسنتر پاژلب با معماری، نحوه عملکرد و ساختار Service Profile ما آشنا می‌شوید و با اجرای Labهای UCS تمرین‌های عملی و تجربه استفاده از تجهیزات واقعی را خواهید داشت.

پاژلب

لابراتوارهای بخش دیتاسنتر پاژلب عبارت‌اند از:

  •  Nexus Virtual Port Channel (vPC) & Fabric Extender Topology
  • (Deploying Advanced UCS Service Profiles (Cisco Blade Server
  • (Exploring UCS Manager (Cisco Blade Server
  • Cisco Unified Computing and Unified Fabric

همچنین در صورت نیاز می‌توانید از راهکار تفصیلی در حین انجام سناریوها استفاده کنید و با استفاده از راهکار تفصیلی ارائه‌شده، به‌ازای هر Lab، یک سناریو استاندارد براساس Cisco Academy به همراه راهنمای جزء به جزء و ده‌ها Screenshot از نحوه پیکره‌بندی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با این سند شما می‌توانید کلیه فرایند اجرای یک پروژه را به‌صورت قدم به قدم فرا بگیرید.

نحوه پیکر بندی بر حسب Lab انتخابی شما به‌صورت Cli Configuration یا GUI Screenshot به همراه دستورالعمل برای تست کردن است.

www.pazhlab.com

https://t.me/pazhlab

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات