دایره خدمات تکیز گسترده‌تر شد

دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تلفن‌های همراه حالا به بخشی جدایی‌‌ناپذیر از زندگی انسان مدرن بدل شده‌اند. این روزها تقریبا هرکاری را می‌توان به‌لطف این گجت‌های کوچک انجام داد.
تبلیغات

بسیاری از کاربران حالا حجم بالایی از اطلاعات ارزشمند و البته شخصی خود را درون موبایل‌شان ذخیره‌سازی می‌کنند و به همین خاطر ترجیح‌شان این است که حتی برای تعمیر هم لحظه‌ای از گوشی خود دور نشوند. تکیز راهکاری مؤثر برای این گروه از کاربران دارد: ارائه خدمات تعمیر موبایل در محل.

اما در بازاری که پر شده از قطعات بی‌کیفیت و تقلبی و پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه‌ای و کاربلد، خود چالشی بزرگ محسوب می‌شود؛ چاره چیست؟

تکیز با استفاده از قطعات اصل و OEM (تهیه‌شده از تولیدکننده اصلی) و تکیه بر کادر مجرب خود، فرایند تعمیر گوشی‌های ارزشمند شما را بر عهده می‌گیرد و برای کلیه خدمات خود ضمانت تعویض قطعات ارائه می‌دهد.

تکیز شرکتی بین‌المللی با دفاتر فعال در کشورهای  مختلف است که کادری مجرب و آموزش‌دیده از تکنسین‌های موبایل را گرد هم آورده تا خدمات تعمیر موبایل در محل را مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی به کاربران ایرانی ارائه کند.

تکیز

سری گلکسی A و J سامسونگ در فهرست خدمات

شرکت تکیز مدتی است فعالیت رسمی خود را در ایران شروع کرده و خبر خوش اینکه حالا این خانواده به پاس استقبال شما خدمات گسترده‌تری را ارائه می‌کند.

پیش‌تر خدمات تعمیر موبایل تکیز برای گوشی‌های آیفون و برخی مدل‌های سری گلکسی سامسونگ ارائه می‌شد و حالا مفتخریم که اعلام کنیم گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A و خانواده اقتصادی‌های گلکسی J نیز از این پس خدمات تعمیر تکیز را دریافت می‌کنند که فهرست کامل آن‌ها را می‌توانید در سایت تکیز مشاهده کنید.

جهت دریافت خدمات تعمیر تکیز کافی است به وبسایت ما به آدرس  www.techys.me مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۲۵۹۱۷۷۹۷ تماس بگیرید.

تکیز

درباره تکیز

تکیز ارائه‌دهنده خدمات حرفه‌ای تعمیر موبایل در محل برای کاربرانی است که زمان و راحتی‌ برایشان در اولویت قرار دارد. خدمات ما با استفاده از قطعات اصل و OEM و با کمک تکنسین‌های دارنده گواهی KHDA از وزارت علوم امارات متحده عربی ارائه می‌گردند.

ارزش‌های ما

خدمات حرفه‌ای مطابق با استانداردهای جهانی

امنیت اطلاعات

گواهی‌های سه‌گانه (KHDA، MCTC و Techys)

قطعات باکیفیت OEM

ضمانت تعویض قطعات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات