دسترسی به تجهیزات سیسکو بدون محدودیت مکان و زمان

چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروزه، با‌توجه‌به درخواست سازمان‌ها برای جذب نیروهای متخصص در حوزه‌ی شبکه‌های کامپیوتری، دیگر دانش تئوری پاسخ‌گوی نیاز سازمان نیست.
تبلیغات

بازار کار فقط برای افرادی مهیا است که به‌جز دانش تئوری، از دانش عملی نیز برخوردار باشند. در حوزه‌ی آموزش شبکه‌های کامپیوتری، وجود لابراتوارهای تخصصی و آزمایشگاههای شبکه بسیار اهمیت دارد که با‌توجه‌به هزینه‌ی هنگفت، امکان برپایی آن برای اکثر آموزشگاه‌ها میسر نیست.

پاژ لب

پاژ لب با هدف دسترسی آسان تمامی متخصصان شبکه‌های کامپیوتری، به‌ویژه فعالان حوزه‌ی سیسکو، امکان استفاده از تجهیزات واقعی شبکه و اجرای سناریوهای استاندارد سیسکو را در لابراتوارهای اختصاصی خود فراهم آورده است.

بدین‌منظور علاقه‌مندان می‌توانند با‌توجه‌به حوزه‌ی کاری مرتبط در بخش‌های Collaboration و Security ،Routing & Switching ،Datacenter ،Service Provider هر زمان و از هر کجا، با رزرو آزمایشگاه‌های مدنظر خود به این تجهیزات واقعی دسترسی داشته باشند.

این خدمات در برگزاری کلاس‌های عملی برای آموزشگاه‌های شبکه در هر جای کشور نقش مؤثری دارد. یکی دیگر از اهداف مهم این سرویس، بهبود کیفیت آموزش عملی شبکه در مناطق محروم است.

پاژ لب

با استفاده از این آزمایشگاه‌ها، نیاز تأمین تجهیزات برای برگزاری دوره‌های تخصصی شبکه برطرف و امکان آموزش و یادگیری تخصصی‌ترین مباحث شبکه‌های کامپیوتری در دورافتاده‌ترین نقاط کشور نیز مهیا می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات