با بهترین هتل‌های پنج ستاره شهرهای توریستی آشنا شوید

سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
برای بعضی از مسافران، هزینه و قیمت هتل چندان اهمیتی ندارد و مهم کیفیت و امکانات است.
تبلیغات

چنین افرادی دوست دارند در لوکس‌ترین و بهترین هتل‌ها اقامت داشته باشند. این دسته از مسافران هتل‌های پنج ستاره را ترجیح می‌دهند. تعداد هتل‌های پنج ستاره نسبت به بقیه هتل‌ها خیلی کمتر است چون افراد کمتری می‌توانند در این هتل‌ها اقامت داشته باشند. اگرچه همه هتل‌های پنج ستاره کیفیت و امکانات مطلوبی دارند اما به هر حال بین هتل‌های پنج ستاره هم برخی هتل‌ها بهتر از بقیه هستند. در این مطلب اسنپ تریپ بهترین هتل‌های پنج ستاره چند شهر توریستی را معرفی کرده‌است. با اسنپ تریپ رزرو هتل و بلیط هواپیما آسان‌تر می‌شود.

اصفهان

اصفهان دو هتل پنج ستاره دارد که هر دو هم از لحاظ خدمات و امکانات در سطح مطلوبی هستند و هم موقعیت مکانی مناسبی دارند: هتل عباسی در خیابان چهارباغ عباسی و هتل پارسیان کوثر روبه‌روی سی‌وسه پل. هتل عباسی از معروف‌ترین هتل‌های ایران است. هتلی مجلل و زیبا که معماری‌اش ملهم از معماری عصر صفوی است و علاوه بر زیبایی‌اش، امکانات و خدمات بسیار مناسبی دارد. البته قیمت هتل عباسی هم بالاست و هزینه رزرو ارزان‌ترین اتاقش ۲۹۸ هزار تومان است. هزینه رزرو اتاق در این هتل به ۱ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان هم می‌رسد.

هتل پارسیان کوثر که دیگر هتل پنج ستاره اصفهان است هتلی است با امکاناتی کامل مثل استخر روباز، کلوب ورزشی شامل جکوزی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و سالن تنیس روی میز. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل از ۳۱۶ هزار تومان تا ۷۵۶ هزار تومان است.

اگر قصد دارید به اصفهان سفر کنید به صفحه رزرو هتل های اصفهان با تخفیف بروید تا هزینه سفرتان را کاهش دهید.

تهران

اسنپ تریپ

پایتخت ایران هتل لوکس کم ندارد اما بی‌شک اسپیناس پالاس لوکس‌ترین هتل تهران است. این هتل پنج ستاره ۲۰ طبقه و ۴۰۰ واحد اقامتی دارد و روی تپه‌ای مرتفع در منطقه سعادت‌آباد تهران ساخته شده است. هتل اسپیناس هر آنچه یک هتل مجهز باید داشته باشد را داراست و امکانات کم‌نظیری دارد. البته قیمت رزرو اتاق‌های این هتل هم بالاست. هزینه رزرو ارزان‌ترین اتاق در این هتل ۷۸۰ هزار تومان است. رزرواتاق در هتل اسپیناس پالاس تا ۲ میلیون و ۸۳۹ هزار تومان هم می‌رسد.

یکی دیگر از بهترین هتل های پنج ستاره تهران هتل پارسیان آزادی است که در یکی از مناطق خوش آب‌وهوای تهران و در مجاورت منطقه اوین قرار دارد. هتل پارسیان آزادی‌ هم یکی از امروزی‌ترین هتل‌های پایتخت است که امکانات و خدمات کاملی دارد. از آنجایی که هتل پارسیان آزادی در بزرگراه چمران واقع شده، دسترسی خوبی به دیگر مناطق شهر نیز دارد. هزینه رزرو اتاق‌های یک‌تخته و دوتخته در این هتل ۵۸۰ هزار تومان است.

تبریز

اسنپ تریپ

در میان هتل‌های تبریز، هتل صخره‌ای لاله کندوان متفاوت‌ترین هتل است. این هتل پنج ستاره همان‌طور که از اسمش پیدا است هتلی صخره‌ای در روستای توریستی کندوان است. اتاق‌های هتل صخره‌ای لاله به سبک خانه‌های روستا و با معماری صخره‌ای ساخته شده‌اند. با اینکه سبک معماری هتل مثل خانه‌های روستا است اما داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل امکانات و تجهیزات خوبی وجود دارد. این هتل برای افرادی که دوست دارند چند روزی را در دل طبیعت بگذرانند گزینه مناسبی است. البته باید بدانید که برای رسیدن به این هتل صخره‌ای باید ۱۸۰ پله را طی کنید. هزینه رزرو اتاق‌های هتل صخره‌ای لاله کندوان از ۲۶۵ هزار تومان تا ۵۳۷ هزار تومان است.

هتل کایا لاله پارک تبریز هم هتلی پنج ستاره در اتوبان پاسداران تبریز است. هتل کایا لاله پارک از نوسازترین هتل‌های تبریز است و با وجود اینکه سابقه چندانی ندارد اما در این مدت به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها میان گردشگران تبدیل شده است. این هتل ۱۷ طبقه مجهز به بهترین و جدیدترین تجهیزات و امکانات است. هتل کایا لاله پارک هتلی گران‌قیمت است و هزینه رزرو اتاق‌هایش از ۵۴۰ هزار تومان شروع می‌شود و به ۲ میلیون و ۷۸۴ هزار تومان هم می‌رسد.

رزرو هتل از طریق اسنپ تریپ برای شما ارزان‌تر تمام می‌شود. پیش از سفر به صفحه هتل‌ های تخفیف‌ دار مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات