آنچه برای تأثیرگذاری بیشتر رپورتاژ آگهی بر سئو SEO و بازاریابی محتوا باید بدانید

شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
ویرلن در مطلب پیش رو، راهکارهای تأثیرگذاری بیشتر رپورتاژ آگهی بر سئو و بازاریابی دیجیتال را شرح می‌دهد.
تبلیغات

چگونه با طراحی و مدیریت حرفه‌ای کمپین‌های رپورتاژ آگهی می‌توانیم در سئوِ وب‌سایت و بازاریابی محتوا به اهداف خود برسیم و از رقبا بهتر عمل کنیم؟ به رپورتاژ آگهی فقط به‌عنوان روشی عالی برای ساختن بک‌لینک‌های دائمی فکر می‌کنید و از تأثیرش بر برندینگ و بازاریابی محتوا غافل‌اید؟ برای تولید محتوای رپورتاژ زمان زیادی صرف نمی‌کنید و یک محتوا را در چندین وب‌سایت منتشر می‌کنید؟ با تولید محتوایی معمولی که صرفا خدمات و محصولات شما را مشابه کاتالوگ معرفی می‌کند و چند هایپرلینک هم دارد، می‌توانیم از رپورتاژ آگهی کاملا بهره‌مند و در رقابت پیروز شویم؟ وب‌سایت‌های مدنظر را چگونه انتخاب می‌کنید؟ طبق تقویم ماهانه و سالانه پیش می‌روید یا صرفا وقتی با افت رتبه‌ی سایت در گوگل مواجه می‌شوید، برای انتشار رپورتاژ اقدام می‌کنید؟ به‌طور کلی باید این سؤال را از خودتان بکنید که برای رپورتاژ آگهی استراتژی حرفه‌ای دارید یا بی‌برنامه جلو می‌روید؟

عباس فلسفین، مدیر شرکت ویرلن است. ویرلن، اولین ارائه‌دهنده‌ی کمپین‌های رپورتاژ آگهی در ایران، تاکنون، مجری انتشار هزاران رپورتاژ آگهی برای برندهای برتر و استارتاپ‌ها بوده است. فلسفین می‌گوید:

حدود ۹۵ درصد کسب‌و‌کار های ایرانی از ظرفیت‌های منحصربه فرد رپورتاژ آگهی کامل استفاده نمی‌کنند. حتی اغلب کسب‌وکار‌های آشنا با رپورتاژ آگهی با برنامه‌ریزی و استراتژی حرفه‌ای حرکت نمی‌کنند و در بسیاری از مواقع، محتوای رپورتاژها صرفا براساس استانداردهای کلی سئو (SEO) نوشته می‌شود و شرکت‌ها از تأثیر بالقوه‌ی رپورتاژ بر ذهن مخاطبان آن‌طور که بایدوشاید بهره نمی‌برند. البته در دوسه سال اخیر، بسیاری از برندهای ارائه‌دهنده‌ی خدمات آنلاین با استفاده از رپورتاژ آگهی در سئوِ وب‌سایت و بازاریابی محتوا به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا و از سایر رقبا بهتر عمل کرده‌اند.

فلسفین، مدیر شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن، صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه می‌دهد:

درصد چشمگیری از شرکت‌ها در مطالبی که منتشر می‌کنند، از تکنیک‌های جدید سئو استفاده نمی‌کنند و در نحوه‌ی لینک‌دهی نیز اشتباهات زیادی مرتکب می‌شوند که بخشی از این مشکل به‌دلیل بی‌برنامه‌بودن این شرکت‌ها است. با تحقیق و تجزیه‌وتحلیل رپورتاژهای منتشرشده در رسانه‌های خبری مختلف، مشکلات بسیاری را مشاهده کردیم که ممکن است باعث کاهش تأثیرگذاری رپورتاژ آگهی باشد. اگر این رپورتاژها براساس استراتژی حرفه‌ای و با تولید محتوای حرفه‌ای در قالب کمپین‌های رپورتاژ آگهی منتشر شده بود، ممکن بود چندین‌برابر در سئوِ وب‌سایت و برندینگ مؤثر باشد.همچنین، با بررسی درخواست‌های شرکت‌های مختلف که به‌دنبال خرید رپورتاژ آگهی بوده‌ و در سال‌های اخیر به ویرلن مراجعه کرده‌اند، متوجه شدیم متأسفانه بسیاری از کسب‌و‌کارها برای رپورتاژ برنامه‌ریزی سالانه و چندساله ندارند و اغلب صرفا به‌دنبال ارتقای سریع رتبه‌ی وب‌سایتشان در جست‌وجوی گوگل هستند. این درحالی است که سئوکار‌های حرفه‌ای می‌دانند در سئوِ وب‌سایت حرکت‌های عجولانه هیچ جایگاهی ندارد و اگر به‌دنبال دستیابی به رتبه‌ی اول گوگل هستید و البته، می‌خواهید وب‌سایتتان در همان رتبه باقی بماند، حتما به برنامه‌ریزی سالانه و طولانی‌مدت نیاز دارید. بنابراین، به افراد خواهان خرید رپورتاژ تکی عرض می‌کنم فکر می‌کنید با انتشار رپورتاژ در یکی‌دو وب‌سایت نه‌چندان معتبر رتبه‌شان چقدر بهبود خواهد یافت و چه مدت در آن رتبه پایدار خواهید بود؟
ویرلن

راهکار پیشنهادی ویرلن به برندها و کسب‌و‌کارهای مختلف چیست؟

فلسفین درباره‌ی راهکارهای پیشنهادی ویرلن می‌گوید:

در شرکت ویرلن، ما از تکنیک‌های جدیدی استفاده می‌کنیم که شما را از ظرفیت‌های کامل رپورتاژ آگهی بهره‌مند کند تا علاوه‌بر اینکه در سئوِ وب‌سایت به بهترین نتیجه دست پیدا می‌کنید، در اطلاع‌رسانی خبری و برندینگ و بازاریابی محتوا نیز عملکرد موفقی خواهید داشت و به بهترین نحو درمقایسه‌با رقبایتان بالاتر قرار می‌گیرید و مخاطبان بیشتری جذب می‌کنید.

درادامه، مهندس عباس فلسفین گفت:

پیشنهاد ما به برندها و استارتاپ‌ها این است که طراحی و مدیریت استراتژی رپورتاژ آگهی را به تیم متخصص ویرلن بسپارند؛ زیرا از طراحی کمپین‌های رپورتاژ آگهی براساس برنامه‌ی سالانه تا تولید محتوای باکیفیت و انتشار آن در ۱۰۰ وب‌سایت خبری برتر ایران همراهشان هستیم و بهترین نتیجه را تضمین می‌کنیم.

مدیر ویرلن درباره‌ی مدل خاص همکاری این شرکت با مدیران کسب‌و‌کارها چنین توضیح داد:

در شرکت ویرلن، خدمات رپورتاژ آگهی را فقط به‌صورت کمپین ارائه می‌دهیم که هر کمپین تولید محتوا و انتشار رپورتاژ در حداقل ۷ وب‌سایت خبری را شامل می‌شود؛ زیرا مدیران و شرکت‌هایی که به‌دنبال کارهای بی‌برنامه و کوتاه‌مدت هستند، در باشگاه مشتریان ویرلن نمی‌توانند جایگاهی داشته باشند و گروه ویرلن صرفا به‌صورت VIP دراختیار برندهایی قرار می‌گیرد که حرفه‌ای کار می‌کنند و البته می‌دانند دستیابی به اهداف بزرگ در سئوِ وب‌سایت و برندینگ به استراتژی طولانی‌مدت و حرکت بابرنامه نیاز دارد. درواقع، اگر درباره‌ی مشتریان کمپین‌های رپورتاژ آگهی ویرلن تحقیق کنید، متوجه می‌شوید همگی ویژگی‌های خاصی دارند. برای مثال، همه‌ی مشتریان ویرلن در جست‌وجو‌های گوگل از بهترین رتبه برخوردار هستند و البته، تمامی‌شان برندی قدرتمند و پرطرفدار هستند.
ویرلن

عباس فلسفین، متخصص سئوِ وب‌سایت و دیجیتال مارکتینگ، برخی از ویژگی‌های خدمات ویرلن را این‌چنین برمی‌شمارد:

کمپین‌های ویرلن به‌صورت اختصاصی برای تأثیرگذاری کامل رپورتاژ بر سئو سایت و اطلاع‌رسانی خبری و برندینگ طراحی می‌شوند و گارانتی بهترین قیمت و خدمات پس‌ازفروش را نیز دارد.

وی ادامه داد:

در انتخاب وب‌سایت‌های خبری برای انتشار رپورتاژ، ما استانداردهای مختلفی داریم و برای هریک از مشتریان کمپین اختصاصی طراحی می‌کنیم. در ویرلن، رپورتاژ براساس طراحی استراتژی و برنامه‌ریزی ماهانه و سالانه منتشر می‌شود. محتوای رپورتاژ در ویرلن براساس تکنیک‌های جدید سئوِ وب‌سایت و دیجیتال مارکتینگ و با‌توجه‌به استانداردهای خبرنگاری و برندینگ تولید و طبق تقویم زمانی منظم، در بهترین زمان و بهترین وب‌سایت‌ها منتشر می‌شود.نکته‌ی مهم این است که امروزه، دنیای رقابت بسیار پیچیده‌تر از قبل است و فقط برندهایی موفق می‌شوند که هنگام تولید محتوا خلاقیت داشته باشند و بتوانند از بهترین راهکارها برای تبلیغات و بازاریابی استفاده کنند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات