تغییر دکوراسیون آشپزخانه به کمک استادکار

شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر شما هم نیاز به بازسازی خانه، سرویس تاسیسات و لوازم سرمایشی و گرمایشی دارید، بهتر است برای این کار زودتر اقدام کنید تا در ترافیک کاری شب‌های عید با کمبود متخصص مواجه نشوید.
تبلیغات

اگر شما هم به‌دنبال یک نیروی کمکی متخصص هستید اما در پیدا کردن آن با مشکل مواجه هستید، نگران نباشید زیرا اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار با ارائه بیش از  ۲۵۰ خدمت متنوع و کاربردی درکنار شماست تا از نظافت و تمیز کردن منزل گرفته تا تعمیر و بازسازی خانه را به‌راحتی و توسط متخصصان انجام دهید. با ما همراه باشید تا نمونه‌ای از خدمات استادکار را به شما معرفی کنیم.

به کمک استادکار کابینت‌های زیبا بسازید

از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون آشپزخانه کابینت‌ها هستند، شاید بتوان گفت اولین چیزی که در آشپزخانه جلب توجه می‌کند کابینت‌ها هستند و از آنجا که فضای آشپزخانه نیز از چشم‌گیرترین فضاها در خانه است پس به اهمیت نقش کابینتها واقف هستید. اگر سبک دکوراسیون داخلی منزل‌تان مدرن است بهتر است از کابینت هایگلاس استفاده کنید. همچنین انتخاب نوع پلان آشپزخانه به فضایی که در اختیار دارید بستگی دارد. اگر خانه‌تان کوچک است آشپزخانه خطی با یک جزیره کوچک می‌تواند انتخاب زیبایی باشد. کابینت‌ها با رنگ‌ روشن، آشپزخانه را بزرگ و پر نورتر نشان می‌دهند. برای طراحی و ساخت کابینت می­توانید از متخصصان کمک بگیرید و باتوجه‌به سبک دکوراسیون خانه دست به انتخاب بزنید. همچنین از متخصص کابینت سازی بخواهید داخل کابینت‌ها را قفسه‌بندی کند تا ذخیره‌سازی و چیدمان وسایل داخل کابینت راحت‌تر و منظم‌تر باشد. استادکار نیز به‌عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات طراحی و ساخت کابینت درکنار شماست تا زودتر به خواسته خود برسید.

استادکار

به کمک استادکار تاسیسات ساختمان را سرویس کنید

تاسیسات ساختمان، قلب تپنده آن هستند که نگه‌داری از آن‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. پکیج دیواری یکی از وسایل گرمایشی است که به‌دلیل مصرف بهینه و راندمان بالا مورد استقبال مردم قرار گرفته است. همچنین به‌دلیل جاگیری کم و جدا بودن آن از سایر واحدها، بسیاری از افراد پکیج دیواری را ترجیح می‌دهند. برای افزایش کارایی و عمر پکیج لازم است هر از گاهی توسط متخصصان بررسی و سرویس شود. برای اطمینان از کارکرد صحیح موتورخانه یا پکیج و آبگرمکن دیواری از خدمات سرویس دوره‌ای استفاده کنید. بهتر است سالی ۲ بار این کار را انجام دهید. قبل از عید از یک متخصص تعمیر پکیج دیواری درخواست کنید برای سرویس پکیج به منزلتان مراجعه کند. اگر پیدا کردن تعمیرکار تاسیسات و پکیج نیز برایتان دشوار است، می‌توانید به‌راحتی و با چند کلیک در اپلیکیشن استادکار به بهترین نیروی تاسیساتی دسترسی داشته باشید.

استادکار

استادکار برای هر خدمتی آماده است

استادکار اپلیکیشن درخواست خدمات ساختمانی، تعمیراتی، تاسیساتی و نظافتی است که می‌تواند به‌عنوان یک دستیار تمام عیار، در تمام کارهای خانه و ساختمان به شما کمک کند. استادکار هم‌اکنون در تهران، شیراز و کرج فعال است و آماده ارائه خدمات آنلاین تعمیرات پکیج دیواری، نقاشی ساختمان، خدمات تعمیرات تاسیسات و لوله کشی ساختمان، نظافت منزل، ساخت کابینت و نصب آن، تعمیرات مبل و پرده، خدمات خودرو و بیش از ۲۵۰ خدمت کاربردی دیگر است.

از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد استادکار اعزام متخصصان با تجربه به محل برای ارائه مشاوره و کارشناسی رایگان است و هزینه‌های تمام‌شده پس از کارشناسی به اطلاع‌تان خواهد رسید. همچنین تیم پشتیبانی استادکار در تمام مراحل انجام کار درکنار شماست تا در صورت هر سؤال یا نیاز به راهنمایی، از این تیم کمک بگیرید. ثبت سفارش در اپلیکیشن استادکار راحت است و به‌سادگی می‌توانید متخصص های مختلف مربوط‌به هر خدمت را در آن پیدا کنید. همین حالا می‌توانید برای ثبت سفارش خدمات به سایت یا اپلیکیشن استادکار مراجعه کنید و از نظرات دیگر کاربران برای انتخاب متخصصان حرفه‌ای کمک بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات