بنزهای کلاسیک کمیاب با قیمت کمتر از 100 میلیون در سایت دیوار

جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت بنز یکی از مشهورترین و قابل‌اعتمادترین برندهای خودروسازی در جهان است که از ۱۵۰ سال پیش خودرو هایی با کیفیت و طول عمر بالا تولید می‌کند.
تبلیغات

خریدوفروش بنز دست‌دوم نیز هنوز بازار پررونقی در سراسر جهان دارد. بسیاری از کلکسیونرها نیز به خودروهای بنز کلاسیک قدیمی علاقه بسیاری دارند و آن‌ها را برای مجموعه لوکس و قدیمی خود جمع‌آوری می‌کنند.

از آن گذشته علاوه‌بر طول عمر بالا، به‌دلیل کیفیت بالای ساخت، این خودروها استهلاک کمتری دارند. ازاین‌رو خرید بنز کلاسیک می‌تواند سرمایه‌گذاری طولانی‌مدتی باشد. شما می‌توانید با بودجه کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان و ازطریق سایت دیوار صاحب بنز کلاسیک شوید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با خودروهای بنز کلاسیک قدیمی ‌که در سایت دیوار مرجع خرید و فروش خودرو زیر ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند، آشنا شوید.

دیوار

بنز 190E

بنز E190 از سال ۱۹۸۷ که برای اولین‌بار به بازار عرضه شد، تاکنون طرفدارن زیادی را به خود جذب کرده است.

شاید بتوان گفت دلیل محبوب بودن این خودرو این است که بنز E190 یکی از اولین محصولات شرکت دایملر-بنز محسوب می‌شود. ازاین‌رو نه‌تنها خریداران بلکه کلکسیونرهای بسیاری نیز با خرید بنزE190 افتخار رانندگی با یک بنز اصیل ۳۰ ساله را نصیب خود می‌کنند.

این خودروی افسانه‎ای با پیشرانه‎ای ۳.۲ لیتری و ۲ لیتری روانه بازار شد. موتور ۳.۲ لیتری بنز E190 عملکرد بهتری را ارائه می‌داد. این موتور نیرویی معادل ۲۳۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۱۷ نیوتونی تولید می‌کرد. خودرویی با این سن و سال ،تکنولوژی های بسیار خوبی را در دل خود جای داده بود که در دهه ۸۰ تقریبا در هیچ خودرویی این میزان عملکرد بالا یافت نمی‌شد.

حتی اکنون نیز در بازار خودروی ایران بسیاری از خودروهای چینی چنین عملکردی ارائه نمی‌دهند. قیمت بنز E190 باتوجه‌به آگهی‎های خرید و فروش بنز دست دوم در دیوار حدود ۶۰ تا ۸۰ میلیون بسته به آپشن‎ها و تریم داخل کابین قیمت دارد.

دیوار

بنز W123 (بنز دانشجویی)

این خودرو در سال ۱۹۷۶ تولید و وارد بازار شد. بنز در طراحی اتاق بنز W123 دقت و ظرافت بسیاری به خرج داد. این خودرو در ایران با نام بنز دانشجویی نیز شهرت دارد.

قدرتمندترین پیشرانه‌ی بنز W123 شامل نمونه‌ای ۲.۵ لیتری و ۶ سیلندر است که توانایی تولید ۱۲۷ اسب‌بخار توان را داشت. خرید بنز W123 نیز خالی از لطف نیست زیرا در قالب خودرویی کلاسیک تکنولوژی‌های زیادی در بخش فنی ارائه می‌دهد که باعث لذت رانندگان از رانندگی با این خودروی قدیمی‌ اما سرحال می‌شود. قیمت بنز دانشجویی اکنون حدود ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان است.

بنز Eکلاس (W124)

بنز E کلاس از اولین حضور خود با نام W124 تا به امروز در اکثر سال‌ها در فهرست پرفروش‌ترین‌های مرسدس بنز یا حتی پرفروش‌ترین خودروهای جهان حضور داشته است. هم‌اکنون نیز نبوغ خود را در طراحی و تکنولوژی در غالب تولید مدل‌های متنوعی از بنز کلاس E به رخ رقیبان خود می‌کشد.

این خودرو که تا ۱۹۹۶ تولید می‌شده، در طی این سال‌ها نیز شاهد تغییرات زیادی در طراحی کابین و ظاهر این خودرو نبودیم. این خودرو در بین جوانان آن زمان در ایران به نام "بنز کپل" مشهور بود. بنز E230 که یکی از فراوان‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های بنز کلاسیک است، با داشتن پیشرانه‌ی ۲.۳ لیتری ۴ سیلندر توانایی تولید نیروی ۱۳۶ اسب‌بخار را داشت.

بنز E230 از هندلینگ نرمی برخوردار بود و استهلاک کمی نیز داشت. به همین دلیل در بازار، بیشترین آگهی‌ها مربوط خریدوفروش بنز E230 است. قیمت بنزE230 یا همان بنز کپل در رنج قیمتی حدود ۴۰ تا ۷۰ میلیون قیمت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات