صادرات سرویس های دیجیتال

جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امکان درآمدزایی توسعه­‌دهندگان محصولات دیجیتال ایرانی با راه‌­اندازی سرویس پرداخت اپراتوری، درگاه پرداخت اینترنتی و اکانت­‌های Google play و App Store و ارائه درآمد ریالی، را فراهم کرده‌ایم.
تبلیغات

در سال‌های اخیر اکثر تأمین‌کنندگان سرویس‌های دیجیتال محصولات خود را با نگاه داخلی تولید کرده‌اند. درواقع محتوا، منوها و المان‌های به کار رفته در محصولات مختص و متناسب با کاربرهای داخلی بوده که همین موضوع باعث شده تا سهم ایران از صادرات این محصولات تا به امروز کمتر از یک میلیون دلار باشد.

باتوجه‌به افزایش قیمت ارزهای خارجی و ظرفیت اکوسیستم دیجیتال کشور، مبین وان کیش به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه صادرات سرویس‌های دیجیتال شامل: گیم، VOD، اپلیکیشن‌ها و محتواهای ویدئویی، این مسئولیت خطیر را نه­تنها با نگاه سازمانی بلکه به‌عنوان یک رسالت ملی بر عهده گرفته است تا دانش فنی و تجاری که در این زمینه بدست آورده است را با تأمین‌کنندگان به اشتراک بگذارد تا علاوه‌بر جذب سرویس‌های دیجیتال دارای ظرفیت لازم برای صادرات و متناسب­سازی محصولات موجود برای بازار جهانی بتواند به‌عنوان یک اگریگیتور بین‌المللی با آماده‌سازی بسترهای فنی، حقوقی، مالی و بازاریابی لازم، حمایت‌های مالی و معنوی موردنیاز را از تأمین‌کنندگان داخلی انجام داده و دیدگاه این تأمین‌کنندگان را از تولید محصولات صرف داخلی به تولید به قصد صادرات تغییر دهد.

صادرات سرویس های دیجیتال

توزیع سرویس‌های دیجیتال در بازارهای بین‌المللی

شرکت مبین وان پس از مطالعات اولیه و آماده‌سازی زیرساختهای پرداخت بین‌‌الملل، شامل راه اندازی سرویسهای پرداخت اپراتوری و درگاه پرداخت اینترنتی در اغلب کشورهای دنیا و همچنین ایجاد اکانت‌های نشر بین‌المللی در Google play و App Store و ارائه درآمد حاصله به‌صورت ریالی (با نرخ تبدیل دلار در بازار آزاد)  امکان درآمدزایی برای توسعه‌دهندگان محصولات دیجیتال ایرانی و صادرات سرویس­ های دیجیتال را فراهم کرده است.

صادرات سرویس های دیجیتال

پرداخت اپراتوری

یک روش پرداخت تلفن همراه است که صورت‌حساب‌ها را از طرف فروشندگان ثالث محصولات دیجیتالی صادر می‌کند و کاربر می‌تواند به‌راحتی با استفاده از یک دکمه، فرایند پرداخت را انجام دهد. باتوجه‌به افزایش تعداد موبایل­ها و بالاخص موبایل­های هوشمند در جهان و همچنین سادگی و سریع بودن پرداخت موبایلی، استفاده از آن در حال پیشی گرفتن از کارت­‌های اعتباری است. در این راستا مبین وان، اتصال به اپراتورهای بیش از ۱۳۰ کشور دنیا امکان‌پذیر کرده و می‌توان آن را برای بازی‌ها، VOD، اپلیکیشن‌ها و هر برنامه دیگری که نیاز به خرید درون برنامه دارد مورد استفاده قرار داد.

درگاه پرداخت اینترنتی

ابزاری است جهت ایجاد تراکنش مالی برای وب‌سایت‌­ها ، فروشگاه­‌های اینترنتی و سایر پایگاه­‌های تجارت الکترونیکی تا با فراهم­‌سازی بسته مناسب امکان جابه‌جایی وجوه در شبکه پرداخت الکترونیکی به‌سادگی صورت پذیرد. مبین وان پس از تجمیع تراکنش­‌های انجام شده با واحدهای پولی کشورهای مختلف به‌صورت یورو، به تأمین‌کنندگان سرویس­‌های دیجیتال، معادل مبلغ تجمیع شده، ریال تحویل خواهد داد.

دراین راستا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش بین‌‌الملل شرکت مبین وان تماس حاصل فرمایید.

021-42854536

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات