رویدادهای مارکتینگ و دیجیتال‌ مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف: رهبران بازار Market Leaders

رویدادهای مارکتینگ و دیجیتال‌ مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف: رهبران بازار Market Leaders

تیم توسعه کسب‌و‌کار شریف با همکاری انجمن علمی دانشکده مدیریت دانشگاه شریف، رویداد رهبران بازار را برگزار می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

رویداد سری دوم رویداد موفق رهبران بازار ۱۶ اسفند‌ماه در تالار مولانا دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.

محور اصلی این رویداد مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ و هدف از برگزاری آن به‌اشتراک‌‌گذاری دانش و تجربه موسسان و مدیران ارشد شرکت‌های موفق کشور به منظور ارتقای فرهنگ کارآفرینی و کاهش احتمال شکست در کسب‌وکار‌های نوپا است.

رویدادهای مارکتینگ و دیجیتال‌مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف: رهبران بازار “Market Leaders”

مخاطبان این رویداد صاحبان ایده و کسب‌وکارهای نوپا، متخصصان و علاقه‌مندان حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ، دانشجویان رشته‌های مدیریت، نرم‌افزار، صنایع و تمامی کسانی است که به ارزش‌آفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار خود فکر می‌کنند.

سخنرانان رویداد عبارت‌اند از:

خانم نازنین دانشور، مدیرعامل شرکت تخفیفان و آقایان مهراد عبدالرزاق مدیرعامل شرکت اسنپ فود، مصطفی امیری مدیرعامل زرین‌پال، سبحان فروغی مدیرعامل تپسل و مدیااد، بهراد زاری مدیرعامل چابک، توحید علی‌اشرفی مدیر مارکتینگ علی‌بابا و حامد توفیقی مدیر دیجیتال مارکتینگ کاله.

رویدادهای مارکتینگ و دیجیتال‌مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف: رهبران بازار “Market Leaders”

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر و نام‌نویسی می‌توانند به وبسایت رویداد به نشانی زیر مراجعه فرمایند.

Sharifcdm.ir

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید