با حافظه SSD AS340 Panther اپیسر آشنا شوید

چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امروزه با گسترش روزافزون تکنولوژی، کاربران حرفه‌ای رایانه‌ها همواره به‌دنبال محصولاتی هستند که بتوانند به کمک آن‌ها سرعت و عملکرد بهتری به دستگاه‌های خود ببخشند.
تبلیغات

حافظه‌های SSD به‌دلیل آنکه هیچ‌گونه ابزار مکانیکی ندارند، سرعت به‌مراتب بالاتری نسبت به هارددیسک‌ها ارایه می‌کنند. دراین‌میان شرکت «اپیسر» محصولی را تحت‌عنوان « AS340 Panther-3D TLC» روانه‌ی بازار کرده که این حافظه‌ی SSD از فرم فاکتور ۲.۵ اینچی بهره می‌برد و از آن می‌توان در رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌ها استفاده کرد. رابط کاربری این حافظه از نوع SATA III 6Gb/s بوده و سرعتی که شرکت اپیسر برای انتقال اطلاعات ارائه کرده تا ۵۵۰ مگابایت بر ثانیه است؛ این در حالی است که سرعت خواندن اطلاعات به‌صورت تصادفی روی این حافظه بیش از ۹۶ هزار IOPS است، به این ترتیب با نصب این قطعه روی سیستم خود می‌توانید سرعت را بار دیگر به کامپیوترتان تزریق کنید.

همان‌گونه که اشاره شد، حافظه‌های SSD برخلاف حافظه‌های HDD هیچ‌گونه قطعه‌ی مکانیکی نداشته و اطلاعات در تراشه‌های آن ذخیره می‌شوند، این ویژگی همچنین SSD را دربرابر شوک مقاوم می‌کند. این نوع معماری حافظه‌های SSD باعث می‌شود که تا حد زیادی سرعت انتقال اطلاعات افزایش یافته و در مقایسه با هارد دیسک‌ها، سرعت بالاتر و امنیت بیشتری ارائه دهند؛ به طوری که این حافظه‌ها را به گزینه‌های به مراتب بهتری از هارد دیسک ها تبدیل می‌کند. ۹۵ درصد مصرف کمتر انرژی نسبت به هارد درایو رایانه‌های معمولی از دیگر ویژگی‌های این SSD بوده که عملکرد بهینه مصرف انرژی را به‌دنبال دارد.

متین

SSD اپیسر مدل AS340 در ظرفیتهای 120GB/240GB/480GB/960GB مطابق با نیاز کاربران ارائه شده است. این محصول دارای عمر طولانی با ثبات عملکرد بهبود یافته است، بدین مفهموم که حتی پس از استفاده طولانی مدت، عملکرد بسیار بالای خود را حفظ خواهد کرد.

علاوه‌بر این موارد، ظاهر جذابی برای Panther AS340 طراحی شده ‌است، با وجود اینکه از یک SSD معمولا در فضای بسته‌ی درون کامپیوترها استفاده می‌شود و امکان دیده‌ شدن آن‌ها وجود ندارد، بدنه‌ای مشکی با طرحی مشابه پوست پلنگی که برای دویدن خیز برداشته و نمایشی از سرعت بالاست، این SSD را از سایرین متمایز کرده است. بنابراین در صورت تمایل می‌توانید از Panther AS340 به‌عنوان یک SSD اکسترنال زیبا هم استفاده کنید.

متین

موتور ECC برای اصلاح خودکار خطاهایی که در حین خواندن و نوشتن رخ می‌دهند و پشتیبانی از دستورها، NCQ و نیز Advanced wear leveling از دیگر ویژگی‌های Panther AS340 هستند. که این SSD را به گزینه‌ای مناسب برای طراحان، گیمرهای حرفه‌ای بازی‌های روز دنیا‌ و سایر کاربران تبدیل کرده است.

شرکت متین به‌عنوان نماینده انحصاری اپیسر در ایران کلیه محصولات این شرکت را عرضه می‌کند و خدمات پس از فروش آن را طبق استاندارهای بین‌المللی به مشتریان گرامی ارایه می‌‌کند. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پیشرو در عرضه و خدمات گروه محصولات حافظه، پاوربانک و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات