اخذ ویزای تضمینی کانادا با آژانس ستاره ونک

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
این روزها، اخذ ویزای کانادا رؤیای بسیاری از افرادی است که می‌خواهند یکی از کشورهای زیبا و مدرن‌ و جذاب‌ دنیا را از نزدیک ببینند یا به دیدار اقوامشان در این کشور بروند یا برای تحصیل و کار در آنجا اقدام کنند.
تبلیغات

آژانس ستاره ونک با بیش از ۳۵ سال تجربه‌ی فعالیت درخشان در صنعت گردشگری در این مطلب برایتان از انواع ویزای کانادا و نکات مهمی می‌گوید که می‌تواند بخت دریافت ویزای کانادا را افزایش دهد.

سابقه‌ی آژانس ستاره ونک

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ستاره ونک بیش از سه دهه است که خدمات گردشگری گوناگونی را ارائه می‌دهد. ستاره ونک همواره تلاش کرده با حضور مدیران و کادر کارآزموده و جامع‌‌ترین و کامل‌ترین بانک اطلاعات گردشگری و تجهیزات لازم به‌عنوان یکی از برندهای قدرتمند صنعت گردشگری فعالیت کند. ستاره ونک از سال ۱۳۶۲ عضو «یاتا» (آژانس بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی) شد و علاوه‌بر شرکت‌های هواپیمایی داخلی، به‌عنوان نماینده‌ی معتبر ایرلاین‌های خارجی، همچون لوفت‌هانزا، قطر ایرویز، ایران‌ایر، ماهان، ترکیش، آلیتالیا، عمان‌ایر، فلای‌دبی، اتریشی، هواپیمایی آسمان، اطلس‌گلوبال و ایرعربیا فعالیت می‌کند.

آژانس ستاره ونک می‌تواند در ۷۰۰ هتل داخلی و بیش از ۵۰۰،۰۰۰ هتل خارجی برایتان اتاق رزرو کند و خدمات تورهای گروهی و اختصاصی به مقاصد گوناگونی ارائه دهد. ستاره ونک برای دریافت انواع ویزاها خدمات گوناگونی ازجمله مشاوره‌ی رایگان ویزای کانادا، ثبت‌نام، پیگیری، وقت انگشت‌نگاری ویزای کانادا، پیکاپ ویزا کانادا و... را انجام می‌دهد. باتوجه‌به سال‌ها تجربه، آژانس ستاره ونک در ادامه برایتان از انواع ویزا و نکات مهمی گفته که برای دریافت آن‌ها باید بدانید.

آژانس ستاره ونک

انواع ویزای کانادا

هدف سفر شما به کانادا تعیین می‌کند برای درخواست چه نوع ویزایی باید درخواست دهید و برای دریافت ویزای کانادا چه مدارکی لازم است؟ درادامه، انواع ویزاهای کانادا را معرفی کرده‌ایم.

  • ویزای توریستی کانادا

اگر به قصد دیدن جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی کانادا عازم این کشور هستید، باید ویزای توریستی کانادا بگیرید. ویزاهای توریستی کانادا دو حالت «یک بار ورود» (Single) و «چند بار ورود» (Multiple) دارند. تفاوت این دو نوع ویزا در این است که با ویزای Single کانادا فقط یک‌بار می‌توانید وارد خاک کانادا شوید؛ اما با ویزای Multiple کانادا اجازه دارید چندبار وارد و خارج شوید. نکته‌ی مهم این است که ویزای Multiple کانادا ۱۰ سال اعتبار دارد؛ اما چون اعتبار پاسپورت ما ایرانیان پنج سال است، مدت این ویزا نیز برای ایرانیان ۵ ساله است. آژانس ستاره ونک درزمینه‌ی مشاوره‌ی رایگان ویزای تضمینی کانادا، درخواست، پیگیری و دریافت ویزای توریستی کانادا می‌تواند همراهتان باشد.

  • ویزای تحصیلی کانادا

تحصیل در کانادا طرفداران بسیاری دارد. برای مثال، دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزشی استان‌های بریتیش کلمبیا، ونکوور، کبک و آلبرتا یکی از مقاصد مهم دانشجویان ایرانی هستند که دوست دارند تحصیلاتشان را در دانشگاه‌های ترازاول جهان ادامه دهند. برای اخذ این ویزا به نامه‌ای از دانشگاه‌های کانادا نیاز دارید که نشان دهد ازلحاظ علمی توانایی حضور در دانشگاه‌های کانادا را دارید. برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا، آژانس ستاره ونک در هر مرحله از دریافت ویزا همراهتان خواهد بود.

  •  ویزای کار کانادا

کانادا کشوری امن و ثروتمند و با موقعیت‌های شغلی گوناگون است. این موضوع باعث شده تقاضای ویزای کار کانادا نیز زیاد باشد. ستاره ونک در‌این‌زمینه می‌تواند به شما مشاوره‌های لازم را بدهد. برای نمونه، ستاره ونک به‌خوبی می‌داند شرایط کارفرمایان باید چگونه باشد تا بتوانند به شما مجوز کار بدهند و اداره‌ی منابع انسانی کانادا چه مشاغلی را تأیید می‌کند و چه درخواست‌های کاری به‌دلیل داشتن اثر منفی بر کشور کانادا ممکن است رد شوند.

  • ویزای فرصت مطالعاتی کانادا

کانادا از تبادل علمی بین جوامع گوناگون استقبال می‌کند و به افراد دارای شرایط علمی لازم ویزای فرصت مطالعاتی می‌دهد. برای ویزای فرصت مطالعاتی کانادا باید شیوه‌ی تأمین هزینه‌ها مشخص شود. برای مثال، اگر قرار است خودتان هزینه‌های فرصت مطالعاتی را بدهید، باید نشان دهید از پیش برمی‌آیید و اگر قرار است دولت کانادا بودجه‌ی این فرصت مطالعاتی را تأمین کند، فرد متقاضی باید مدارک درخواستی را ارائه دهد.

  • ویزای سرمایه‌گذاری

اگر می‌توانید مبلغ درخورتوجهی برای سرمایه‌گذاری در کانادا اختصاص دهید، می‌توانید برای ویزای سرمایه‌گذاری کانادا درخواست بدهید. برای سرمایه‌گذاری در کانادا دو برنامه وجود دارد: «برنامه‌ی دولت فدرال» و «برنامه‌ی کبک». آژانس ستاره ونک با‌توجه‌به سال‌ها تجربه و داشتن درخواست‌های گوناگون ویزای کانادا می‌تواند به شما بگوید شرایط هرکدام از این برنامه‌ها چگونه است و سرمایه‌ی شما باید چقدر باشد و چگونه می‌توانید ویزای سرمایه‎‌گذاری کانادا را دریافت کنید.

  • سوپر ویزای والدین

اگر فرزند یا نوه‌ای در کانادا دارید، آژانس ستاره ونک می‌تواند برای دریافت سوپر ویزای کانادا همراهتان باشد. سوپر ویزای کانادا ویزایی طولانی‌مدت است که والدین یا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها می‌توانند آن‌ را دریافت کنند. سوپر ویزا نیز مانند ویزای توریستی حالت‌های Single و Multiple دارد. برخی از آن‌ها ۲ سال اعتبار دارند و برخی تا ۱۰ سال استفاده‌شدنی هستند.

آژانس هواپیمایی ستاره ونک

دلایل ریجکت ویزای کانادا

برای دریافت ویزای تضمینی کانادا، اطلاع از نکاتی اهمیت دارد که برای سفارت کانادا مهم است و می‌تواند از ریجکت‌شدن ویزای کانادا جلوگیری کند. آژانس ستاره ونک در ادامه از دلایل مهمی می‌گوید که رعایت‌نکردنشان ممکن است باعث شود ویزای کانادا ریجکت شود.

  • هدف سفر به کانادا مشخص نیست

ستاره ونک به مراجعه‌کنندگان برای مشاوره‌ی رایگان به‌منظور اخذ ویزای کانادا تأکید می‌کند دلایل سفرشان را به‌صورت شفاف مشخص کنند. اگر برای دریافت ویزای کانادا قرار است دعوتنامه دریافت کنید، هدف سفرتان باید به‌روشنی در آن دعوتنامه نیز ذکر شود.

  • وضعیت شغل و اقامت در کشور خودتان

باید به افسر اداره‌ی مهاجرت کانادا ثابت کنید پس از پایان مدت ویزای کانادا، به کشور خودتان بازخواهید گشت. در این مرحله نیز، مشاوران آژانس ستاره ونک برایتان از شرایط دریافت ویزای تضمینی کانادا و موضوعات مهم برای سفارت و مدارکی که باید آماده کنید، توضیح خواهند داد.

  • نداشتن تمکن یا روشن نبودن وضعیت مالی

برای دولت کانادا مهم است از پس مخارج سفرتان برمی‌آیید یا نه؟ برای پاسخ به این پرسش باید گردش حساب ۶ ماهه‌ی خود را ارائه کنید. اگر منبع درآمد دیگری دارید، حتما آن‌ را از قلم نیندازید و هر موضوع کوچک مالی را به‌دقت به سفارت کانادا ارائه دهید. در‌صورتی‌که دقیق نمی‌دانید چه مدارک مالی را باید ارائه کنید یا کدام موارد باید ترجمه شوند، پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات مشاوره‌ی رایگان ویزای کانادا ستاره ونک بهره‌مند شوید.

  • ارائه‌نکردن تمام مدارک

متاسفأنه ناآگاهی از مدارک لازم برای ارائه‌ به سفارت کانادا باعث ریجکت‌شدن درخواست‌های بسیاری شده است. برای سفارت ارائه‌ی کامل و دقیق مدارک بسیار مهم است و اگر به این نکته توجه نکنید، زمان و هزینه‌ی بسیاری از دست خواهید داد. اهمیت حضور مشاور آگاه و مراجعه به آژانس گردشگری باسابقه و خوش‌نام می‌تواند در این مرحله بسیار راهگشا باشد. درپایان، به یاد داشته باشید دریافت ویزای کانادا مسلتزم دقت، توجه، صبوری و امکان بهره‌بردن از مشورت و خدمات افرادی است که به فرایند دریافت ویزای کانادا آگاهی کامل دارند.

اگر قصد دارید ویزای تضمینی کانادا را دریافت کنید، می‌توانید از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰ روزهای شنبه تا پنجشنبه با آژانس ستاره ونک با شماره‌ی ۸۸۸۸۰۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید و با مشاوران ستاره ونک گفت‌وگو کنید. در‌صورتی‌که مایل‌اید حضوری از خدمات آگاه شوید یا از مشاوره‌ی رایگان ویزای کانادا ستاره ونک بهره‌مند شوید، به این آدرس مراجعه کنید:

تهران، چهارراه جهان کودک، به‌سمت میدان ونک، پلاک ۵۳ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات