تعمیرات تخصصی تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری در نورنگار

چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بدون شک یکی از بخش‌های مهم نورنگار واحد تعمیرات و خدمات پس از فروش است.
تبلیغات

نورنگار از سال‌های ابتدایی شروع فعالیت خود در زمینه فروش تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری سعی کرده تعمیرگاهی استاندارد با استفاده از کارشناسان متخصص و ابزارالات و تجهیزات به روز ارائه دهد و با بهره‌گیری از مجرب‌ترین پرسنل آموزش دیده توسط کمپانی‌های تولیدکننده و ایجاد فضای مناسب خدماتی سعی می‌کند کالای شما را با بهترین کیفیت تعمیر کند.

احتمالا ناراحت کننده‌ترین اتفاق برای هر عکاس آسیب دیدن تجهیزاتش باشد؛ تصور کنید هنگام عکاسی در کویر دوربین شما داخل شن بیفتد، سه پایه شما بر اثر ضربه بشکند یا فلاش شما دیگر کار نکند و هر اتفاق دیگری که اختلالی در روند فعالیت شما ایجاد کند.

در این شرایط سوالات زیادی در ذهن شما شکل می‌گیرد: آیا دوربین من تعمیر می‌شود؟ هزینه‌ی آن چقدر است؛ آیا ارزش تعمیر دارد؟ برای تعمیر تجهیزاتم به چه شرکتی می‌توانم اعتماد کنم.

مهمترین چیزی که در این شرایط می‌تواند به شما کمک کند مشورت با یک کارشناس تعمیرات است که با راهنمایی‌های کارشناسی و دقیق آرامش را به شما برگرداند. در این زمان شما با خیال راحت می‌توانید با کارشناسان نورنگار ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید.

نورنگار - noornegar

چرا به نورنگار اعتماد کنم؟

  • مطلع نمودن متقاضی از چگونگی روند کار

بازبینی کالا توسط کارشناسان ما به صورت رایگان صورت می‌گیرد، قبل از شروع کار برای مبلغ‌های بالای ۱۵۰ هزار تومان اعلام هزینه خواهد شد و در صورت موافقت تعمیر و در صورت عدم موافقت بدون هزینه کالا تحویل داده می‌شود.

  • ضمانت خدمات

محصولات تعمیر شده دارای ۳ ماه گارانتی تضمین تعمیرات (در همان بخشی که تعمیر شده‌است) هستند.

  • تامین قطعات اصلی

با توجه به اینکه نورنگار از وارد کنندگان اصلی تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری است، تمامی قطعات استفاده شده در مرکز خدمات نورنگار به صورت صد در صد اصلی و اوریجینال می باشد.

  • تعمیرات استاندارد

نورنگار با بهره‌گیری از مجرب‌ترین پرسنل آموزش دیده توسط کمپانی‌های تولیدکننده و ایجاد فضای مناسب خدماتی سعی می‌کند کالای شما را با بهترین کیفیت تعمیر کند.

نورنگار - noornegar

مزایای انتخاب نورنگار

  • تعمیرگاه نورنگار از سراسر ایران پذیرش دارد
  • بازدید رایگان
  • اگر دوربین یا لنز‌تان را از نورنگار خریده‌اید، در صورت داشتن بیمه کالای شما تا ۱۵ ماه پس از خرید به صورت رایگان تعمیر می‌شود

نورنگار کالاهای اصلی خود را با گارانتی ۲۴ ماهه عرضه می‌کند و شما در صورتیکه کالای خودتان را از نورنگار تهیه کرده باشید، می‌توانید با خیال راحت از گارانتی نورنگار استفاده کنید.

تمام دوربین‌ها و لنز‌هایی که در هر کجای ایران توسط نورنگار عرضه می‌شوند، دارای گارانتی هستند.

البته شما می‌توانید برای اطمینان بیشتر کالای خود را بیمه کنید.

بیمه طلایی نورنگار، شامل تمام موارد پوشش گارانتی ۲۴ ماهه، به علاوه پوشش‌دهی بی چون و چرای خسارات وارده به تجهیزات شما است که توضیحات هر دو را می‌توانید در اینجا بخوانید.

البته اگر مدت زمان گارانتی طلایی کالای شما منقضی شده‌ باشد یا حتی کالای بدون گارانتی خریداری کرده‌‌ باشید، بدون در نظر گرفتن اینکه تجهیزاتتان را از کجا خرید کرده‌ باشید می‌توانید به بخش خدمات پس از فروش نورنگار مراجعه کرده و مشکلات سخت افزاری و نرم‌افزاری تجهیزات خود را به دست تعمیرکاران حرفه‌ای نورنگار با بیش از ۱۲ سال سابقه بسپارید.

برای ارتباط با بخش تعمیرات نورنگار می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۷۶۱۶۳۳۳ یا درخواست تعمیرات را در اینجا ثبت کنید. کارشناسان نورنگار برای بررسی کالا و مشاوره در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

آدرس: خیابان انقلاب، خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقه هفتم اداری واحد ۶۷۳

ساعت کاری: از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۸ و پنج شنبه ساعت ۹ تا ۱۵

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات