مستر تیکو، سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
همیشه برای انجام سفرهای خود دچار تردید می‌شویم که سفر را با اتوبوس، قطار یا هواپیما انجام دهیم؟!
تبلیغات

خرید اینترنتی بلیط هواپیما در سایت مستر تیکو

همیشه برای انجام سفرهای خود دچار تردید می‌شویم که سفر را با اتوبوس، قطار یا هواپیما انجام دهیم؟! بسیاری از افراد اتوبوس را برای سفرهای خود به‌دلیل آسایش و امنیت کم انتخاب نمی‌کنند و به‌دنبال خرید بلیط قطار و هواپیما هستند. اما مورد حائز اهمیت این است که چگونه در کمترین زمان قیمت‌های مختلف بلیط قطار و بلیط هواپیما را پیدا کنیم و به‌صورت اینترنتی و فقط ازطریق موبایل همراه‌مان اقدام به خرید و پرداخت آنلاین کنیم.

دیگر زمان مراجعه به دفاتر مسافرتی گذشته است و بسیاری از افراد و عموم مردم برای سفرهای خود و خرید بلیط ازطریق موبایل و لپ‌تاپ خود اقدام به خرید می‌کنند. مزایایی که خرید اینترنتی بلیط برای شما به همراه دارد نسبت به خریدهای سنتی بسیار بی‌شمار است.

عدم صرف زمان و وقت، پرداخت به‌صورت آنلاین، مقایسه قیمت‌های مختلف هواپیما، قطار و اتوبوس، مشاهده شرکت‌های مختلف با قیمت‌های مختلف، مطالعه و مشاهده عکس‌های شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های قطار و حتی کنسلی آنلاین بلیط از مزایای خوب خرید اینترنتی بلیط‌های مسافرتی است.

حال سؤال بسیار مهم این است که برای خرید آنلاین بلیط های مسافرتی باید چه کنیم؟!

با مراجعه به سایت مستر تیکو به نشانی www.mrtiko.com می‌توانید از مزایای خوب خرید اینترنتی بلیط بهره‌مند شوید.

اگر برای سفرهای خود خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انتخاب کرده‌اید با مراجعه به سایت مستر تیکو که نشانی آن در بالا ذکر شده است، می‌توانید اقدام به خرید و رزرو بلیط هواپیما کنید.

مجوزهای مربوطه برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

سایت مستر تیکو سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما و بلیط چارتر که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است، نماد اعتماد الکترونیکی مشخصه و نمادی برای جلب اعتماد هرچه بیشتر کاربران به منظور خرید از سایت است. این نماد از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای سایت‌های معتبر صادر می‌شود. دریافت این نماد دارای پروسه بسیار پیچیده‌ای است که مرکز ارائه‌دهنده آن تمامی مجوزهای مربوطه و مدارک شرکت مورد نظر را دریافت نموده و در انتها نماد اعتماد الکترونیکی را برای سایت مورد نظر صادر می‌کند. از همین رو در هنگام مراجعه به سایت و خرید اینترنتی حتما به دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی آن دقت کنید. سایت مستر تیکو دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

مورد بعدی برای اعتماد هرچه بیشتر به سایت‌های اینترنتی دارا بودن نماد ساماندهی است. این نماد از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سایت‌های مختلف صادر می‌شود. پروسه دریافت این مجوز هم مانند نماد اعتماد الکترونیکی است و یکی دیگر از موارد قابل مشاهده روی سایت‌های معتبر است، پس درکنار نماد اعتماد بایستی نماد ساماندهی نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

در اینجا با مشاهده این دو نماد و مجوز از مراجع مشخص شده، به‌سادگی و با آسودگی خیال می‌توانید اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما کنید.

سایت مستر تیکو تمامی مجوزهای مربوطه اعم از نماد اعتماد الکترونیکی، ساماندهی، مجوزهای مربوطه از سازمان هواپیمایی کشور را دارا است که از بخش پایین صفحه سایت می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید .

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت مستر تیکو می‌توانید از بخش بالایی صفحه و از باکس موتور جست‌وجو شهر مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید، روز سفر و تعداد مسافرین را انتخاب و روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید .

طبق عکس زیر تمامی پروازها و ایرلاین های مختلف برای شما به نمایش گذاشته می‌شوند.

مسترتیکو

از این بخش می‌توانید به‌سادگی تمامی قیمت‌ها و شرکت‌های مختلف هواپیمایی را با یکدیگر مقایسه و اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید. پس از انتخاب هواپیمای مورد نظر روی گزینه انتخاب کلیک کرده و در فرمی بسیار ساده و روان می‌توانید مشخصات فردی خود را وارد کرده و در انتها هزینه سفر را به‌صورت اینترنتی پرداخت کنید تا بلیط برای شما صادر شود. فایل نهایی بلیط برای شما صادر شده و می‌توانید آن را در موبایل همراه خود ذخیره و چاپ کنید.

از دیگر مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت مستر تیکو می‌توان به کنسلی آنلاین بلیط خریداری شده اشاره کرد. اگر در هر صورتی پس از خرید نیاز به کنسلی بلیط داشتید، ازطریق سایت مستر تیکو و از بخش بالای صفحه سایت می‌توانید روی گزینه استرداد آنلاین کلیک کرده و بلیط هواپیما خود را کنسل کنید.

همچنین در هنگام خرید و وارد کردن مشخصات فردی، به‌صورت خودکار برای شما حساب کاربری ساخته می‌شود و در مراجعه‌های بعدی و خریدهای بعدی دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات فردی نیست و همچنین با وارد شدن به حساب کاربری خود می‌توانید سفرها و خریدهای قبلی را مشاهده کنید.

پس همین الان دست به کار شده و به سایت مستر تیکو مراجعه کنید تا با بخش‌های مختلف و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات