دلینو، تجربه‌ای از سفارش غذا بدون واسطه

شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سفارش غذا از سال‌ها پیش همواره یکی از موارد مورد توجه نسل‌های مختلف بوده، که با گذشت زمان تغییرات بسیاری را تجربه کرده است.
تبلیغات

اگر بخواهیم به‌طور مختصر و بسیار ساده روند سفارش غذا از رستوران‌های مختلف را بررسی کنیم، باید به این نکته توجه داشته باشیم که این روند از قدیم با مشاهده منوی کاغذی رستوران و انتخاب غذاهای مورد نظر و سپس تماس با رستوران و ثبت سفارش صورت می­‌گرفته است.

اما امروز این روند تغییرات بسیاری را تجربه کرده، مثلا در زمان‌های قدیم، مشتریان فقط حق انتخاب از بین منوهای کاغذی رستوران‌ها که در منزل موجود بود را داشتند، ولی در حال حاضر با حضور سایت‌های سفارش آنلاین غذا، مشتریان می‌توانند از میان هزاران رستوران موجود به همراه منوی کامل آن‌ها و عکس از غذاها، رستوران و سپس غذای مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند. این مدل از انتخاب دیگر محدودیت‌های قدیم را ندارد و همچنین باتوجه‌به نمایش نظرات کاربران و امتیازی که کاربران به آن رستوران و غذا دادن، می‌توانیم انتخاب بسیار بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

در کل تلاش تمامی سایت‌های سفارش غذا همیشه بر این بوده که مشتریان بتوانند به سریع‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن غذای خود را سفارش بدهند. اما در این‌ میان باید به نکات بسیار کلیدی توجه کرد، به‌ عنوان مثال مشتری به هنگام سفارش اینترنتی غذا انتظار دارد که سفارش ثبت‌ شده در کمترین زمان ممکن به دستش برسد.

سایت سفارش آنلاین غذای دلینو با اتصال بی‌واسطه به نرم‌افزار مدیریت رستوران سپیدز توانسته این زمان را به حداقل برساند. به این شکل که بعد از ثبت سفارش غذا توسط کاربر، سفارش به‌ سرعت و بدون واسطه به آشپزخانه رستوران پرینت می‌شود و رستوران سریعا شروع به آماده‌سازی و پخت غذای سفارش داده شده توسط مشتری می‌کند که همین امر باعث می‌شود تا سفارش مورد نظر در کمترین زمان ممکن آماده و برای مشتری ارسال شود.

خیلی اوقات هم منوی رستوران‌ها در بازه‌های زمانی کم تغییر می‌کند، به‌عنوان مثال یک مدل برگر و پیتزا به منوی رستوران اضافه و یا از آن کم می‌شود، که در این صورت سایت‌های سفارش غذا باید منوی رستوران موردنظر را به‌روزرسانی کنند که ممکن است این روند حتی تا یک هفته هم طول بکشد. ولی در سایت دلینو این اتفاق پیش نمی‌آید و بعد از تغییر منو توسط رستوران، به‌صورت آنی و بسیار سریع منوی رستوران روی سایت دلینو هم به‌روزرسانی می‌شود و نیازی به انجام این موضوع به‌صورت دستی نیست، همین مورد باعث می‌شود تا شما بتوانید به‌ راحتی به منوی آنلاین و به‌روز رستوران دسترسی داشته باشید و با خیال راحت خریدتان را انجام دهید.

دلینو

دلینو با بیش از هزاران رستوران در تهران و سایر شهرهای ایران از جمله یزد، گرگان، قم، بندرعباس، ارومیه، کرج و... توانسته که تجربه سفارش آنلاین غذا را برای کاربرهایش در این شهرها بسیار ساده و سریع کند و باعث شود که آن‌ها نه‌ تنها از اولین تجربه سفارش غذا از دلینو لذت ببرند، بلکه به‌ دنبال ثبت تجربه‌های خوب بعدی هم باشند و همچنین دوست دارند که این تجربه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند.

یکی از موضوعات مطرح برای تمامی سایت‌های سفارش آنلاین غذا این است که مشتریان بتوانند بهترین تجربه را در این پروسه داشته باشند و خیال آن‌ها از تمامی جوانب یک سفارش غذا راحت باشد، از انتخاب درست رستوران و غذا گرفته تا پرداخت آنلاین فاکتور و دریافت غذا درب منزل و محل کار که دلینو همواره در تمام این پروسه همراه آن‌ها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات