جشنواره زمستانی اینترنت پرسرعت TD-LTE ماهان نت

دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ماهان‌نت به‌منظور افزایش رضایتمندی متقاضیان اینترنت پرسرعت، بسته زمستانی شگفت‌انگیزی را عرضه کرده است.
تبلیغات

بسته تخفیفی ماهان‌نت برای سرویس TD-LTE است و سرعت تا ۴۰ مگابیت برثانیه را پشتیبانی می‌کند. در این جشنواره بسته gold شامل یک دستگاه مودم و سیم‌کارت TD-LTE، یک ماه اشتراک به همراه ۲۰ گیگابایت ترافیک، به ارزش واقعی ۴,۱۸۰,۰۰۰ ریال است که با بیش از ۶۰ درصد تخفیف به قیمت ۲,۴۹۰,۰۰۰ ریال عرضه می‌شود:  

  • مودم TD-LTE
  • سیم کارت TD-LTE
  • یک ماه اشتراک
  • ۲۰ گیگابایت ترافیک با سرعت تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه
ماهان نت

کاربران گرامی می‌توانند از تاریخ ۲۴ دی‌ تا ۳۰ دی‌ماه ۹۷ با شرکت در جشنواره زمستانی ماهان‌نت از تخفیف ۶۰ درصدی اینترنت TD-LTE ماهان‌نت استفاده کنند.

با شرکت در این جشنواره از فشفشه‌های گیگ اضافه متنوع که شروع قیمت آن از گیگی ۵۰۰ تومان است نیز بهره‌مند شوید. نکته دیگر در خصوص بسته ذکر شده این است که نصب آن نیز رایگان است.

اینترنت نسل چهار ثابت - TD-LTE ماهان‌نت از سرعت و پایداری بالایی برخوردار است و برای بازی‌های آنلاین، تماس‌های تصویری، تماشای آنلاین فیلم یا استفاده از شبکه‌های اجتماعی بسیار توصیه می‌شود. پایداری بالا و پینگ پایین از ویژگی‌های مهم این سرویس است.

ماهان‌نت با ده سال سابقه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در زمینه عرضه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL، پهنای باند اختصاصی و ارائه راهکارهای ویژه سازمانی فعالیت دارد. همچنین اولین شرکت عرضه کننده اینترنت است که خدمات اینترنت نسل چهار ثابت را به‌صورت گسترده در ۱۱۰۰ شهر ایران ارائه می‌دهد.

جهت خرید این سرویس و بهره‌مندی از تخفیف، روی ثبت نام آنلاین در انتهای مطلب کلیک کنید و هنگام ثبت نام در قسمت «کد تخفیف- کارت امتیاز» کلمه «zoomit» را وارد نمایید.

سپس گزینه «خرید آنلاین» را انتخاب کنید و در صفحه باز شده روی «خرید سرویس جدید» کلیک کنید. با انتخاب «باشگاه»، سرویس تخفیفی به شما نمایش داده می‌شود.

در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن 02187277 یا شماره کشوری 1514 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ماهان‌نت در هر ساعتی از روز مشکل شما را مرتفع کنند.

«لینک ثبت آنلاین»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات